PDA

View Full Version : Hiluxin vetarin suojakumi


Rekisteröimätön
17.11.2010, 15:26
Terve minkälainen operaatio on vaihtaa LN170 vetoakselin uloin suojakumi?

-MaTTi-
17.11.2010, 21:40
Terve minkälainen operaatio on vaihtaa LN170 vetoakselin uloin suojakumi?

Purat vetarin pään irti ja kopsautat nivelen pois. Helpompi ottaa koko vetari penkkiin kiinni.

Rekisteröimätön
18.11.2010, 00:08
Käykö vm-93 räjäytyskuvat LN170 tekniikan osalta,jos ei niin mistähän löytäs. Haulla löyty nuo -Matin- laittamat kuvat 93:een,saiskohan se -Matti- laitettua LN170 kuvat yhtä hyvin???

ariman
18.11.2010, 00:14
Käykö vm-93 räjäytyskuvat LN170 tekniikan osalta,jos ei niin mistähän löytäs. Haulla löyty nuo -Matin- laittamat kuvat 93:een,saiskohan se -Matti- laitettua LN170 kuvat yhtä hyvin???

OT: Mikä on LN170?

Rekisteröimätön
18.11.2010, 00:18
OT: Mikä on LN170?

KVG: http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&channel=s&hl=fi&source=hp&q=LN170&meta=&btnG=Google-haku

ariman
18.11.2010, 01:00
KVG: http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&channel=s&hl=fi&source=hp&q=LN170&meta=&btnG=Google-haku

Tuo nyt ei selvittänyt mitään... onkos noi 2.4TD koneella olevat (96-01) LN -sarjaa vielä?
Oma -02 on kuites KDN -sarjan koneella.

Jappi
18.11.2010, 04:21
Tuo nyt ei selvittänyt mitään... onkos noi 2.4TD koneella olevat (96-01) LN -sarjaa vielä?
Oma -02 on kuites KDN -sarjan koneella.

Juurikin noin.L mallimerkinnässä kertoo moottorisarjan.

Viipo
18.11.2010, 06:00
niin siis eikös nelikkohiiluksit oo 78-83 xN-46, 84-89 xN-65, 88-98 xN-110, 97-05 xN-170, 05-eteenpäin .... niin, mikäs se on xN-jotain?

Rekisteröimätön
18.11.2010, 09:33
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1999_TOYOTA_HILUX_LN170L-CRMDXW_4302.html

Rekisteröimätön
18.11.2010, 15:06
OT: Mikä on LN170?

LN170=TOYOTA HILUX 4x4 VM2000 2.4TD--------????????

tapsa86
18.11.2010, 20:54
eilen vaihdoin 99vm. 4dw hiaseen vetarin kumit vissin samanlainen systeemi.
-alapallon pultit irti 4kpl
- iskari alapäästä ja vakaajan pultti irti
- vetäri navasta irti (hiluksissa napalukko auki) joku sokka kiinnitys.
-yläpallo kartiosta irti
Sit lähtee pyörän napa/olka-akseli pois tieltä roikkumaan raidepään ja jarruletkun varaan.

- vetarin sisäpään pultit irti ja vetari pöydälle. Vanha kumi pois , vetari viilapenkkiin uloin nivel alaspäin
moskaa perään mutta varovasti niin irtooa, Lukitus sokka menee kyllä uusiksi sitä ei tullut uuden kumin mukana.
Noin 1,5 tuntia per puol.
Jotenkin Näin.

Rekisteröimätön
20.11.2010, 21:26
Juurikin noin, paitsi ei tarvi ottaa yläpallosta irti. Ite oon aina purkanu sisäpään nivelen, ja sitä kautta vaihtanu kumin ku ei taho helpolla se ulompi nivel lähtee irti