View Full Version : ei helevetti tota naapurin kakaraaff
ei helevetti tota naapurin kakaraa. :D menin saunan jälkeen tohon terassille kaljatölkin kans pyyhe päällä. tämä ajaa tosta naapurista polkutraktorilla munasillaan tohon viereen, nojaa käsillään siihen rattiin ja tokasee että "mitteepä ukko? Onko kalja kylymää?"
http://ircquotes.fi/?77453
Rekisteröimätön
31.10.2010, 21:17
ei helevetti tota naapurin kakaraa. :D menin saunan jälkeen tohon terassille kaljatölkin kans pyyhe päällä. tämä ajaa tosta naapurista polkutraktorilla munasillaan tohon viereen, nojaa käsillään siihen rattiin ja tokasee että "mitteepä ukko? Onko kalja kylymää?"
Ihanko ite keksit?
http://www.google.fi/search?q=ei+helevetti+tota+naapurin+kakaraa.+menin +saunan+j%C3%A4lkeen+tohon+terassille+kaljat%C3%B6 lkin+kans+pyyhe+p%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4.+t%C3%A4m%C3 %A4+ajaa+tosta+naapurista+polkutraktorilla+m&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Ihanko ite keksit?
http://www.google.fi/search?q=ei+helevetti+tota+naapurin+kakaraa.+menin +saunan+j%C3%A4lkeen+tohon+terassille+kaljat%C3%B6 lkin+kans+pyyhe+p%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4.+t%C3%A4m%C3 %A4+ajaa+tosta+naapurista+polkutraktorilla+m&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
juu, joku vaan kopioi mua
Rekisteröimätön
01.11.2010, 06:27
Olet sä vaan leka tyhmä jätkä! Koita ny saatana keksiä jotain ihan itekkin äläkä kopioi noita muiden kirjoituksia tänne,
Tiestysti vielä parempi olisi kun tajuisit vaan hävitä palstalta tyhmine juttuinesi IDIOOTTI.
jos se oliki leka ku polki sillä traktorilla siihen....
Rekisteröimätön
01.11.2010, 07:11
Noilla jutuilla Leka pärjäis tuolla bb-talossa.Vois sen psykoanalyytikon kommentit olla mielenkiintoisia :)
mehtämörö
01.11.2010, 09:20
urpo
Haukkukaa vain mua, ei kiinnosta tyhmät mielipiteenne minusta, koska tiedän olevani N.E.R.O. !
Olet sä vaan leka tyhmä jätkä! Koita ny saatana keksiä jotain ihan itekkin äläkä kopioi noita muiden kirjoituksia tänne,
Tiestysti vielä parempi olisi kun tajuisit vaan hävitä palstalta tyhmine juttuinesi IDIOOTTI.
Ite oot idiootti kun et osaa rekisteröityä tänne, mutta moderaattori kaverini kertoi että olet rekisteröitynyt tänne, muttet uskalla avautua omalla nikillä. hihihiii kihihihiiii! käivelö!
Noilla jutuilla Leka pärjäis tuolla bb-talossa.Vois sen psykoanalyytikon kommentit olla mielenkiintoisia :)
En seuraa bb:tä se on paskaa, jotain hinttejä ja retardeja täynnä sekä vähemmän lahjakkaita ihmisiä......... En kuulu joukkoon.
Muistaakseni ihan hyvä elokuva, mutteii se musta kertonu? siinähän oli jotain sinisiä motherfukkereita?
salamanteri
01.11.2010, 22:52
[QUOTE=VonLeka;709221]Haukkukaa vain mua, ei kiinnosta tyhmät mielipiteenne minusta, koska tiedän olevani N.E.R.O. ![
Remotecontrol
02.11.2010, 13:25
face las palmas :D "oon hauska kattokaa vaik"
face las palmas :D "oon hauska kattokaa vaik"
En bonjaa?
[QUOTE=VonLeka;709221]Haukkukaa vain mua, ei kiinnosta tyhmät mielipiteenne minusta, koska tiedän olevani N.E.R.O. ![
Mitään järkeä ei ole tuossa kirjoituksessasi vaikka lainasitkin mua?
NewJuhani
02.11.2010, 17:05
Eiks tän paskan vois sulkea, laittaa lukkoon.
onhan vonleuka osoittanut suurta lahjakkuutta näillä kommenteillaan... suorastaan nerokasta kopioida ja apinoida
young n dum
02.11.2010, 22:29
toi piisi oli jossaki red alertti pelis vuonna nakki liittyen ei mihinkään tuli vaa mielee. ja videol näköjää ihan ok näkösiä akkoja mitä vois kairata kanisteriin.
toi piisi oli jossaki red alertti pelis vuonna nakki liittyen ei mihinkään tuli vaa mielee. ja videol näköjää ihan ok näkösiä akkoja mitä vois kairata kanisteriin.
samaa mieltä. musiikki tais olla command & conquerista muistaakseni.....