View Full Version : Patrollin sähköhäikkä
Rekisteröimätön
26.10.2010, 22:15
Eli hehkut välil pätkii, vilkut palaa muttei vilkuttele (paitti hätävilkku), polttaa taka/mittarivalojen sulaketta.... Mahtaisko olla virtalukon pohja vai oisko vain ikä (-89) tuonu yhtäaikaa monta onkelmaa? Vai saattaisko jotenki olla yhteydes siihen et laturin hiilet alkaa olla lopus. Sen vian oon varmasti jo paikallistanu. Alkaa olla näillä hämärillä jo aika satumaista liikkua ilman takavaloja ja vilkkuja..... :o
Janne1986
27.10.2010, 09:28
Eli hehkut välil pätkii, vilkut palaa muttei vilkuttele (paitti hätävilkku), polttaa taka/mittarivalojen sulaketta.... Mahtaisko olla virtalukon pohja vai oisko vain ikä (-89) tuonu yhtäaikaa monta onkelmaa? Vai saattaisko jotenki olla yhteydes siihen et laturin hiilet alkaa olla lopus. Sen vian oon varmasti jo paikallistanu. Alkaa olla näillä hämärillä jo aika satumaista liikkua ilman takavaloja ja vilkkuja..... :o
Mulla oli vähän samaa vikaa omas patrollissa.
Se poltti kanssa sulaketta ja sillon hävis parkit ja mittarinvalot.
Otin takaanta kaikki johtosarjan liittimet irti, ja sitten uusi sulake.
Sitten yksi tellen johtoja kiinne.
Mulla vika oli vanhassa johdossa joka löi maihin lokarin sisällä!
Rekisteröimätön
27.10.2010, 09:41
Ok. koitan sieltä lähteä etsimään vikaa tolle valo vialle.
Jos en paljon muista väärin ni p,valokatkasin oikuttelee
Jos en paljon muista väärin ni p,valokatkasin oikuttelee
Jep pakkivalon katkasiastaliitin irti niin voi testata sen .
Rekisteröimätön
27.10.2010, 13:26
Mistäs mä ton liittimen löydän. Ihan näin aikaa säästääkseni ku aika viilee pihalla prkl.....
Siellähän se laatikon kyljessä
Rekisteröimätön
27.10.2010, 13:32
Kiitän!
Rekisteröimätön
27.10.2010, 21:15
Kuis toi hehku/vilkku ongelma, onko kellään tullu aiemmin vastaan? Se tuskin kuitenkaa tolla pakkivalokatkasijalla selittyy... :)
Rekisteröimätön
31.10.2010, 18:40
Nonii, eli takavalojen sulakevika korjaantu tolla ku otti piuhan irti pakkivalonkatkasijalta. Eli kiitokset ohjeistajille!!! Ja muutkin viat selkiinty. Vilkkurele pimeenä, jarrupolkimelta "mikrokytkin" hajalla (Ei jarruvalot pelaa), ja laturin hiilet vaihtoon..... Et jos jollain lojuu varaosia nurkis nii mulle saa lähetellä :)
jarruvalon kytkimeksi käy nissan synnyn kytkin itsellä sellainen hiilet saa varaosa putkasta tai motohelvetistä ja tais löytyä villku rele myös motohelvetistä.