View Full Version : taron dieselöinti
joku on kuitenki dieselöiny 89 bensa taron, nelivetosen.
vanhoja topickeja tutkin ni ei ihan kamalasti tietoa löytyny, ainakaa mitää varmaa.
eli sopiiko dieseli kone suoraan bensan vaihdelaatikkoon, tarttee ilmeisesti kuitenkin dieselin kytkinkopan?
ja johtosarja.
ainaski nimimerkki juhoke on diiselöinny bensa hiluxin.
joku on kuitenki dieselöiny 89 bensa taron, nelivetosen.
vanhoja topickeja tutkin ni ei ihan kamalasti tietoa löytyny, ainakaa mitää varmaa.
eli sopiiko dieseli kone suoraan bensan vaihdelaatikkoon, tarttee ilmeisesti kuitenkin dieselin kytkinkopan?
ja johtosarja.
On tullu yks 4y pensa hilux muutettua 2 l-t turpo diseliks,niis dieseleis on kans jotai eroja et parhaiten onnistuu jos saat elimen luovuttajan jostain. Siis sopivan diesel hiluksin,ja siitä ainaki kone jossa apulaitteet ja teh.pumppu ja laturi säätimineen. Kytkin koppa tarvii kans,en tiijä mikä loota on taros mut luultavasti sama ku hilus. Moottorin korvat joutuu sit tekee,rungossa kiinteinä olevia osia ei saa muuttaa ja ne on taros eri joten koneen ja kumityynyn välisen korvan joutuu soveltaa. Jos et haluu vaihtaa kaikkii johtosarjoi ja koje tauluu ni sit vaa nappi hehku,ajastin helyineen on hiukka hankala rakentaa. Parhaiten onnistuu ku vertaat sit sihen disel hiluksiin.
Mulla on on bensa 2.4 efi taro,joka on nykyään 2l-t,tankkiin joutu myös pienet muutokset tekee,ja vedin uudet polttoaineputket,olivat muistaakseni väärällä puolella.
Kannattaa myös hommata jäähdyttäjä jossa on letkulähdöt kuskin puolella.
Mulla on yks kytkinkoppa jos tarvit....
Ja koneen korville ei tarvinnut tehdä yhtään mitää mun,se taitaa riippua siitä millä koneella aikasemmin laite on?