TommiH
03.09.2010, 19:09
Tämmönen kökkänä tuli tuossa reippa vuosi sitten hommattua varaosiksi noihin muihin suparuihin.
Lähtökohta siis Subaru Leone 1,8 monipisteruisku -91 5-vaihteisella alennusvaiheistolla olevalla laatikolla. Etenemiskykyä oli parannettu viimeisintä huutoa olevalla kertakytkettävällä "kemppikymppi" lukkoperällä.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/30072009436.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/30072009435.jpg/_small.jpg
Ikäväkseni jouduih huomamaan ettei tuosta vanhuksesta ei käy käytännössä mikään osa tuoreempaan Legacy malliin :(
Tästä arviointivirheestä johtuen alkoi mielikuvitus ja kipinät lentämään...
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/10092009526.jpg/_small.jpg
Siis hätspäkki? vai ihanko Pickuppi?
Molempiin jäi liikaa peräylitystä, joten....
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/10092009532.jpg/_small.jpg
Ja samainen katkasuhoito keulalle.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/11092009538.jpg/_small.jpg
Samassa hötäkässä tuli vahingossa katkaisuva 15 piuhaa moottorin piuhasarjasta :D. Kaikkien ihmetykseks illan tinailun tuloksena sain moottorin käymään.
Syylärin joutu sirtämään hitusen erikoiseen paikkaan katkaisuhoidon tuloksena.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/11092009542.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/27012010192.jpg/_small.jpg
Pimeinä talavi-iltoina tuli sitten väsättyvä jonnimoinen suoja risuja vastaan tuonne keulan puolelle ja vedonpoistin ammottavaan reikään takapenkin paikalle. 2" korotuspalat joutu tekemään notta pyörät sai pyörimään kohtuu vapaasti. Pyörien pulttijakoki muuttu subarun vakiosta 4x140 jaosta tutumpaan 6x139,7 jakoon. Alla ylemmässä kuvassa jotti vanahat 32" a/t kumit ja alemmassa siloset 28" kumit.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/13022010223.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/28012010193.jpg/_small.jpg
Tunnelmakuvia keväältä:
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/07032010316.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/15022010243.jpg/_small.jpg
Hiippailukin onnistu melkein... siihen asti kunnes kytkin lämpeni ja mentiin hapella...
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/05042010410.jpg/_small.jpg
Kottero on ollu suunnilleen samassa kuosissa keväästä lähtien lukuunottamatta pakoputkiston uudelleen reitittämistä ja jonnimoisen pohjapanssarin askarelua.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/26062010701.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/28062010709.jpg/_small.jpg
Panssarista huolimatta maavaraa taitaa olla reilu 30cm koko auton matkalta :)
Pitihän sitä "maastoauton" joustojakin testailla joutessaan :D
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/09072010743.jpg/_small.jpg
Ja suomen suurimmat joustothan on taattu :D
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/09072010748.jpg/_small.jpg
Muutama videokin kotteron testeistä on...
http://www.youtube.com/watch?v=8UT8Z61AfBI
http://www.youtube.com/watch?v=mI97T7Junbg
http://www.youtube.com/watch?v=l9KAfDc7Dos
Tarkotus olis tässä syksyn pimeinä iltoina parantaa välityksiä Suzukin jakolootalla ja samalla korottaa hieman.
Renkaatkin varmaan pitäs ettiä...
Kiitos ja anteeksi,
Tommi
Lähtökohta siis Subaru Leone 1,8 monipisteruisku -91 5-vaihteisella alennusvaiheistolla olevalla laatikolla. Etenemiskykyä oli parannettu viimeisintä huutoa olevalla kertakytkettävällä "kemppikymppi" lukkoperällä.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/30072009436.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/30072009435.jpg/_small.jpg
Ikäväkseni jouduih huomamaan ettei tuosta vanhuksesta ei käy käytännössä mikään osa tuoreempaan Legacy malliin :(
Tästä arviointivirheestä johtuen alkoi mielikuvitus ja kipinät lentämään...
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/10092009526.jpg/_small.jpg
Siis hätspäkki? vai ihanko Pickuppi?
Molempiin jäi liikaa peräylitystä, joten....
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/10092009532.jpg/_small.jpg
Ja samainen katkasuhoito keulalle.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/11092009538.jpg/_small.jpg
Samassa hötäkässä tuli vahingossa katkaisuva 15 piuhaa moottorin piuhasarjasta :D. Kaikkien ihmetykseks illan tinailun tuloksena sain moottorin käymään.
Syylärin joutu sirtämään hitusen erikoiseen paikkaan katkaisuhoidon tuloksena.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/11092009542.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/27012010192.jpg/_small.jpg
Pimeinä talavi-iltoina tuli sitten väsättyvä jonnimoinen suoja risuja vastaan tuonne keulan puolelle ja vedonpoistin ammottavaan reikään takapenkin paikalle. 2" korotuspalat joutu tekemään notta pyörät sai pyörimään kohtuu vapaasti. Pyörien pulttijakoki muuttu subarun vakiosta 4x140 jaosta tutumpaan 6x139,7 jakoon. Alla ylemmässä kuvassa jotti vanahat 32" a/t kumit ja alemmassa siloset 28" kumit.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/13022010223.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/28012010193.jpg/_small.jpg
Tunnelmakuvia keväältä:
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/07032010316.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/15022010243.jpg/_small.jpg
Hiippailukin onnistu melkein... siihen asti kunnes kytkin lämpeni ja mentiin hapella...
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/05042010410.jpg/_small.jpg
Kottero on ollu suunnilleen samassa kuosissa keväästä lähtien lukuunottamatta pakoputkiston uudelleen reitittämistä ja jonnimoisen pohjapanssarin askarelua.
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/26062010701.jpg/_small.jpg
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/28062010709.jpg/_small.jpg
Panssarista huolimatta maavaraa taitaa olla reilu 30cm koko auton matkalta :)
Pitihän sitä "maastoauton" joustojakin testailla joutessaan :D
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/09072010743.jpg/_small.jpg
Ja suomen suurimmat joustothan on taattu :D
http://turboviive.pictures.fi/kuvat/Offroad/Rakenteluva/Subaru_Harvester/09072010748.jpg/_small.jpg
Muutama videokin kotteron testeistä on...
http://www.youtube.com/watch?v=8UT8Z61AfBI
http://www.youtube.com/watch?v=mI97T7Junbg
http://www.youtube.com/watch?v=l9KAfDc7Dos
Tarkotus olis tässä syksyn pimeinä iltoina parantaa välityksiä Suzukin jakolootalla ja samalla korottaa hieman.
Renkaatkin varmaan pitäs ettiä...
Kiitos ja anteeksi,
Tommi