Kirjaudu sisään

View Full Version : mistä cromolongfieldit


puananen
03.10.2010, 06:48
mistäs olette tilailleet lonkkareita tojotaan vai onko muita niveliä mitäkannattais kokeilla nuo entiset on TML:t ja paskaks män molemmat

nyybi kekkula
03.10.2010, 08:08
olikos ne paskask menneet cromo tml:lät?

puananen
03.10.2010, 08:38
Ei ollu cromot vaan hd:t. Onko käyttökokemuksia TML cromoista, että kestääkö ne oikeasti

sos
03.10.2010, 09:16
meillä kolme suunnistus kisaa ja muutrama safari hj 61 takana eikä ongelmia siis tml cromot

burton
03.10.2010, 12:33
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63321&highlight=tml+cromo&page=2 tuolla jotai niitten kestosta

puananen
03.10.2010, 15:59
Ehkäpä kallistutaan sitte kuitenki lonkkareihin, jos se vetari katkee ni sillonpahan katkee. Vituttaa paljo vähempi ku särkyny murros ja poori vikanen vetari

burton
04.10.2010, 15:45
niitähän saa tilattua myös cromo-vetarit ja ihan sama mitkä toyon akselit on, myös pitkäboorista. ja onhan toi karpiola kans mistä saa tikkuja jos katkeaa, ne on käsittääkseni jo toyotan tikkua vahvempia.

helmapelti
04.10.2010, 16:27
Sanokaas ny mitä sinne kannattais laittaa.. Voisin rempata koko etupään tamgearsin osilla mutta tarvisko sinne jotain vahvempaa? Ja mitämistä mihinhintaan? :)

jv
04.10.2010, 18:05
longfieldin cromot kestäää! ollut mulla erittäin kovassa testissä ja sen perusteella voin sanoo et ei hajoo helposti. vetotikkuja on menny testin aikana kolme. testattu hj61 akseleissa 39,5" ja 38,5" swamppereilla. auton paino noin, 2100-2500kg riippuen varusteista jotka oli mukana.

on nätisti/järkevästi ajamalla ei oo rikkoontunu mitään, mut kaasu pohjassa kivikossa hyppimällä meni yks tikku ja kaasu pohjassa kesken mäen nousun meni kaks muuta, nää oli varmaan saanyt jo vaurion jossain muualla ajaessa kun meni niin helposti yhtä aikaa.

et ei nää "uuden" mallin lonkkarin cromot kyl antaudu helposti, ennemmin hajoo jotain muuta tai sitten on murroksessa joku valmistus vika. suosittelen kaikille kyl näitä. kestää antaa kunnon sikaa :D


kannattaa jättää murroksen sisään tuleva sokka sit kokonaan pois, helpompi kalastaa tikun pätkä murroksen sisältä, sit jos sattuu tikku katkeemaan...

oojiikoo
04.10.2010, 19:49
onko tikku menny yleensä poikki murroksen vai perän päästä?? että kumpaan jääny lyhyt jämä.

jv
04.10.2010, 20:50
onko tikku menny yleensä poikki murroksen vai perän päästä?? että kumpaan jääny lyhyt jämä.

murroksen päästä.


http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1897&pictureid=65599

jv
04.10.2010, 20:54
onko tikku menny yleensä poikki murroksen vai perän päästä?? että kumpaan jääny lyhyt jämä.

murroksen päästä.


http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1897&pictureid=65599



viimeistely jälki on kyl lonkkareissa viimesen päälle.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1897&pictureid=51578

osilpi
05.10.2010, 15:31
kannattaa jättää murroksen sisään tuleva sokka sit kokonaan pois, helpompi kalastaa tikun pätkä murroksen sisältä, sit jos sattuu tikku katkeemaan...

Mitä virkaa ko sokalla ylipäätään on? Kait se estää jotenkin vetarin liikkumista, mutta onko sillä mitään käytännön merkitystä. Itsekin olen sen jättänyt aina pois ilman ongelmia.

Viipo
05.10.2010, 16:13
Palataas alkuperäiseen kysymykseen: Tuleeko ne halvimmaksi tilata suoraan www.longfieldsuperaxles.com vai onko joku harrastanu esim. tilaamista jonkun paikallisen kautta ja sitten uittanu murroksia autokonttien mukana suomeen?

Tuli vaan mieleen, kun joskus kyselin rahtikuluja tuolta, niin pari-kolmesataa taalaa ois rahtikulut, siihen alv ja tulli, niin tuommonen supersetti ~800e, pelkät murrokset parina ~600e

JES
05.10.2010, 19:01
Tuleekohan napalukon vetoholkista oikeasti "heikko lenkki" vahvempien murrosten kanssa? Bobby ei kovin mielellään olis myynyt tuota 30 spline settiä ilman napalukon osia...

Itsellä tuli 30 spline supersetille ja kahdelle nappiksen holkille hintaa n. 950 euroa veroineen dollarin kurssin ollessa tulissa 1,25.

Supersetti pitkäpoorisella vetarilla 650, nappiksen holkit 120 ja rahti 185 dollaria. Tullia ja veroja tuli 202 euroa.