Rekisteröimätön
21.09.2010, 16:44
Myynnissä hieman uaz tavaraa:
-vaihdelaatikko (käyttämätön)
-jakovaihteisto (käyttämätön)
-ohjausvaihde (saattaa olla käytetty,en muista)
-takapenkki (käyttämätön)
Pari kappaletta eri pituisia jousipakkoja uusia
plus jotain muuta pientä mitä en ulkoa muista.
Ja muuta osaa ja palikkaa:
-opel vectran 15 tuumaisia peltivanteita 7 kpl (5 pulttinen)
-renault meganen orkkis alut 17 tuumaiset,sakko kumit päällä.4 x 100 jako
-täytelanka / kaasu mig valovirta.kaasusuutin ja se kuparinen "lankasuutin" hukkunu.kyllä sillä jotain peltejä oon saanu liimattua toisiinsa mut ei sillä "oikeasti" hitsata pysty. Merkki on muistaakseni migrite.
-pieni pylväsporakone,en muista merkkiä.jotain lenkotusta se pitää,mutta reikiä oon saanu aikaiseksi.
Kaikki tavarat on tarkoituksena saada myytyä pois nurkista.Ainoa mitä voi tarjota vaihdossa on Tunturi Super Sport:in etu iskarit
(rumpujarrullisen) tai jotain kiinanmönkijää voin myös harkita.Kaikki myydään edullisesti pois.
KYSELYT JA TIEDUSTELUT VAIN PUHELIMITSE NRO 040-8323903
en ole netissä usein.
-vaihdelaatikko (käyttämätön)
-jakovaihteisto (käyttämätön)
-ohjausvaihde (saattaa olla käytetty,en muista)
-takapenkki (käyttämätön)
Pari kappaletta eri pituisia jousipakkoja uusia
plus jotain muuta pientä mitä en ulkoa muista.
Ja muuta osaa ja palikkaa:
-opel vectran 15 tuumaisia peltivanteita 7 kpl (5 pulttinen)
-renault meganen orkkis alut 17 tuumaiset,sakko kumit päällä.4 x 100 jako
-täytelanka / kaasu mig valovirta.kaasusuutin ja se kuparinen "lankasuutin" hukkunu.kyllä sillä jotain peltejä oon saanu liimattua toisiinsa mut ei sillä "oikeasti" hitsata pysty. Merkki on muistaakseni migrite.
-pieni pylväsporakone,en muista merkkiä.jotain lenkotusta se pitää,mutta reikiä oon saanu aikaiseksi.
Kaikki tavarat on tarkoituksena saada myytyä pois nurkista.Ainoa mitä voi tarjota vaihdossa on Tunturi Super Sport:in etu iskarit
(rumpujarrullisen) tai jotain kiinanmönkijää voin myös harkita.Kaikki myydään edullisesti pois.
KYSELYT JA TIEDUSTELUT VAIN PUHELIMITSE NRO 040-8323903
en ole netissä usein.