SamiN
03.11.2010, 22:54
Elikäs toi on se mersun ruuvaama 400hv "juhlamalli" vm -90, trippelillä varustettuna eli merkintä ei täsmää kuviin..
Tyhjäkäynnillä lämmöt pysynee 80-90 kieppeissä mutta tossa pitkää siivua ajellessa lavetti + kaivinkone perässä lämmöt huiteli ylämäissä 120+ astetta!
Onko viskon jäykistämisestä apuja? Kun tuli pakollinen stoppi pa suodattimen tukkeuduttua, koneen ollessa n. 90 asteinen ropelli pyöri käsin ihan kevyesti. Eli visko sökö?
Kulku parani putsarin puhalluksen jälkeen, lämpöihin ei vaikustusta.
Toinen mikä askarruttaa on toi lämpömittari, eli voiko siihen luottaa. Viisari vipottaa ennekuin vakiintuu 120:een.
Kuinkas kestäviä noi mesen motit on, tarttis kalusto raahata vielä poiskin kaivuu hommien valmistuttua..
..Meinaan himppasen hirvitti ajaa kun lämmöt tapissa. Kopissa tarkeni kyllä ja pitkissä alamäissä / tasasella huomas eron selkeesti, kun kone ehti jäähtyä.
Tyhjäkäynnillä lämmöt pysynee 80-90 kieppeissä mutta tossa pitkää siivua ajellessa lavetti + kaivinkone perässä lämmöt huiteli ylämäissä 120+ astetta!
Onko viskon jäykistämisestä apuja? Kun tuli pakollinen stoppi pa suodattimen tukkeuduttua, koneen ollessa n. 90 asteinen ropelli pyöri käsin ihan kevyesti. Eli visko sökö?
Kulku parani putsarin puhalluksen jälkeen, lämpöihin ei vaikustusta.
Toinen mikä askarruttaa on toi lämpömittari, eli voiko siihen luottaa. Viisari vipottaa ennekuin vakiintuu 120:een.
Kuinkas kestäviä noi mesen motit on, tarttis kalusto raahata vielä poiskin kaivuu hommien valmistuttua..
..Meinaan himppasen hirvitti ajaa kun lämmöt tapissa. Kopissa tarkeni kyllä ja pitkissä alamäissä / tasasella huomas eron selkeesti, kun kone ehti jäähtyä.