View Full Version : Blazer projekti 305 man...lopuista en sit tiiä...
Jontte74
11.09.2010, 20:44
Ostimpa tollasen sit projektiksi joutu siitä vielä 500 e kärsimään, mut en tiiä sit oliko liian kallis.... Pikkasen ois laitettavaa leimalle. Kardaanin takaristikon sain jo hajalle.... Jos jollain on jäänyt lokasuojan levikeitä ja korin korotussarjaa ylimääräiseksi, niin olisin kiinnostunut. Mistähän tohon sais helman korjauspeltiä ja oven peltejä? Voisin kyllä ostaa uuden apukuskin oven, jos jollain ois ylimääräisenä...
veijon-esso
13.09.2010, 12:01
Ostimpa tollasen sit projektiksi joutu siitä vielä 500 e kärsimään, mut en tiiä sit oliko liian kallis.... Pikkasen ois laitettavaa leimalle. Kardaanin takaristikon sain jo hajalle.... Jos jollain on jäänyt lokasuojan levikeitä ja korin korotussarjaa ylimääräiseksi, niin olisin kiinnostunut. Mistähän tohon sais helman korjauspeltiä ja oven peltejä? Voisin kyllä ostaa uuden apukuskin oven, jos jollain ois ylimääräisenä...
Korjauspeltejä voipi ostella esim. south west tradesta. Korotus ei ole välttämätön, lokareita voi aina avartaa ja varsinkin viiden satkun autossa ei pitäis tulla omantunnon tuskia laikkailla.
paikkatakki
13.09.2010, 13:25
Nätin näkönenhän tuo kuvissa on. Voisin hyvin maksaa itekin siitä sen viissatasen... ;-)
Jos ei ovea/oven peltiä muualta löydy, niin South west tradella on purussa K5 Blazeri. Ostin siitä kardaanit omaan Blazeriin. Eikös ne helmat tule aika helposti suorasta pellistäkin taivuteltua?
Pistähän lisää kuvia. Näitä Blazer projekteja on kiva seurailla. Sais vaan omaankin jotain aikaan.
Jontte74
09.02.2012, 16:13
Ajattelin pikkasen päivitellä näit rojekti sivuja :) Pikkasen oli ruostetta vakio paikoissa tässäkin autos. Nyt on noikin laitettu viel pitäs keväällä maalailla ja laittaa pellit ulkoo.
Jontte74
09.02.2012, 16:30
Kontinpohjan maalasin eka epoksilla sitten polyuretaanimaalilla. Sitten suihkutin päälle helmamassaa ja sitten taas polyuretaanimaalia.
Eteen laitoin korotus jouset ja ranchon iskarit. Vaihdoin samalla etuperän stefat ja laakerit ja pyörän laakerit.
Pari kuvaa, kone on poissa nois kuvissa, saa nähä kuinka paljon tipuu keula tosta. Koneeseen tein remontin eli uudet laakerit, männänrenkaat, ö-pumppu, pikkasen kireempi nokka, kansien lasku, seetien kunnostus ja aukkojen siistiminen. Samalla paikallee meni perfomer imari ja edelbrockin kaasari. Jospa viikonloppuna sais koneen paikalleen. Pääsis pikkasen ajelee niin sais lisää motivaatiota.
Eli rassua alko menee.....
Jontte74
09.10.2012, 19:38
Piikkasen rojekti editynyt nyt jopa ajokunnos. Tankki puuttuu uudet kiinikkeet tehty. Kun pääsin koeajelee niin eikö hajonnu lämppärikenno. Ihan hyvin tuntuu liikuvan et eiköhän tos oo ne kaikki 100 heppaa oo niinkuin vakionakin... Pikkuhiljaa jos tänkin sais kokonaan kasaa. Uutta maaliakin oon miettiny ehotuksia saa laittaa...
Jontte74
09.10.2012, 19:51
Tollanen kone sinne sit laitettiin. Kuvasta puuttuu uus alumiini syyläri ja peltisarjat. Ainakin alusyyläri oli hyvä ostos nyt pysyy lämmöt kurissa. Pikkasen kireempi compunokka tuli laitettua. Myös imusarja vaihettii perfomer2 malliseen. Kaasutin taitaa olla edelbrokin 600. Tarkoitus olisi vaihtaa ms ja tpi imusarja jossain vaiheessa. Takapakoille ois tarve kun on poikki toiselta puolelta...