View Full Version : ARB vs. E-Locker
Tuossa meinasin tilata Dynatracilta tuohon Rangeriin etuperän mutta onko kokemuksia kellään tuosta E-Lockerista? Eikös Jeep Rubiconin akseleissa ole samanlaiset? Kyseesen tulee kuitenkin vain kytkettävälukko jotta auton ahjaavuus ei kärsisi. E-lockerissa ei tarvitsisi väsäillä kompuraa, mut toimiiko muuten yhtähyvin kuin ARB? Arb.a on jo useammassa autossa eikä pahaa sanottavaa, kertoilkaa mielipiteitä....
Tuossa meinasin tilata Dynatracilta tuohon Rangeriin etuperän mutta onko kokemuksia kellään tuosta Auburn Ectedistä? Eikös Jeep Rubiconin akseleissa ole samanlaiset? Kyseesen tulee kuitenkin vain kytkettävälukko jotta auton ahjaavuus ei kärsisi. Ectedissä ei tarvitsisi väsäillä kompuraa, mut toimiiko muuten yhtähyvin kuin ARB? Arb.a on jo useammassa autossa eikä pahaa sanottavaa, kertoilkaa mielipiteitä....
olikos se nyt niinpäin että ected on kitka joka sähköllä "kiristetään" jenkkifoorumeillal oli juttua että isommilla renkailla tahtoo noi levyt kulua aika nopsaan ja rupeaa lusitaan eli ei kuiteskaan sitte olekkaa 100%
ja sitte eatonin E-locker olis rehellinen 100% sähkökytkettävä mut niitä ei ole kovin montaa mallia...
Tuossa meinasin tilata Dynatracilta tuohon Rangeriin etuperän mutta onko kokemuksia kellään tuosta Auburn Ectedistä? Eikös Jeep Rubiconin akseleissa ole samanlaiset? Kyseesen tulee kuitenkin vain kytkettävälukko jotta auton ahjaavuus ei kärsisi. Ectedissä ei tarvitsisi väsäillä kompuraa, mut toimiiko muuten yhtähyvin kuin ARB? Arb.a on jo useammassa autossa eikä pahaa sanottavaa, kertoilkaa mielipiteitä....
Ei ole rubiconissa Ectedin tyyppistä, vaan nimenomaan e-lockerin tyylinen sähköllä kytkettävä 100% lukko. Samaa olen jenkkifoorumeilta lueskellut että ected on vähän heikko kestämään ainakin isoilla renkailla ja vaatii siis paljon huoltoa.
Ääh, siis tietenkin e-lockeria tarkoitin. Menee jo lockerit itelläkin sekaisin. Dynatracilla ei ole muuten edes valikoimassa Ectediä. Sori, siis e-lockerista kysymys.