KooPee
03.10.2010, 18:04
Myynti pistetty jäihin, koska tämä ilmeisesti vaihtuu toiseen Toyota konsernin tuotteeseen ensiviikolla.....
HJ61 vuosimalli -89
+korotettu jousilla 50mm, mahtuu 35" alle,
+uudehko Ironman koko alusta-jouset,iskarit, u pultit, polyuretaanipuslat, rasvattavat riiput-erittäin hyvä ajaa
+huoltoauto/pakuvero
+käyttökelpoiset 31" katurenkaat 8x15 vanteilla
+nastarenkaat talveksi vanteineen
+orig. turbokone toimii hienosti ei savuta ja kaikki veto tallella
+lukkoakselit edessä ja takana toimii
+viislovinen laatikko ja nappinelikko, voimansiirto välyksetön ja äänetön
+vasta 547 tuhatta ajettu eli sisään ajossa...
+ruosteeton ehjä runko
+ehjä ja reijätön pintapellitys
+siisti ja alkuperäinen sisusta (takapenkki puuttuu)
+vinssipeti etupuskurin tilalla, missä sähkövinssi keulalla 10,000 lbs
+radio
+sähköikkunat jotka myös toimii
+aurinkolippa on valmiiksi rikki, sen voi heittää hevonv***n kuuseen ilman minkäänlaista tunnontuskaa...
-leima noin kuukauden pitkänä (umpeutunut 06.09.2010)
-kytkinsylkky tarvii uudet kumit (varaosaliikkeessä 4euroa)-kytkin toimii, voi ajaa, toimii pumppaamalla normaalisti, ei siis luista.
-ovenkahvoista alaspäin telalla maalattu, tosin ihan siististi, parin metrin päästä ihan siedettävä ulkonäkö
-vinssissä kosketushäiriö, ei aina kelaa kun napista painaa/kelaa pätkittäin
-volttimittari on kuollut, yleismittarilla on katsottu että lataa kumminkin normaalisti
-yksi ruostereikä löytynyt vasemmalta takaa, pyöräkotelon takana "helmakotelossa", noin 5cm x 7cm, ei näy ulospäin
-rekisterikilven valo ei pala
-aurinkolippa on rikki
Hinta 3500e ja on sen väärti, ajoltaan yksi parhaista Hojoista mitä olen ajanut.
sijainti pohjois Hki, 0400- 611 428 , vaihtokin ehkä johonkin?
HJ61 vuosimalli -89
+korotettu jousilla 50mm, mahtuu 35" alle,
+uudehko Ironman koko alusta-jouset,iskarit, u pultit, polyuretaanipuslat, rasvattavat riiput-erittäin hyvä ajaa
+huoltoauto/pakuvero
+käyttökelpoiset 31" katurenkaat 8x15 vanteilla
+nastarenkaat talveksi vanteineen
+orig. turbokone toimii hienosti ei savuta ja kaikki veto tallella
+lukkoakselit edessä ja takana toimii
+viislovinen laatikko ja nappinelikko, voimansiirto välyksetön ja äänetön
+vasta 547 tuhatta ajettu eli sisään ajossa...
+ruosteeton ehjä runko
+ehjä ja reijätön pintapellitys
+siisti ja alkuperäinen sisusta (takapenkki puuttuu)
+vinssipeti etupuskurin tilalla, missä sähkövinssi keulalla 10,000 lbs
+radio
+sähköikkunat jotka myös toimii
+aurinkolippa on valmiiksi rikki, sen voi heittää hevonv***n kuuseen ilman minkäänlaista tunnontuskaa...
-leima noin kuukauden pitkänä (umpeutunut 06.09.2010)
-kytkinsylkky tarvii uudet kumit (varaosaliikkeessä 4euroa)-kytkin toimii, voi ajaa, toimii pumppaamalla normaalisti, ei siis luista.
-ovenkahvoista alaspäin telalla maalattu, tosin ihan siististi, parin metrin päästä ihan siedettävä ulkonäkö
-vinssissä kosketushäiriö, ei aina kelaa kun napista painaa/kelaa pätkittäin
-volttimittari on kuollut, yleismittarilla on katsottu että lataa kumminkin normaalisti
-yksi ruostereikä löytynyt vasemmalta takaa, pyöräkotelon takana "helmakotelossa", noin 5cm x 7cm, ei näy ulospäin
-rekisterikilven valo ei pala
-aurinkolippa on rikki
Hinta 3500e ja on sen väärti, ajoltaan yksi parhaista Hojoista mitä olen ajanut.
sijainti pohjois Hki, 0400- 611 428 , vaihtokin ehkä johonkin?