Lalli bj40
05.09.2010, 01:24
Nyt olis Tarvetta Hyville Neuvoille Kun pitäs rakentaa autoa tulevan talven aikana mutta ei ole niin sanottua visioa olemassa eli hiukan pallo hukassa ei tiedä mitä tekis
autossa nyt alla Lj:n alusta tukivarret ja jotkut kierrejouset kuka tietää mitkä huono se ainakin on niillä ajaa renkaat 37-iroc:it koria korotettu 7cm
-kiskoisko kierrejouset pois vai vaihtaisko paremmat jouset/iskarit mitkä?
- Laittaisko 14" tai 12" king coiloverit
-auton korkeus vaikka runkopalkin alta akselin päälle mikä olis viisas korkeus
-korin korotus tekis mieli ainakin ottaa pois liian korkealla tuo koppi
- perävälityksiä pitäs muuttaa mikä olis hyvä
-jakolaatikko pitäs huoltaa tai vaihtaa parempaan mikä olis hyvä jakolaatikko ja sinnevälitys
-käsijarru levyllä mikä satula mikä levy
-vakio moottori pitäs avata mitkä männät olis hyvät jos laittais enemmän ahtoja pitäskö kiertokanget vaihtaa kannattaako kansi teettättää/nokka ja kestääkö tuo vanha kone edes virittämistä?
-mikä olis hyvä turbo
-dieselpumppu pitäs saada tehokkaampi kannattaako teettää pajalla vai vaihtaa isompi malli?
-nyt alla vakio akselit arb:eilla kannattaisko vaihtaa hj60:leveämpi akseli eteen/taakse?
ois paljon kysymyksiä mutta kun ei huvittais alkaa koittamaan kun tietää että joku on koittanu samat asiat ja tietää mikä viisasta mikä tyhmää olen oppinut että kokeilu maksaa liian paljon.
Puuttuu niin sanottu ikä kokemus alalta jolla olen ollut pian 2kk mutta alotus on ollut 100% ja intoa riittää
http://www.youtube.com/watch?v=3rdp9wH8vx8
Tässä olis sen näköistä mitä olen ajatellut eli tavoite on raaka safari auto ehkä suunnistusta vois koittaa ja venäjän safarit kiinnostaa
http://i203.photobucket.com/albums/aa289/robbyd110/RFC%20Malaysia%202008/DSC_0928.jpg
autossa nyt alla Lj:n alusta tukivarret ja jotkut kierrejouset kuka tietää mitkä huono se ainakin on niillä ajaa renkaat 37-iroc:it koria korotettu 7cm
-kiskoisko kierrejouset pois vai vaihtaisko paremmat jouset/iskarit mitkä?
- Laittaisko 14" tai 12" king coiloverit
-auton korkeus vaikka runkopalkin alta akselin päälle mikä olis viisas korkeus
-korin korotus tekis mieli ainakin ottaa pois liian korkealla tuo koppi
- perävälityksiä pitäs muuttaa mikä olis hyvä
-jakolaatikko pitäs huoltaa tai vaihtaa parempaan mikä olis hyvä jakolaatikko ja sinnevälitys
-käsijarru levyllä mikä satula mikä levy
-vakio moottori pitäs avata mitkä männät olis hyvät jos laittais enemmän ahtoja pitäskö kiertokanget vaihtaa kannattaako kansi teettättää/nokka ja kestääkö tuo vanha kone edes virittämistä?
-mikä olis hyvä turbo
-dieselpumppu pitäs saada tehokkaampi kannattaako teettää pajalla vai vaihtaa isompi malli?
-nyt alla vakio akselit arb:eilla kannattaisko vaihtaa hj60:leveämpi akseli eteen/taakse?
ois paljon kysymyksiä mutta kun ei huvittais alkaa koittamaan kun tietää että joku on koittanu samat asiat ja tietää mikä viisasta mikä tyhmää olen oppinut että kokeilu maksaa liian paljon.
Puuttuu niin sanottu ikä kokemus alalta jolla olen ollut pian 2kk mutta alotus on ollut 100% ja intoa riittää
http://www.youtube.com/watch?v=3rdp9wH8vx8
Tässä olis sen näköistä mitä olen ajatellut eli tavoite on raaka safari auto ehkä suunnistusta vois koittaa ja venäjän safarit kiinnostaa
http://i203.photobucket.com/albums/aa289/robbyd110/RFC%20Malaysia%202008/DSC_0928.jpg