onko joku kyhännyt patrollin (mb) porttaali aksuloilla leimalla? saako leimattua rummuiila? ja jos rakentaa itse siististi siivotut ja maalatut satula ym muut vermeet niin miten on levyillä leima?? suuret on mun suunitelmat TAAS:)
ihan pintapuolisesti ajatelleen, veikkaanpa ettei alunperin levyjarrullista saa muutostettua rumpujarrulliseksi, päinvastoin kylläkin...
huomioonotettavaa lisäks:
- raideleveys
- korottava vaikutus vs. kokonaiskorkeus
- akselimassat alkup. vs. muutetut (kantavuudet / lujuudet / teho / nopeus) + näiden osoittaminen paperilla
- jarrumuutosten osoittaminen mikäli rakentelet niihin ne levyt
- akselien kiinnitykset tukivarsiin / ripustuksiin
- ohjaus
ihan alkuun pohtisin, mistä mogista (?) ja vertailisin sen speksejä patrollin vastaaviin... eli jos mogin alkup huippunopeus 45 kmh ja teho 22 hp niin voipi olla työlästäkin
moggilaisissa tulnee mielenkiintoisena osuutena myös kardaanien rakenne...