View Full Version : "Metsälöytö"
Tämmössen rungon akseleineen bongasin ihan yleiseltä paikalta,on seissy tossa jo vuosia.Vieressä olevista peltiosista päätellen lava-auto.Ainakaan jakis ei pyöriny käsin. En tunnistanu merkkiä mutta veikkaisin (renkaista ja polkimista) itänaapurin tuotteiksi.Kysymys kuuluukin että mikä on merkki&malli?
Jos joku tunnistaa/tietää kuvauspaikan ni älkää menkö yrittämään kauppoja,mä meen eka! :D:D
15386
15387
15388
15389
15390
Paljonkos tommosesta kasasta kehtais tarjota ettei tee itteään naurunalaiseks?
Lisää kuvia:
15391
15392
15393
15394
Juu,on huonolaatusia kuvia,otettu Samsung B2100 kännykällä.. :rolleyes:
Dodge WC
Mä luulin että tää on jo jonnekin sieltä kadonnut, Näköjään vaan pusikoitunut :D
Ahaa,se olikin Amerikkaa eikä Venäjää.. :cool:
pastirolli
29.10.2010, 16:22
Perhana kun en itse löydä ikinä mitään tuollaista... :(
Tarjoa varovaisesti 50€ ja kerro että tarvitset tuosta vain jotain pientä osaa johonkin härveliin mutta voit kyllä viedä koko kasan mennessäs. ;):D
Solmurauta
29.10.2010, 16:44
:D Omistaja lukee kuitenkin tätä palstaa ja pitää sillä kasalla hintaa 1000euroa
Kerro omistajalle, että ympäristöviranomaiset ovat alueella tekemässä tarkastuksia luonnon saastuttamisesta, tai jotain. Lupaudu viemään romukasa pois hetimmiten, jos omistaja maksaa sinulle minimaalisen 150 e kuljetuskustannuksia.
tapsa4x4
29.10.2010, 19:12
joo en muista mikä on mutta kyllä mää on ton jo kerran tinkannut ja luvannut ostaa mutta enpä tullut haetua pois.
Juu, kyllä on USA eikä USSR.
Pitäisköhän vihjata tuolle emännyydelle, ympäristätarkastajan hommia kun tässä päijät-hämeessä tekee.
Laupiaasti voisit sitten siivota pois saastuttamasta:D
tapsa4x4
29.10.2010, 19:24
Pitäisköhän vihjata tuolle emännyydelle, ympäristätarkastajan hommia kun tässä päijät-hämeessä tekee.
HYvä mulla ei oo kun mielikuvitus rajana romun hamstraukselle.:D
Kävin paikanpäällä tuota tutkimassa, Se onkin Dodge m37 eikä WC
SuurSyömäri
30.10.2010, 16:26
Hienoa! Tässä sitten mallia minkälainen siitä tulee :D:cool:
http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/4512/4041/23779520001_large.jpg
Laalaan kannattaa olla sitten riitelemättä kotona. Tiskausvuoroväittelyn jälkeen emäntä pitää ympäristötarkastuksen omalla tontilla ja Laalaa joutuu sakon uhalla hävittämään kaikki projektit. :):):)
Laalaan kannattaa olla sitten riitelemättä kotona. Tiskausvuoroväittelyn jälkeen emäntä pitää ympäristötarkastuksen omalla tontilla ja Laalaa joutuu sakon uhalla hävittämään kaikki projektit. :):):)
Kuulostaa hyvältä ! Koko varaston syystyhjennys, hinnat -90 %
Dodge WC
Mä luulin että tää on jo jonnekin sieltä kadonnut, Näköjään vaan pusikoitunut :D
Tuolla olis jos sellainen himottaa:
Dodge WC52
http://www.blocket.se/haparanda/Dodge_WC52_30451248.htm?ca=1_5&w=0
Niin mutta onks sillä enään muuta, ku pelkkiä RC autoja, ku ei oo paljon 1:1 autoilla ajelemaas näkyny:p:p:p
Kävin paikanpäällä tuota tutkimassa, Se onkin Dodge m37 eikä WC
Juu,niimpä näkyykin olevan.Lavan yläreunat on erilaiset.(en mä näistä mitn tiedä mut kuuklettamalla selvis :D ) Jeeper,hae pois se sieltä kokoelmiis,en mä tollasta oikeesti tarvi,mulle piisais joku patrollin runko akseleineen ihan hyvin.. ;)