View Full Version : Patrollin olkalaakeri
Olen jo kohta vuoden päivät ihmetellyt Patrollin ratin vapinaa. Eilissäpäivänä huomasin, että vasemmalta puolelta edestä on rengas kulunut enemmän ulkosyrjältä. Vapina alkaa usein, kun ajaa noin kahdeksaakymppiä johonkin monttuun. Haulla löysin, että väljä olkalaakeri voisi olla syyllinen tällaiseen oireeseen. Missä tällainen laakeri on ja kuinka se vaihdetaan? Voiko vaihtaa ihan meikäläisen pihakorjaamolla ja löytyykö laakeria ihan varaosaliikkeistä? Kyseessä siis edelleen vuoden 88 auto.
Tuossa on olkalaakerit ja löytyy laakeri liikkeistä ja joistakin varaosa kaupoista
HI cap 30304 on tyyppi laakerille
Kiitos kuvasta. Onko ne hankala vaihtaa ja johtuneekohan oireet olkalaakereista?
Kiitos kuvasta. Onko ne hankala vaihtaa ja johtuneekohan oireet olkalaakereista?
Ota joku tuttu(kun olet offari sinulla ei ole ystäviä,on vain tyyppejä jotka tunnet-lainaus Rievun suusta)
ja tunkkaa keula ylös ja venkutat raudalla vanteenreijästä ja katsot mistä se elää ennenkuin isompaa urakkaa aloitat niin kohdistuu oikeaan kohtaan..
Oire on monen summa mut kato iskarit ja olkalaakerin tuntee helposti ku toinen painaa jarrua ja ite kokeilet pysty asennossa löysiä
Ja raidetangonpäät myöskin vaikuttaa .
Kävin hieman tutkimassa autoa. Iskari on irti ja pelkääjän puolelta ja raidetanko ei ole aivan suora vaan siinä on pieni vekki. Eikö sen pitäisi olla kuitenkin aivan suora?