View Full Version : 2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot
alticity
19.10.2010, 20:15
Meniskö vanhan lj:n kampiakselille uudemman mallin vauhtipyörä heittämällä eli tarkotuksena olis saada edes hiukan isompi kytkin? Ja onkohan nuo edes muuten suunnilleen samannäkösiä/kokosia? Haulla ei löydy kun extreme pakettien juttuja
Meniskö vanhan lj:n kampiakselille uudemman mallin vauhtipyörä heittämällä eli tarkotuksena olis saada edes hiukan isompi kytkin? Ja onkohan nuo edes muuten suunnilleen samannäkösiä/kokosia? Haulla ei löydy kun extreme pakettien juttuja
Noit vauhtipyörii on oikeestaan kolmee mallia,kuuspulttisia johon ei sovi se isompi kytkin 236mm. Sit on kasipulttisii joissa on 220mm kytkin joten ku vaihtaa vauhti pyörän kasipulttiseen jossa on reijät 236 asetelmalle ni onnistuu. Mun mielest vanha LJ on kuitenki kuuspulttisel vauhtipyäräl joten vaihto ei onnistu,joskus olin mittaavinani et sen 236 asetelman voi kyl laittaa sihen pikku vauhtipyörään ku poraa uudet reijät. Se on kyl sit koneistamon hommia ku ne kohdistus tapit pitää olla just eikä melkeen,tais joku sanoo et sit se asetelma ottaa kytkin koppaan kiinni mut sen varmaan voi sit vaan jyrsiä isommaks.
Rekisteröimätön
21.10.2010, 12:40
Noit vauhtipyörii on oikeestaan kolmee mallia,kuuspulttisia johon ei sovi se isompi kytkin 236mm. Sit on kasipulttisii joissa on 220mm kytkin joten ku vaihtaa vauhti pyörän kasipulttiseen jossa on reijät 236 asetelmalle ni onnistuu. Mun mielest vanha LJ on kuitenki kuuspulttisel vauhtipyäräl joten vaihto ei onnistu,joskus olin mittaavinani et sen 236 asetelman voi kyl laittaa sihen pikku vauhtipyörään ku poraa uudet reijät. Se on kyl sit koneistamon hommia ku ne kohdistus tapit pitää olla just eikä melkeen,tais joku sanoo et sit se asetelma ottaa kytkin koppaan kiinni mut sen varmaan voi sit vaan jyrsiä isommaks.
Juu on vanha kuudella ja uus kahdeksalla