View Full Version : Hinureita Vantaan vauhtikeskukseen 24.10
Vantaan vauhtikeskuksessa on sunnuntaina 24.10 rallisprint jonne tarvittaisiin pari maasturia hinureiksi!
Jos haluat mennä katsomaan rallisprinttiä aitiopaikalle niin ilmoittaudu Jundelle numeroon 040 840 6060 tai laita privaa!
(Hinurit pitäisi löytyä pian tai sitten täytyy keksiä joku suunnitelma B.)
Daddy's Toy
17.10.2010, 19:57
Tää vois olla kiinnostunut;)
Enemmän infoa kiitos.
Eli minä ja Esa ollaan yleensä oltu tuolla mutta nyt kummallakin on päällekäistä menoa.
Kisa on tyypillinen rallisprint vaikkakin suurin osa radasta on tuolla soraa eikä asfalttia.
Tehtävänä hinata radan varteen hyytyneet kilpurit luokkien välissä takaisin varikolle ja jos jääneet pahaan paikkaan tai pyörähtäneet niin kisa pysäytetään siksi aikaa että raadot saadaan vedettyä sivuun. Päivystys muutamassa kohdassa radan varrella, eli kisojen parhaat katselupaikat!
Kisa kestää klo 11-17 ja puolivälissä on ruokatauko. Talkoilla me ollaan noita tehty, eli muuta palkkaa kuin ruoka ei ole tarjolla. Mulla on kisan yhteyshenkilön tiedot duunissa joten voin lähettää ne privana kiinnostuneille huomenna päivällä!
Junde
Daddy's Toy
17.10.2010, 20:33
Eli minä ja Esa ollaan yleensä oltu tuolla mutta nyt kummallakin on päällekäistä menoa.
Kisa on tyypillinen rallisprint vaikkakin suurin osa radasta on tuolla soraa eikä asfalttia.
Tehtävänä hinata radan varteen hyytyneet kilpurit luokkien välissä takaisin varikolle ja jos jääneet pahaan paikkaan tai pyörähtäneet niin kisa pysäytetään siksi aikaa että raadot saadaan vedettyä sivuun. Päivystys muutamassa kohdassa radan varrella, eli kisojen parhaat katselupaikat!
Kisa kestää klo 11-17 ja puolivälissä on ruokatauko. Talkoilla me ollaan noita tehty, eli muuta palkkaa kuin ruoka ei ole tarjolla. Mulla on kisan yhteyshenkilön tiedot duunissa joten voin lähettää ne privana kiinnostuneille huomenna päivällä!
Junde
No se ruoka ja parhaat katselupaikat on just paras palkka:D
täältä vois löytyä toinen hinuri.
Laitoin teille postia!
Soittakaa suoraan Tanskaselle niin minä jään pois välikätenä!
Sprintti autoissa on muuten usein hirmu pienet hinaussilmukat, eli ottakaa mukaan pitkähkön liinan/ hinausköyden lisäksi pikku sakkeli!
Tarviiko viel vois tulla.
T:Antti
Otsikosta voisi äkkisältään päätellä että kyseessä on SETA:n organisoima tapahtuma...
Nyt pitäisi olla riittävästi hinauskalustoa!
Kiitos ilmoittautuneille!
Junde