View Full Version : Onkos Mika Juha koittanut ostaa jotain??? & muita huijausviestejä!
Morjens.
Nettiautossa on yx kaara myynnissä, ja nyt sitä koittaa ostaa Mika Juha niminen hemmo.
Eka yhteyden otto tuli, ja siinä luki ebglanniksi että onko kuvan auto, ja onko kunnossa?
i want to know maybe this vehicle is OK like it was on pictures on that site listed for sale?
Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Mika Juha
Puhelinnumero : +358483281984
Sähköpostiosoite : mikajuha01@gmail.com
Näihin vastattuani myöntävästi tuli seuraavanlainen sähköposti:
I really appreciate your reply, i want to buy your vehicle as matter
of urgent for my son that for was preparing for marriage but all my
family has been relocated to England because i was transfer to United
Kingdom and am inside the space for now due to my work for
researching, then nature of my work did not allow me to call out or
incoming call due to network, but if you can reach me on my phone
number that was with me over here inside this message if you can reach
me here is my number +358483281984 and we can communicate with email
on internet, so when i get back from space i want to see this vehicle
in my house in United Kingdom.
I want the vehicle as surprise to my family before i come back home
from space for the wedding and i don't know maybe you have paypal
account because PayPal online transfer is only method of my payment
for now due to i don't activate my online banking account code before
i left for work as i don't have internet banking, but i can pay from
my paypal account as i have it attached with my bank A/C, kindly send
me your final price.
Finally,I will arrange for picking up the vehicle by contacting
shipping company online for proper security delivery of vehicle with
out any damage after i have made the payments, so i want to confirm if
your PayPal account email address is saku.rouvali@moniala.fi , then i
can proceed with payment with effect after you reply so that you can
have your money in your account,if you don't have PayPal account
before you can easily set up your PayPal account through
www.paypal.com. if you are intend to sell this vehicle to me please
kindly remove it from site for listing.
Thanks and God Bless.
Mika Juha
Muistelisin että palstalla on ollut vastaavaa juttua aiemminkn tälläisitä "Yrittäjistä"
Juujuu lähetä rahtina sille vaan. Jollei muuta niin pääset ainakin autosta eroon. ;)
Gary Grand
26.08.2010, 12:51
Jees, jees...
Mullekin tuli mainio kysely Jeepistä:
Arvoisa Janne Lahtinen,
HILLARY MOGGARD haluaisi ostaa ajoneuvosi : Jeep, Grand Cherokee, 1993, 3500€, ID : 3406048
Ajoneuvon rekisterinumero : JHA-37
Viesti :
I saw your car advert on the internet and i like it i,m interested in buying it i will like to know the present condition and your last sailing price so that i can place my order.
Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: HILLARY MOGGARD
Puhelinnumero : 0000000009
Sähköpostiosoite : hillarymoggard@hotmail.com
ÄLÄ KOSKAAN LÄHETÄ RAHOJA ENNAKKOON WESTERN UNIONIN TAI MONEYGRAMIN KAUTTA. ÄLÄ MYÖSKÄÄN PANKKISIIRROLLA - kyseessä on useimmiten huijausyritys!
ÄLÄ ANNA KENELLEKÄÄN PANKKIYHTEYSTIETOJASI TAI HENKILÖTUNNUSTASI - niitä voidaan helposti väärinkäyttää!
http://www.nettiauto.com/securityAdvice.php
Kiitos,
Nettiauto.com
Jostain syystä puhelinnumero ei ollutkaan käytössä, olisikohan Hillarylta unohtunut suuntanumero, tai jotain......:D
pahapaimen
26.08.2010, 12:59
On se kumma kun kukaan ei enää luota tuollaisiin tosiostajiin:D
juu yritti sama hemmo ostaa mun pikappii ja kerto olevansa tiedemies ja tällä hetkellä avaruudessa, mutta muuten oli pieniä eroja kyllä tohon toiseen avaruus tarinaan eli ei ollu kukaan menossa naimisiin :)
Kovin oli Mika Juhani innokas myös minun vitoa ostamaan, harmi kun kerkesi mennä. ;)
Noi kerää randomina suomalaisia yhteystietoja netistä ja käyttää niitä vakuuttaakseen myyjän.
Kusetusta siis.
samallainen viesti tuli mullekkin yritti mönkijää ostaa en vastaillut mitään vaan poistin viestin.
Tuommonen tuli appiukon kiposta:
Viesti :
Boat still available for sale? Can i know the condition of the boat.
Paas vastaten et: Joo on kunnossa, otakko sen Sakun Transporterin kyytiin sit samalla... :D
Tuommonen tuli appiukon kiposta:
Viesti :
Joo , yritti ostella bj:tä pojalleen :)
Tuollanen oli silloin osoite :martinsjames1@aol.com
Teksti oli juuri samainen joka oli tuossa aikaisemmin ...ja God Bless jokaisen viestin loppuun !!!
Kaveri oli merimiehenä jollakin Navy seal´s - botskilla ...VARMAAN !!!
Kaikkee pitää näköjään kokeilla ....
Mulla ois Darren John kiinnostunut Torin puolella yhestä vajaavetosesta. Se lähetti oikeen tekstarin mulle. Tekstarissa lähettäjän kohalla tuo Darren. Minkähän palvelun kautta tuokin onnistuu, että tulee suoraan nimellä tekstivieti puhelimeen? Kyseli viimesimmistä huolloista ja pyys lähettään meiliä hotmail osoitteeseen.
Rekisteröimätön
27.08.2010, 22:05
Sonerallakin on tuollanen palvelu jonne voi modeemilla pukata tekstiviestin, ja lähettäjän numeron paikalle voipi laittaa ihan mitä vaan puutaheinää.
kaverilta yritti kovasti ostaa toi mika juha veneen... paypal:in kautta yritti ostaa ja hoitaa ite toimituksen.... kyllä joku jaksaa.
mikähän tossa on tavotteena??
mielipuoli
29.08.2010, 23:04
vittumaisia nää huijarit ku ottavat nettiautostaki toisten myyjien numeroita ja nimiä ja laittavat huijaus myynti ilmotuksia.
esim. kaverila on yritys joka kauppaa nettikoneessa paljon erinlaisia koneita niin huomasin tuossa yks päivä että sehän on perkule alkanu kauppaan halpoja kelkkoja ja ei näköjään osaa enää kunnollaa suomeakaan. soitin tutulle että ootko tietoinen tästä niin sano että puhelin soinu koko aamun :D
Rekisteröimätön
30.08.2010, 00:19
Mulla ois Darren John kiinnostunut Torin puolella yhestä vajaavetosesta. Se lähetti oikeen tekstarin mulle. Tekstarissa lähettäjän kohalla tuo Darren. Minkähän palvelun kautta tuokin onnistuu, että tulee suoraan nimellä tekstivieti puhelimeen? Kyseli viimesimmistä huolloista ja pyys lähettään meiliä hotmail osoitteeseen.
Skype, se lähettää tekstarit käyttäjätunnuksella, ja sitten numeroista se vanhan soneran ohjelma mihin voi laittaa lähettäjäksi mitä haluaa mutta sen tunnistaa siitä, ettei numeron edessä ole plus merkkiä niin ku pitäisi. Jos sulla on se numero tallennettuna niin känny ei osaa erottaa huijausta vaan näyttää lähettäjän nimen.
:D jokapaikkaan nää tunkee...
no hittolainen, nyhän se haluaa ostaa lehmäblazenkin... tarttiskohan vastata :)
Ja mun Volvon
Onneksi noi ei ymmärrä edes vaihtaa nimeään tai sähköpostiosoitetta niin tunnistaminen oikeista ostajista on helpompaa.
Sama täällä, yritti Mika Juha ostaa voorttia häälahjaks :D
Ei vastannu, kun ihmettelin ettei suomea osaa ja numeroa ei o olemassakaan jne. Totesin vaan, et raaha persuuksensa tänne suomeen rahatukko kädessä, niin kyllä auton saa :D:D
Kaikenlaisia sitä taas on liikkeellä.
Rekisteröimätön
31.08.2010, 00:51
Mikä idea tossa on esittää ostajaa? Multa yritti venettä ostaa kanssa nettiveneen kautta...
Rekisteröimätön
31.08.2010, 07:26
sama täällä ois ostanu focuksen hääparille
mutta minä lähetin lahjan
Hep! Sama viesti tuli kans... Arvasin heti feikiks ja googletin sen numeron, ni tuli tää ohvipalsta ekena tuloksena... :D
Jep jep
Viesti :
Vehicle still available for sale? Can i know the condition of the vehicle.
Rekisteröimätön
01.09.2010, 17:50
Joo nyt mika juho on kiinnostunut muistakin kuin maastureista :D Ainakin huonot maasto-ominaisuudet tässä mun audissa on: http://www.nettiauto.com/audi/a6/3460437
Viestihän meni näin:
Viesti :
Rekisteröimätön
01.09.2010, 18:31
Mika-poika koittaa ostaa mun mopoa häälahjaksi pojalleen...on kuulemma avaruudessa töissä, joten ei voi maksaa muuta ko pay-palilla:DDD
Morjens.
Nettiautossa on yx kaara myynnissä, ja nyt sitä koittaa ostaa Mika Juha niminen hemmo.
Eka yhteyden otto tuli, ja siinä luki ebglanniksi että onko kuvan auto, ja onko kunnossa?
i want to know maybe this vehicle is OK like it was on pictures on that site listed for sale?
Näihin vastattuani myöntävästi tuli seuraavanlainen sähköposti:
I really appreciate your reply, i want to buy your vehicle as matter
of urgent for my son that for was preparing for marriage but all my
family has been relocated to England because i was transfer to United
Kingdom and am inside the space for now due to my work for
researching, then nature of my work did not allow me to call out or
incoming call due to network, but if you can reach me on my phone
number that was with me over here inside this message if you can reach
me here is my number +358483281984 and we can communicate with email
on internet, so when i get back from space i want to see this vehicle
in my house in United Kingdom.
I want the vehicle as surprise to my family before i come back home
from space for the wedding and i don't know maybe you have paypal
account because PayPal online transfer is only method of my payment
for now due to i don't activate my online banking account code before
i left for work as i don't have internet banking, but i can pay from
my paypal account as i have it attached with my bank A/C, kindly send
me your final price.
Finally,I will arrange for picking up the vehicle by contacting
shipping company online for proper security delivery of vehicle with
out any damage after i have made the payments, so i want to confirm if
your PayPal account email address is saku.rouvali@moniala.fi , then i
can proceed with payment with effect after you reply so that you can
have your money in your account,if you don't have PayPal account
before you can easily set up your PayPal account through
www.paypal.com. if you are intend to sell this vehicle to me please
kindly remove it from site for listing.
Thanks and God Bless.
Mika Juha
Muistelisin että palstalla on ollut vastaavaa juttua aiemminkn tälläisitä "Yrittäjistä"
Ja jos satut laittamaan viestiä postilla siihen suuntaan, katsokaa että on virus yms torjunnat kunnossa! Ne kehvelit levittää tauteja tälläkin tavalla :( Talliläppäri meni aikas sekasin, kun kertaalleen erehdyin tommosen sähköpostin avaamaan (en edes linkkiä aukassu)
Rekisteröimätön
01.09.2010, 18:44
Minunkin auton se Mika Juha haluaa ostaa :)
Rekisteröimätön
01.09.2010, 18:56
Niin minunkin golffin häälahjaks pojalleen halus viedä, kunhan palaa sieltä vitun avaruudesta.Täsmälleen sama teksti kun tuossa aiemmin oli pastattu. Laitoin takas ihan amerikkalaisittain et suck my balls.
Rekisteröimätön
01.09.2010, 19:27
Hyvät palkat taitaa olla sielä avaruudessa, kun mikalla on varaa ostaa meidän kaikkien autot :D
Rekisteröimätön
01.09.2010, 19:45
Nyt mika juha halua osta mun C36 mersu!! :)
Viesti :
Taitavat rteppanat yrittää jollain suomalaistyyppisellä nimellä yrittää vakuuttaa suomalaisia kunniallisista aikeistaan..
Tosin, tämä suomen kieli on aikas haasteellinen noille huijarsmiehille.
Tosin näkyy toi englantikin olevan hankalaa.. Jossain puhuttiin sailing pricesta.
Kaipa joku näihin lankeaa, kun niin paljon näitä on..
Rekisteröimätön
01.09.2010, 22:37
mun mersu ei kelpaa ees tälle!!!!!
Rekisteröimätön
02.09.2010, 20:09
Eilen olis halunnu ostaa myynnissä olevan audin. Vastasin, että ihanko ilman koe ajoa.. Sen jälkeen ei kuulunut mitään.. :)
Ny sitten Eric Douglas oli kiinostunut skeidasta ja tämäkin torin puolelta. No tälle sit vastasinkin kokeeks. Katotaan sitten mihin pitäs auto lähettää.
Rekisteröimätön
05.09.2010, 18:30
Hello,
I am suprised to see that you are working in space also!! I am located on the european space station in the dark side of the moon. The Lincoln is parked right ouside. Theres no paypal possibilities here, as the company policy prevents me from using the site.
But hey, put your space suite on and walk here, its not that far away, space is a small place. Theres a cash machine right outside, so you can pay in cash and not try to scam me with some paypal trick.
Ps. Get hit by a truck.
Tekstarin lähetys onnistuu myös prepaidilla. Isomman luokan ammattihuijauksissa joku hakee prepaidin kohdemaasta. Tällöin viesti on periaatteessa täysin aito.
Hello,
I am suprised to see that you are working in space also!! I am located on the european space station in the dark side of the moon. The Lincoln is parked right ouside. Theres no paypal possibilities here, as the company policy prevents me from using the site.
But hey, put your space suite on and walk here, its not that far away, space is a small place. Theres a cash machine right outside, so you can pay in cash and not try to scam me with some paypal trick.
Ps. Get hit by a truck.
Tekstarin lähetys onnistuu myös prepaidilla. Isomman luokan ammattihuijauksissa joku hakee prepaidin kohdemaasta. Tällöin viesti on periaatteessa täysin aito.
Aikas pahan pistit.... :)
Ny sitten Eric Douglas oli kiinostunut skeidasta ja tämäkin torin puolelta. No tälle sit vastasinkin kokeeks. Katotaan sitten mihin pitäs auto lähettää.
Heh Heh, melkosta tarinaa Eric laittaa: Kiitos postista, olen Lontoossa asuva välittäjä / kauppias, joka auttaa minun asiakkaita saamaan auto valinnastaan ja myös auttaa toteuttamaan sen heille, olen käynyt läpi tiedot ja ominaisuudet auto on mainos, minun asiakas on hyväksynyt hinta.
Olen vahvistaa maksutapa, koska yhtiö on koska Häntä haluaa pois Pankki tarkistaa koko summa, jonka he ovat takia hänet, koska niiden yrityksen ethnics ja politiikka, maksu saat ylittää sinun lähtöhinta, mutta ei ja agentti kenelle hoitaa delivery.Every maksun tietoja ja poimia selitetään minun ensi mail jälkeen keskustella minun asiakkaan puhelimeen, saada takaisin minulle sähköpostitse, jos saat tämän viestin lisätietoja.
Eric Douglas alkaen DOUGLAS autojen
45 Kempshott Road, London, SW16 5LQ
PUHELIN: +447-024-083-501 / +447-045-757-881(voit vain päästä puhelimeni kanssa lankapuhelimesta ja työajan ja työpäivien)
Web-sivusto: www.douglasautomobiles.co.uk (vielä rakenteilla)
Kiitos.
Vielä kun ymmärtäs mitä se vailla. Väliin ihan ymmärrettävää Suomea ja osaa ei ymmärrä ees pikku kekkulissa. No taidampa leikkiä potentiaalista kusetettavaa ja kattoo mihin asti mennään.
Rekisteröimätön
06.09.2010, 16:46
Heh Heh, melkosta tarinaa Eric laittaa:
Vielä kun ymmärtäs mitä se vailla. Väliin ihan ymmärrettävää Suomea ja osaa ei ymmärrä ees pikku kekkulissa. No taidampa leikkiä potentiaalista kusetettavaa ja kattoo mihin asti mennään.
...näyttää kun Googlen kääntäjällä kääntää Enklantia Soomeksi... :). Mika Juha yritti kahdesti mun motaria myös ostaa, meinaa ilmeisesti käytettyjen kulkuneuvojen liikkeen perustaa? Sanoin et kaupat tehdään kun raahaa persauksensa tänne ja lyö rahat käteen niin hoppa vaihtaa omistajaa...
Rekisteröimätön
07.09.2010, 08:38
Tila-auton haluaa asiakkaallee tällä kertaa. Ford Galaxy. Kyselee tilitietoja. Saatiin ainakin töissä hauska aamu, kun ydessä tulkittiin ja goolella käänneettiin eri kielille, yrittäen saada selville mikä lie lähtökieli.
Rekisteröimätön
07.09.2010, 17:04
Hänen IP näyta Saksa
Tyskland:
62.141.53.224 - Geo Information
IP Address 62.141.53.224
Host tor1.digineo.de
Location DE DE, Germany
City Erfurt, 15 -
Organization Keyweb AG IP Network
ISP Keyweb AG
AS Number AS31103 Keyweb AG
Latitude 50°98'33" North
Longitude 11°03'33" East
Distance 1310.04 km (814.02 miles)
P
pahapaimen
07.09.2010, 19:36
Mulle tuli sähköpostiin viesti Bill Gatesilta, olen kuulema voittanut 450 puntaa. Tarvii vaan vahvistaa voitto lähettämällä nimi, osoite, puhelinnumero etc.
Osoite oli joku aol.uk Mistään microsoftista siinä osoitteessa ei kyllä mainittu mitään.
Rekisteröimätön
08.09.2010, 14:44
Sama herra avaruudesta haluaa ostaa veneen Nettiveneestä ja huolinta liike vie Englantiin. Tulee pojalle häälahjaksi
kyl mika juhal kelpaa mönkiäkin..
kyselee mun raptorist....
Mikäköhän liittymä sillä on ku toimii avaruudessaki??:p
Mika Juha oli bertasta kiinnostunut.. Kaikkialla näitä kanssa piisaa.. Joskus puhelin oli myynnissä ja se haluttiin pojalle afrikkaan ja luvattiin maksaa ihan mitä vaan jnejne.. Ei helvetti.. =D
Rekisteröimätön
08.09.2010, 20:33
Heh Heh, melkosta tarinaa Eric laittaa:
Ihan uskomatonta juttua:) sama viesti tuli minulle s.postiin=) mut eihän tuo tilitietoa kuitenkaan kysele, et en tiedä kyl mitä sen päässä liikkuu?
Rekisteröimätön
20.09.2010, 21:13
Oli aika uskomaton story, menin melkein lankaan, kun halusin uskoa jonkun ostavan Kawasakin ilman tinkimistä.
Ja niin uskoo Juhakin kun kirjeen perässä lukee God Bless.
Laitoin viimeiseen vastaukseen:
God bless you before sending you to hell.
en ees lukenu ton avaruus matkaajan meiliä,, enkä vastannu sil mitää....
whitejack
21.09.2010, 15:37
Itse en ainakaan uskalla edes yrittää soittaa noihin numeroihin minkä nää huijariostajat antavat. En tiedä onko käytännössä mahdollista, mutta kyseessähän voi olla palvelunumero ja pelkkä linjan aukeaminen tietää esim 100€ kuittausta puhelinlaskussa.
joku tuomas tolonen olis halunnu lisätietoja, kirjotteli englanniks.
teki mieli vastata send me the money :D
Olikin taas Eric Douglas lähettäny meiliä. Tällä kertaa se meili tuli Nigerian Abujasta. Vastasin sit huvikseni, että kuinkas on ajatellu rahoja toimittaa ja auton hakea.
Aargh - varokaa
22.09.2010, 18:49
kaverilta yritti kovasti ostaa toi mika juha veneen... paypal:in kautta yritti ostaa ja hoitaa ite toimituksen.... kyllä joku jaksaa.
mikähän tossa on tavotteena??
Rahaa yrittävät huijata, lähettävät ihan oikean tuntuisen shekin jolla pankki tilittää rahat
(auton myyntihinta + rahtikulut) tilillesi. Kun rahat on siirretty tilille, pyytää ostaja sinua maksamaan
rahtikulut pikasiirtona (western union tai moneygram) rahtifirmalle (jota ei ole olemassakaan)..
10 päivää myöhemmin pankistasi tulee ilmoitus että shekki olikin katteeton tms ja rahat vedetään pois.
Sillä välin "rahtifirmalle" maksettu summa on jo kaukana ja ilmeisesti jäljittämättömissä.
Tällainen selvitys huijauksesta löytyi ainakin täältä (englanniksi) :
http://www.autoshippers.co.uk/car_shipping_scam.htm
ja Paypal -autohuijauksista täältä (myös englanniksi) :
http://www.suite101.com/content/car-buying-scam-using-paypal-a215956
Rekisteröimätön
22.09.2010, 22:14
Mikä idea tossa on esittää ostajaa? Multa yritti venettä ostaa kanssa nettiveneen kautta...
Hei,
Se on erittäin mukava auto pyysit ilmoitus, olen läpi tiedot pyysit
ilmoituksesi koskee auto, hyvä minä todella haluavat tietää viime hinta,
nykyinen kunto ja kuvia jos on vielä myynnissä, kiitos.Hello,
Thanks for your patience. I wish to notify you that a cheque payment has been issued on the name and forwarded to the address you provided) via regular air mail. The cheque payment which was made in British pounds, duly validated for this payment and will be delivered to your address on or before Wednesday 15th of September, 2010. Please kindly deposit the cheque payment in your bank or any bank in your city upon receipt for cashing and notify me immediately by e-mail for further instructions against pick up,Have a nice day.
PHONE: +447-024-083-501 / +447-045-757-881
Greetings.
TÄllaisia kirjoitteli" Eric Douglas" kun yritti ostaa autoa netti-ilmoituksen oerusteella!!!
Rekisteröimätön
23.09.2010, 09:22
Hei,
Se on erittäin mukava auto pyysit ilmoitus, olen läpi tiedot pyysit
ilmoituksesi koskee auto, hyvä minä todella haluavat tietää viime hinta,
nykyinen kunto ja kuvia jos on vielä myynnissä, kiitos.Hello,
Thanks for your patience. I wish to notify you that a cheque payment has been issued on the name and forwarded to the address you provided) via regular air mail. The cheque payment which was made in British pounds, duly validated for this payment and will be delivered to your address on or before Wednesday 15th of September, 2010. Please kindly deposit the cheque payment in your bank or any bank in your city upon receipt for cashing and notify me immediately by e-mail for further instructions against pick up,Have a nice day.
PHONE: +447-024-083-501 / +447-045-757-881
Greetings.
TÄllaisia kirjoitteli" Eric Douglas" kun yritti ostaa autoa netti-ilmoituksen oerusteella!!!
Tere!
Juu transporter olisi ERIKILLE kelvannut tuli 6000 punnan shekki laitoin viestin perään 9mm tulee vastaan seuraavaks!
Tää varmaan samaa kastia. Tänään uusin ilmoituksen ja heti tuli tää:
Hi,Do you still have it for sale? i will like to make an offer of the exactly amount you want to sell it,payment will be made through paypal and i will arrange for the pick up as well get back to me with the asking price.Cheers,Anna. Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Anna Roland Puhelinnumero : +448053231962
Rekisteröimätön
26.11.2010, 23:33
Hej. Donald halua tietoa minun autosi.
Hello,
I just viewed your listing and would like to know
if it is still for sale? contact at
bak.luv09@gmail.com
Joku uus huijari, vai mitä?
Per
Joo vähän vanha topiikki mutta multa yritti toi James Martin ostaa venettä saman kaavan mukaan pari kuukautta sitten. Seuraavana päivänä oli ostajia jo kaksi en vaan säästäny viestejä mut sama kaava molemmilla. Et aika yritteliäs tyyppi toi James.
Sääli ettei autojen kanssa voi tehdä samaa kuin läppärien...
http://www.zug.com/pranks/powerbook/index.html
Andy
oli muute hyvä tarina sai nauraa kunnolla :D
Mulla k'vi tässä itellä vähän vastaava ku olin käännettyjä peltivanteita myymässä
niin joku francis toffoli kyseli machine:sta jotaki, kyselin siltä että onkhan se kartalla että myyn renkaita.
Sitten alko tulla kopiota henkkareista ja kyseltiin että voisinko maksaa jotaki fucking veroja?!?!
Ei tuntunu käsittävän että autosta ei ole jäljelläku vanteet jokka saa ku rahat on tilillä.
Onkoos herra Jian kuullut mun suunnattomista säästöistä, ja aikoo näin kaupata sijoitusapuaan??? ;) :)
Päiväys: Fri, 27 Jan 2012 19:48:40 +0100 [20:48:40 EET]
Lähettäjä: MR JIAN CHUANLI <jianchuanli01@yahoo.com>Lisää jianchuanli01@yahoo.com osoitekirjaani
Vastaanottaja: undisclosed-recipients:;
Vastausosoite: jianchuanli01@yahoo.com.hkLisää jianchuanli01@yahoo.com.hk osoitekirjaani
Otsikko: Re: kiinnostusta
Otsikot: Näytä kaikki otsikkotiedot
Hello,
Olen Jian Chuanli, sijoituspäällikkö työskennellyt tunnettujen pankkienHongkongissa. Olen sinuun yhteyttä suhteen liiketoimen Haluan meidänsuorittaa, se on suhteessa tiliksi joka merkitsee yksitoista miljoonaa viisisataatuhatta dollaria kuuluvat edesmenneelle asiakkaalle.
Minun täytyy tavata olemassa uhkavaatimus pankin tarjoamaan hänen perheenjäsenensä ja kaikkia pyrkimyksiä paikallistamaan mitään on osoittautunut onnistu. Haluan esitellä teille kuin jälkeenjäänyt perheenjäsen, jotta voit laittaa väittävät varoja.
Ota ystävällisesti ilmoittaa kiinnostuksesi lisätietoja vastaamalla minun yksityinen sähköpostiosoite: jianchuanli01@yahoo.com.hk
Kiitos,
LÄHETTÄJÄ: MR JIAN CHUANLI [jianchuanli01@yahoo.com]
PÄIVÄMÄÄRÄ: 27.01.2012 21:02
VASTAANOTTAJA: <undisclosed-recipients:;>
Hello,
Olen Jian Chuanli, sijoituspäällikkö työskennellyt tunnettujen pankkienHongkongissa. Olen sinuun yhteyttä suhteen liiketoimen Haluan meidänsuorittaa, se on suhteessa tiliksi joka merkitsee yksitoista miljoonaa viisisataatuhatta dollaria kuuluvat edesmenneelle asiakkaalle.
Minun täytyy tavata olemassa uhkavaatimus pankin tarjoamaan hänen perheenjäsenensä ja kaikkia pyrkimyksiä paikallistamaan mitään on osoittautunut onnistu. Haluan esitellä teille kuin jälkeenjäänyt perheenjäsen, jotta voit laittaa väittävät varoja.
Ota ystävällisesti ilmoittaa kiinnostuksesi lisätietoja vastaamalla minun yksityinen sähköpostiosoite: jianchuanli01@yahoo.com.hk
Kiitos,
Kahohan minäkin pääsin osingoille... TAAS kerran! Sit vielä joku menee tähän halpaan :D
Pingviini
28.01.2012, 08:50
No voi saamarin saamari, Mr Jian Chuanli minkä teki. Minähän tähänkin halpaan menin.
Eihän se maksanut kuin 10,5 M$ :mad: Olisko joku kiinnostunut lähteä hakemaan tuota puuttuvaa yhtä milliä? Voin toki ehkä maksaa hieman vaivan palkkaa jälkikäteen tosin :D
- Penguin
Tää onkin uusin mulle!!!
LÄHETTÄJÄ: Agent FaceBook Team [agent@fb.com]
PÄIVÄMÄÄRÄ: 30.01.2012 9:56
VASTAANOTTAJA: <undisclosed-recipients:;>
Olet voittanut $750 000 00 K?YTETTY? 2012 FACEBOOKIA Mobiilivet?misess?, jossa on Ref:980.Contact winners@fbonlinepro.com v?itt?? ett? sinun palkinto Ottaa yhteytt? THAIMAA ALUE On-line- J?rjest?j??mme suoraan kanssa tiedon alla;
Herra Stanley Wong S?hk?posti: winners@fbonlinepro.com
T?YSI NIMI: ......................
OTA YHTEYTT? OSOITE/EI POSTILOKEROON: ......
SOITA LUKU: ....................
COUNTRY/NATIONALITY:.............
FAKSAA LUKU. ..............................
S?HK?POSTIOSOITTEESI: ..............
SAKOTA LUKU-:...(5647600545189) ??
NESTYSLIPPU LUKUA: ....(BLT: 12052006/20)
Congratulation uudelleen, ja toivomme sinut Iloinen joulu ja onnellinen uudenvuodenp?iv?.
Sinun Vilpitt?m?sti, Facebook Palkinto Promo Joukkue. S?hk?posti: winners@fbonlinepro.com
onlinepromo@fbonlinepro.com Tel: (206) 497-9947 Teli?: (213) 285 6639 SMSIA: (415) 349-3584 Faksia Luku:
1-206-260-9080 Facebookia 2012 englantilainen (US)
You have won 750,000,00 USD in the 2012 FACEBOOK Mobile draw with Ref:980.Contact winners@fbonlinepro.com to claim your prize Contact Our THAILAND DISTRICT Online Coordinator directly
with the below information;
Mr. Stanley Wong
Email: winners@fbonlinepro.com
FULL NAME: ......................
CONTACT ADDRESS/NOT Po BOX:......
PHONE NUMBER:....................
COUNTRY/NATIONALITY:.............
FAX NUMBER...............................
YOUR EMAIL ADDRESS:..............
TICKET NUMBER :...(5647600545189)
BALLOT NUMBER:....(BLT: 12052006/20)
Congratulation again, and we wish you Merry Xmas and happy new year.
Yours Sincerely,
Facebook Award Promo Team.
Email: winners@fbonlinepro.com
onlinepromo@fbonlinepro.com
Tel : (206) 497-9947
Tel : (213) 285 6639
SMS: (415) 349-3584
Fax Number: 1-206-260-9080
Facebook © 2012 · English (US)
No nyt on tällänen lottojuttumikälie. Eiku kaikki vaan kokeilee josko onnistuis, vaikka ei oliskaan onnellisesti valittujen joukossa. Eikös NRJ:N aamutiimi soittanutkin tälläselle heebolle tästä asiasta sinne jonnekkin Afrikkaan ???
GUINNESS CUSTOMERS PROMOTION
DV-2012 programmed
ST. Christo Road 4324 Uzuala.(ecowas)
Guinness PLC, West Africa.
Winning Notification.
We happily inform you about our (Guinness National Lottery Programmed) held on the 4th of February 2012 which your email enterd as a dependent client and finally took the 1st position in our second (2nd) category winners that falls within the west africa region. Your email was attached to the ticket number(44-40-23-777-01) which made you a winner of Five hundred thousand US dollars($500,000.00) and your name will be recorded in our guinness world book of record as the 1st lucky winner of the year 2012. You have been approved the sum of Five hundred thousand US dollars($500,000.00) which will be sent accross to you immediately.
All emails are selected randomly through a computer ballot which subsequently won you the sweeptake of guinness internet web lottery. This is part of our security mearsures put in place to avoid double claiming or a situation where unwanted person(s) would be taking negative advantage of this promotions, thereby impersonating in order to claim another persons winning prize.Here is our fiduciary agent MR PABLO william, responsible for the processing / release of your winnings prizes.
AGENT: MR PABLO WILLIAM
EMAIL: customerscentre_01@w.cn
GUINNESS CLAIMS department.
You are required to forward the following details to help facilitate the processing of your GUINNESS CLAIMS CERTIFICATE AND YOUR FUND.
Fullnames / Residential address / Phone
number / Occupation / Sex / Age / Present
country / Marrtal status.
ONCE AGAIN, CONGRATULATIONS!!
Mr Henry Woods
GUINNESS CUSTOMERS PROMOTION.
pastirolli
08.02.2012, 09:24
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=98419
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=955&pictureid=98419
Tää oli paha :D :D :D
Tiettekö, mulle olis tullu asuun puoleks vuotta 3kpl 25v naisia, maksanu vuokraa kukin 400e kuukausi, kunhan mä ensin olisin niille lähettäny rahaa jotta net pääsee tänne XDXDXD tuntuu olevan ihan sama mikä suodatus on sähköpostis päällä niin noi tulee aina läpi :XD
Tiettekö, mulle olis tullu asuun puoleks vuotta 3kpl 25v naisia, maksanu vuokraa kukin 400e kuukausi, kunhan mä ensin olisin niille lähettäny rahaa jotta net pääsee tänne XDXDXD tuntuu olevan ihan sama mikä suodatus on sähköpostis päällä niin noi tulee aina läpi :XD
:eek: Ekkä ottanu?
myin sille anoppini,ilman palautusoikeutta. Ei varmaan osta enää ikinä Suomesta mitään
emmää oo enne tämmöstä viä saanutkaan
Dr Kleinwort Benson
Operations / Aluepäällikkö Egg Pankki Oyj,
1Waterhouse Square 138-142 Holborn
Lontoo Iso-Britannia
Kerro: +44 704 573 7280
Sähköposti: dr-kleinwortbenson@hotmail.co.uk
Rakas ystävä,
Nimeni on tohtori Kleinwort Benson Olen kotoisin Harlesden North West
England, muodollinen vanhempi projekti ja ohjelmoija johtaja Deutsche
Bank, luotettu neuvonantaja yli 20 vuotta ja tällä hetkellä Operations
/ Aluepäällikkö Branch Manager Egg Bank London, täällä Englannissa.
Työskentelen Uusin ministerien Bank London. Minä kirjoitan sinulle
seuraavat kaupat työhuoneessani, joka tulee olemaan valtava hyötyä
meille molemmille.
Minun osasto, joka Operations / Aluepäällikkö Branch Manager Egg
Pankki Oyj (1Waterhouse Square 138-142 Holborn), huomasin hylätty
summa £ 21,500,000.00 Euro (Twenty miljoona Five Hundred Thousand
Englannin punta) ja tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten
asiakkaiden Late David McDowell Brown Yhdysvaltain kansalainen
Arlington Virginia, joka valitettavasti menetti henkensä ensimmäisen
helmikuu 2003 läpi eteläisen Yhdysvaltain avaruussukkula Columbia, hän
kuoli yksi ihminen.
Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne
missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden kauppa ja
luottamuksellisuuden tässä.
Nyt meidän pankki on odottanut mitään sukulaiset tulevat varten
saatavan mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen hävinnyt sijoittamalla
sukulaisten 5 vuotta.
Olen nyt teiltä lupaa esitellä teille lähiomaiset / Will edunsaajaa
kuolleen jotta menetetyksi tämän tilin arvo on £ 21, 500, 000,00
puntaa voidaan maksaa sinulle. Se maksetaan tai jakaa näitä
prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle, kun olen turvattu kaikki
tarvittavat oikeudelliset asiakirjat, joita voidaan käyttää
varmuuskopiointiin tämä väite teemme. Tarvitsen vain täyttää teidän
nimet asiakirjat ja laillistaa se tuomioistuin tässä todistaa teitä
laillinen edunsaaja.
Lisäksi vaadin rehellisen yhteistyö, luottamuksellisuus ja ehdoton
luottamus epäilemättä, jotta voimme nähdä tämän tapahtuman kautta.
Takaan, että tämä toteutetaan nojalla oikeutettu järjestely, sinua
suojataan rikottu lakia.
Antakaa minulle seuraavaa meillä on 5 päivää aikaa suorittaa sen läpi.
1. Koko nimi
2. Puhelinnumerosi
3. Sinun yhteystiedot.
4. Sinun Ammatti
Tämä on erittäin kiireellinen PLEASE.
Vastaa niin lähetän sinulle pankille lomakkeen täyttää välittömästi.
Ystävällisin terveisin,
Dr Kleinwort Benson
Puh +44 704 573 7280
Lähetä TIEDOT MY PRIVATE SÄHKÖPOSTI [dr-kleinwortbenson@hotmail.co.uk]
http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/20056848.jpg
Nyt tuli jo "henkilökohtainen" viesti näiltä pankkihuijareilta ja oikein nimet ja tilinumerot jotka nyt voi olla mitä tahansa mutta uskallan siksi julkaista kun on paskapostiin tullut muutenkin. Liekö sit "koventunut" otteet et kiinnostus heräsi vai mitä???
LÄHETTÄJÄ: Cameron Marr [account-exec@live.com]
Torju lähettäjän viestit
Näytä kaikki otsikkotiedot
Avaa uudessa ikkunassa / Tulosta
PÄIVÄMÄÄRÄ: 28.06.2012 19:54
VASTAANOTTAJA: <accountexecu@live.com>
KOPIO:
For your immediate attention.
This is to inform you that your funds have been programmed for transfer to the bank account details below
Bank name: Nordea, Bank Branch : Vantaa, Bank BIC:NDEAFIHH, Account Holder: Jaakko Holma
Destination Account: FI2112345600423078
We will appreciate if you can confirm this to be true as we will not be held liable for wrong funds transfer.
Yours faithfully,
Cameron Marr
emmää oo enne tämmöstä viä saanutkaan
...
Eks sää vois lähettää Herr Doctorille vaikka S Sinisalon tahi jonkun muun suomalaisen sarja huijarin yhteistietoja. Siinähän ihmis elon kermat kohtaisivat.
Eks sää vois lähettää Herr Doctorille vaikka S Sinisalon tahi jonkun muun suomalaisen sarja huijarin yhteistietoja. Siinähän ihmis elon kermat kohtaisivat.
ei olis kyllä huono ajatus, mutta kai se pitäis lähettää siitä sinisalon pos tiosotteestakin että tärppäis :)
ei olis kyllä huono ajatus, mutta kai se pitäis lähettää siitä sinisalon pos tiosotteestakin että tärppäis :)
Eiks sillä oo niitä montakin kotiosotetta...?? ;)
*From Mrs.DeborahRichard & her son micheal. Togo Republic of Lome West
Africa.
HELLO MY DEAREST,
Actually one has to confide his or secretes to other for him to achieve his
or her aim and I pray may this massage found you joy and happiness in life
We feel quite safe dealing with you as a total stranger in this important
business. Though, this medium Internet has been greatly abused, but we
choose to reach you through it because it still remains one of the fastest
medium of communication and with the hope I have in God I know he will not
lead me into a wrong hand.First we will start by introducing myself
I am Mrs.Deborah Richard from Cote D`Ivoire (Ivory Coast). I am a widow
being that I lost my husband some years ago. My husband,late Dr.Harry
Richard, was a serving director of the Cocoa exporting board until his
death . He was assassinated in 24 febuary (2011) by the rebels following a
political uprising
Before his death, he had a foreign account here in Togo (Lome) the sun of
$8.5Million which he told the bank was for the importation of cocoa
processing machine.However,due to my bad health situation occasioned by
cancer, i wish you to do me a favor to receive this fund to a safe account
in your country or any safer place as the beneficiary so that you will
invest it in a good business venture for the benefit and education of my
son,micheal, who will be coming to stay under your kind custody after the
transfer for his education and future because my health is failing me
I have plans to do investment this in your country, like real estate and
industrial production.This is my reason for writing to you. Please if you
are willing to assist us contact my son micheal, indicating your
interest.We have mapped out 75% for ourselves, 20% for your cordial
assistance and 5% for any expenses which may be incurred in the course of
this transaction
Finally if you have any question regarding this transaction, please contact
us. Please note that the confidentiality of this transaction would be
highly appreciated. I await your quick reply. you can contact us through
this our privacte Email iD (mrs.deborahrichard442@gmail.com) for more
information
if you are sincere and know you will do as i said get back to me with your
1) your full name..........................
2) your age................................
3) marital statuses........................
4) your cell phone number..................
5 ) your fax number.. .......................
6) your country............................
7) your occupation.........................
8) sex.....................................
9) your religion...........................
10) your private e-mail address............
Thanks and best regards.
Mrs.DeborahRichard & her son micheal.
*
tältä ostin alipaine pumpun satasella. ei oo vielä tullu! :mad:
497000-10147252
Matias Laakso, Joensuu
0417834496 / +358417834496 / 041-7834496
varmaankin sami taas.
höpöhöpö
27.08.2012, 20:03
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=881385&sid=77968eb79841386b60b832118fa20b6c
kun googletti tilinumerolla
tilinumeroa googlaamalla:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=881385&sid=77968eb79841386b60b832118fa20b6c
EDIT: olinpas hidas ;)
voi pojat!!! vittu jee! se onnistu. kävin pankissa sanomassa että laitoin vahingossa väärälle tilille tuon 100e. viikko siinä meni ni rahat sain takas aktia pankista.
tiiä sitten lähtikö raha tämän kusettajan tililtä myös..
Kaitsu67
03.09.2012, 13:42
Sain just textarin että: YOUR MOBILE NUMBER HAS WON FOR YOU 2 000 000 USD IN THE FREELOTTO MOBILE PROMO. FOR CLAIMS, SEND MAIL TO: ukmobilewin@live.com
Harmi kun tää on työsuhdepuhelin johon viesti tuli, tuleekohan rahat firmalle vai mulle?? ;)
Kaikkea paskaa ne lähettää, no - kyllähän noihin aina joku tarttuu kun tarpeeksi lähettelee...
Noita kun laittaa menemään tarpeeksi niin aina joku vastaa. Sitten vastausmeilissä seuraavaksi todennäköisesti pyydetään jotain henkilököhtaisia tietoja tai rahasummaa jollain verukkeella, että "voiton" voi maksaa.
Andrew / lisa.elder0 / baghdatis@live.com kyseli txt viestillä et olisko mun torissa myynnissä oleva rooveri myynnissä...
ja vastausta halus spostiinsa... no en laita. Saa ostaa häälahjansa joltain muulta :D
http://www.feissarimokat.com/2012/09/postia-prinssilta/
:D:D
http://www.feissarimokat.com/2012/09/postia-prinssilta/
:D:D
Tuon voi justiin kuvitella että joku super yli teini tyttö tuolleen innostuu :):):)
Ja samaa sorttia taitaa olla tämäkin veijari:
West Jones haluaisi lisätietoa ajoneuvostasi. : Xxxxxxx
Ajoneuvon rekisterinumero: XYZ-123
Viesti: Hello is it still for sale?reply me on westjones1@hotmail.com
Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: West Jones
Puhelinnumero: +3585076543234
Sähköpostiosoite: westjones1@tempmail.eu
Onko tuttu jantteri? :)
tää ei ollu kyllä huono... oikein jo hymyilytti...
Assalam Alaikum...I am Mrs Aidah Abdul Bari, a Muslim. I have picked your email address for an inheritance of £18.2million Pounds.Please contact me for more details via email: aidah.abdulbari01@siamza.com Jazakallah Khair.
Porvoon Hilma
16.09.2012, 13:05
tää ei ollu kyllä huono... oikein jo hymyilytti...
Assalam Alaikum...I am Mrs Aidah Abdul Bari, a Muslim. I have picked your email address for an inheritance of £18.2million Pounds.Please contact me for more details via email: aidah.abdulbari01@siamza.com Jazakallah Khair.
Kannattaks tollasen pikkusumman takia vaivautua ? :D
vastaa sillle vaikka että "sorry , I'm so busy with another 150 million heritage. It might take some time before I can answer You, patience, please. "
:)
Kannattaks tollasen pikkusumman takia vaivautua ? :D
vastaa sillle vaikka että "sorry , I'm so busy with another 150 million heritage. It might take some time before I can answer You, patience, please. "
:)
Helmi :D
kerkisin sen viestin jo poistaan mutta onneks oli vielä poistettujen kansiossa joten pakkohan mun oli tolleen vastata.
Tuli tekstiviesti tällä palstalla olevan ostoilmoitukseni perusteella. Tarjottiin kysymääni osaa Rovaniemeltä prepaid numerosta 0468481864. Soitin samantien takaisin, ei vastausta. Viesti takaisin ja vastaus tuli samantien. Osan hinta oli noin 800€ alle käyvän arvon. Pyysin lähettämään matkahuollon rahtiennakolla vaikka tiesin että osa on niin iso ettei matkahuolto huoli sitä kuljetettavakseen. Ei onnistunut, koska jäänyt kuulemma aiempia paketteja noutamatta. Pyysin lähettämään kännykuvan, ei onnistunut. Pyysin tilinumeron, jotta voisin maksaa tuotteen, tämä tuli samantien. Tilinumeron 497000-10147252 googletus antoikin varmaa tietoa jo vahvasta epäilyksetä kyseessä olevan kusetusyritys. Nimekseen ilmoitti Mikael Mustonen.
http://www.bing.com/search?q=497000-10147252&qs=n&form=QBRE
Tuli tekstiviesti tällä palstalla olevan ostoilmoitukseni perusteella. Tarjottiin kysymääni osaa Rovaniemeltä prepaid numerosta 0468481864. Soitin samantien takaisin, ei vastausta. Viesti takaisin ja vastaus tuli samantien. Osan hinta oli noin 800€ alle käyvän arvon. Pyysin lähettämään matkahuollon rahtiennakolla vaikka tiesin että osa on niin iso ettei matkahuolto huoli sitä kuljetettavakseen. Ei onnistunut, koska jäänyt kuulemma aiempia paketteja noutamatta. Pyysin lähettämään kännykuvan, ei onnistunut. Pyysin tilinumeron, jotta voisin maksaa tuotteen, tämä tuli samantien. Tilinumeron 497000-10147252 googletus antoikin varmaa tietoa jo vahvasta epäilyksetä kyseessä olevan kusetusyritys. Nimekseen ilmoitti Mikael Mustonen.
http://www.bing.com/search?q=497000-10147252&qs=n&form=QBRE
sama kaveri koitti mulle tekstarilla myydä volvon laatikkoa....lähtöhinta 700E (siis 240 volvon laatikko) ja loppujen lopuks 130e ja rahat tilille. ja tiedot ynnä muut täysin samaa kaavaa kun yläpuolellakin
Kuka URPO maksaa ennakkoon tuommosen summan!!?!
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/10/1634219/ei-tullut-tilattua-traktoria---kateen-jai-vain-valokuvat-ja-17-000-euroa-meni
"Hämeenlinnalaiselta henkilöltä huijattiin nettipetoksella yli 17 000 euroa.
Poliisin mukaan henkilö löysi saksalaiselta internetsivustolta myynti-ilmoituksen, jossa kaupattiin traktoria ja kaivinkonetta. Ilmoituksen mukaan koneet olivat Puolassa.
Myyjä lähetti ostajalle kuvia sähköpostitse, ja suomalainen teki kaupat sekä traktorista että kaivinkoneesta. Hän maksoi myyjälle ennakkoon yli 17 000 euroa, minkä jälkeen myyjä ei enää vastannut sähköposteihin. Traktoria ja kaivinkonetta ostaja ei myöskään saanut.
Poliisi varoittaa, että rahaa ei pidä maksaa ennakkoon tuntemattomille näkemättä tuotetta."
(edit: mulla ei oo mitään Urpoja vastaan)
mielipuoli
21.10.2012, 20:31
Joku yrittää vissiin autoa ostaa minulta! Tuli txt viesti numerosta mrpeterjuli?? "Minusta teidän myynti Nettiauto Kerrothan nykyinen tila ja hinta nyt, meidän puhua enemmän paremmin d maksutavan postia minulle markcutuk@03@gmail.com"
Pittää laittaa viestiä että ei oo vanette myytävänä:D
Joku yrittää vissiin autoa ostaa minulta! Tuli txt viesti numerosta mrpeterjuli?? "Minusta teidän myynti Nettiauto Kerrothan nykyinen tila ja hinta nyt, meidän puhua enemmän paremmin d maksutavan postia minulle markcutuk@03@gmail.com"
Pittää laittaa viestiä että ei oo vanette myytävänä:D
Jos nama huijarit pyytavat soittamaan 4470 alkuiseen numeroon, niin puhelu menee ensin Englantiin ja sielta kaantyy tavallisesti Nigeriaan, Malesiaan tai Romaniaan. Puhelun hinta voi olla $5 /minuutti tai enemmankin, joten kannattaa varoa soittelemasta naille huijareille.
mielipuoli
09.11.2012, 21:03
Dodii!! Uus tai vanha huijari on taas liikkellä.
Esiintyy nimellä Koistinen Miikka puheiden mukaan Hangosta. Ikää noin 50vee. Myi kaverille 502:sen Valametin 3000e. Rahat kelpas mutta traktoria ei oo näkyny. Osotteeksi ilmotii Hangontie 102 mitä ei oo vissiin olemassakaan.
Tilinumero on Koistinen Kathy nimisen henkilön. Kaikki tiedot on salaiset tietysti. Numero on prepaid (laitan sen myöhemmin esille) osasi hyvin selvittää mitä oli myymässä ja kuvatkin jopa lähetti, harmi vaan että jonku muun traktorista:D:D
Jos jollain kyseisitä henkilöistä tietoa niin haluttas saada osote!!
Puhelin numero 0408108031
tilinumero FI5315903500462385
Ei ole ns. nettihuijari enkä tiedä vieläkö ko. sälli on kuvioissa mutta:
Ari Takkinen, Pudasjärvi ja tarkemmin Hetekylä.
On harrastellut petoksia ja jättänyt maksamatta sovittuja summia. Esiintyy yrittäjänä mutta siihen ei todellakaan kannata luottaa.
FBI:n agentti Robert S. Mueller III lähestyi mua s-postilla.
S-postiosotteena oli: Federal Bureau Of Investigation FBI <betawebmail@gmail.
FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION.
Anti-Terrorist and Monitory Crimes Division.
Federal Bureau Of Investigation.
J. Edgar. Hoover Building Washington D.C
ATTN: ATM CARD PAYMENT BENEFICIARY,
(FBI) PAYMENT MEMO TO PAYMENT BENEFICIARIES.
GOOD NEWS FOR YOU FROM THE FBI UNITED STATES. WE HAD A MEETING WITH INTERNATIONAL
MONETARY FUND AND FEDERAL GOVERNMENT OF NIGERIA/ BENIN OVER YOUR LONG OVERDUE CONTRACT
PAYMENT AND WE AGREED WITH THEM THAT YOUR FUND SHOULD NOT COST YOU ANYTHING BECAUSE IS
YOUR MONEY, WHICH WE FINALLY REACHED AN AGREEMENT YESTERDAY THAT ALL THE PAYMENT WILL BE
PAID VIA ATM SMART CARD WHICH IS THE SIMPLEST WAY TO TRANSFER HUGE AMOUNT OF MONEY TO
AVOID COST OF TRANSFER AND OTHER STATUTORY DOCUMENTS, WHICH WE STRETCHED TO HAVE A STRONG
AGREEMENT OVER THE PAYMENT THAT WILL COST YOU ONLY $255 US DOLLARS FOR DELIVERY OF YOUR
ATM SMART CARD VIA UPS OR DHL DELIVERY COMPANY DEPENDING ON YOUR CHOICE.
HOWEVER, YOU HAVE ONLY TWO WORKING DAYS TO SEND THIS REQUIRED DELIVERY FEE OF $255USD TO
UPS OR DHL COURIER COMPANY FOR DELIVERING OF YOUR CARD BECAUSE YOUR CARD WILL BE DISPATCH
TO THEM IMMEDIATELY. AND IF WE DON?T HEAR FROM YOU WITH THE PAYMENT INFORMATION; THE
FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION WILL NOT HESITATE BY GIVEN INSTRUCTION TO FEDERAL
GOVERNMENT OF NIGERIA AND THE INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT TO CANCEL YOUR PAYMENT
THAT HAS BEEN ALREADY APPROVED AND PROGRAMMED IN AN ATM SMART CARD.
I WANT YOU TO READ BELOW CAREFULLY, THE NOTICE BELOW STAND AS CAUTION BEFORE IT IS LATE.
FOR YOUR CONSIDERATION, YOU MUST BE CONSCIOUS OF THIS PROJECT, AS I WILL SOON CONCLUDE
THIS TRANSACTION WITH YOU, LET THIS STAND AS A WARNING BEFORE YOU IN CASE YOU RECEIVED
ANY E-MAILS OR CALLS REGARDING TO THIS FROM ANY INDIVIDUAL, OFFICE, ORGANIZATION AND
BANKS CLAIMING TO BE ME.
BE INFORMED THAT YOU MAY ALSO RECEIVE SEVERAL E-MAILS AND TELEPHONE CALLS FROM ANY
ORGANIZATION, SUCH MUST BE FORWARDED TO US IMMEDIATELY FOR VERIFICATION.IT MIGHT COME TO
YOU WITH DIFFERENT PROPOSALS WITH DIFFERENT NAMES INCLUDING MY NAME ASKING YOU TO COME
AND PUT CLAIM ON YOUR ESTATE OR EVEN FUNDS BELONGING TO YOU OR TO SOMEBODY YOU DO NOT
KNOW, I URGE YOU TO IGNORE SUCH E-MAILS OR CALLS, WHILE YOU FORWARD IT TO US. I WANT YOU
TO UNDERSTAND THAT THE MOST IMPORTANT THING FOR ME IS YOUR UNDERSTANDING AND
CO-OPERATION. WHILE RESPONDING TO THE ATM CARD PAYMENT OFFICER YOU MUST CONFIRM THIS CODE
(18062012) FOR IDENTIFICATION.
HOWEVER, BE INFORMED THAT THE PART PAYMENT, WHICH IS 3,000.000.00 MILLION U.S. DOLLARS
HAS BEEN LOADED IN YOUR ATM SMART CARD AND YOUR FUND WHICH IS IN TUNE OF 10,500.000.00
MILLION U.S. DOLLARS WILL COME IN BATCHES OF 3,000.000.00 MILLION U.S. DOLLARS AND THIS
IS THE FIRST BATCH OF YOUR PART PAYMENT.YOUR PAYMENT WOULD BE SENT TO YOU VIA DHL OR UPS,
BECAUSE WE HAVE SIGNED A CONTRACT WITH THEM WHICH SHOULD EXPIRED BY NOVEMBER 29/2013.
BELOW ARE FEW LIST OF TRACKING NUMBERS YOU CAN TRACK FROM (UPS) WEBSITE(WWW.UPS.COM) TO
CONFIRM PEOPLE LIKE YOU WHO HAVE RECEIVED THEIR PAYMENT SUCCESSFULLY.
JOHNNY ALMANTE ==============1Z2X59394198080570
GARY METZGER ==============1Z2X59394195952759
GLEN PAPANIKAS ==============1Z2X59394198690947
CAROL R BUCZYNSKI ==============1Z2X59394197862530
KARIMA EMELIA TAYLOR ==============1Z2X59394198591527
LISA LAIRD ==============1Z2X59394196641913
POLLY SHAYKIN ==============1Z2X59394198817702
MOREOVER, THIS IS ANOTHER PEOPLE THAT RECEIVED THEIR PAYMENT THROUGH UPS WEBSITE
(WWW.DHL.COM).
RICHARD AUTRY ============== 869713119185
GARY METZGER ============== 871363130860
MARK STUBBS ==============871363116168
HOWEVER,BE ADVISED BASED ON OUR RECOMMENDATION/ INSTRUCTIONS THAT YOUR COMPLETE
CONTRACT/INHERITANCE OVER-DUE FUNDS WILL BE RELEASED IMMEDIATELY UPON YOUR CONTACT TO THE
NEWLY APPOINTED PAYMENT OFFICER THAT WILL CARRY OUT THE DISPATCH OF YOUR ATM SMART CARD
TO UPS COURIER COMPANY WITH THE PAYMENT FOR DELIVERY OF YOUR PACKAGED. YOU ARE THEREFORE
ADVISED TO CONTACT MARK HILLS IMMEDIATELY AS STATED BELOW AS THE APPOINTED DIRECTOR OF
ATM SMART CARD/FOREIGN OPERATION DEPT AND ASK HIM ON HOW AND WHERE TO SEND THE PAYMENT OF
$255.00 ONLY TO DHL OR UPS COURIER COMPANY.
CONTACT PERSON: MARK HILLS.
DHL COURIER EXPRESS
EMAIL ADDRESS: drmarkhills@yahoo.cn
DIRECT TELL +2348039369706
YOU'RE ADVISED TO CONTACT HIM IMMEDIATELY SO AS TO ENABLE HIM FACILITATE A SPEEDY
PROCESSING AND RELEASE OF YOUR DELIVERY SINCE IS THE ONLY $255.00 USD THAT IS KEEPING
YOUR ATM SMART CARD. CONTACT HIM WITH THE FOLLOWING INFORMATION AS BELOW:
1.Full Name:......................
2.Delivery Address:......................
3.Phone:......................
4.Fax Number:......................
5.A Copy of Your Identity:......................
6.Age:......................
7.Marital Status:......................
8.Country:......................
9.City:......................
10.Occupation:......................
NOTE: YOU'RE ADVISED TO FURNISH YOUR INFORMATION TO INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT
DIRECTOR MARK HILLS WITH YOUR CORRECT AND VALID DETAILS TO ENABLE HIM EXPEDITE SPEEDY
ACTION ON THE PROCESSING OF YOUR PAYMENT. WE EXPECT YOUR SWIFT RESPONSE TO THIS EMAIL TO
ENABLE US MONITOR THIS PAYMENT AND THE DELIVERY OF YOUR ATM SMART CARD EFFECTIVELY
THEREBY MAKING CONTACT WITH THE INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT AS DIRECTED TO AVOID
FURTHER DELAY.
YOU?RE ALSO EXPECTED TO FOLLOW HIS ADVICE AND DIRECTIVES TO AVOID DELAY IN RELEASING YOUR
PAYMENT BECAUSE YOUR PAYMENT FILE HAS ALREADY BEEN MOVED TO IMF OFFICE FOR PROCESSING AND
VERIFICATION.
BEST REGARDS
Robert S. Mueller III
Federal Bureau of Investigation
J. Edgar Hoover Building
935 Pennsylvania Avenue,
NW Washington, D.C.
20535-0001, USA
Note: Disregard any email you get from any impostors or offices claiming to be in
possession of your ATM card, you are hereby advice only to be in contact with Mark Hills
who is the rightful person to deal with in regards to your payment and forward any emails
you get from impostors to this office so we could act upon it immediately. Help stop
cyber crime.
Oliskohan tämä heppu, ainakin joku koijari jäi kiinni
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031116770381_uu.shtml
Oliskohan tämä heppu, ainakin joku koijari jäi kiinni
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031116770381_uu.shtml
Olisikohan Sami Sinisalo...
Porvoon Hilma
15.03.2013, 18:41
FBI:n agentti Robert S. Mueller III lähestyi mua s-postilla.
S-postiosotteena oli: Federal Bureau Of Investigation FBI <betawebmail@gmail.
Anti-Terrorist and Monitory Crimes Division.
Federal Bureau Of Investigation.
J. Edgar. Hoover Building Washington D.C
ATTN: ATM CARD PAYMENT BENEFICIARY,
(FBI) PAYMENT MEMO TO PAYMENT BENEFICIARIES.
GOOD NEWS FOR YOU FROM THE FBI UNITED STATES. WE HAD A MEETING WITH INTERNATIONAL
MONETARY FUND AND FEDERAL GOVERNMENT OF NIGERIA/ BENIN OVER YOUR LONG OVERDUE CONTRACT
PAYMENT AND WE AGREED WITH THEM THAT YOUR FUND SHOULD NOT COST YOU ANYTHING BECAUSE IS
YOUR MONEY, WHICH WE FINALLY REACHED AN AGREEMENT YESTERDAY THAT ALL THE PAYMENT WILL BE
PAID VIA ATM SMART CARD WHICH IS THE SIMPLEST WAY TO TRANSFER HUGE AMOUNT OF MONEY TO
AVOID COST OF TRANSFER AND OTHER STATUTORY DOCUMENTS, WHICH WE STRETCHED TO HAVE A STRONG
AGREEMENT OVER THE PAYMENT THAT WILL COST YOU ONLY $255 US DOLLARS FOR DELIVERY OF YOUR
ATM SMART CARD VIA UPS OR DHL DELIVERY COMPANY DEPENDING ON YOUR CHOICE.
HOWEVER, YOU HAVE ONLY TWO WORKING DAYS TO SEND THIS REQUIRED DELIVERY FEE OF $255USD TO
UPS OR DHL COURIER COMPANY FOR DELIVERING OF YOUR CARD BECAUSE YOUR CARD WILL BE DISPATCH
TO THEM IMMEDIATELY. AND IF WE DON?T HEAR FROM YOU WITH THE PAYMENT INFORMATION; THE
FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION WILL NOT HESITATE BY GIVEN INSTRUCTION TO FEDERAL
GOVERNMENT OF NIGERIA AND THE INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT TO CANCEL YOUR PAYMENT
THAT HAS BEEN ALREADY APPROVED AND PROGRAMMED IN AN ATM SMART CARD.
I WANT YOU TO READ BELOW CAREFULLY, THE NOTICE BELOW STAND AS CAUTION BEFORE IT IS LATE.
FOR YOUR CONSIDERATION, YOU MUST BE CONSCIOUS OF THIS PROJECT, AS I WILL SOON CONCLUDE
THIS TRANSACTION WITH YOU, LET THIS STAND AS A WARNING BEFORE YOU IN CASE YOU RECEIVED
ANY E-MAILS OR CALLS REGARDING TO THIS FROM ANY INDIVIDUAL, OFFICE, ORGANIZATION AND
BANKS CLAIMING TO BE ME.
BE INFORMED THAT YOU MAY ALSO RECEIVE SEVERAL E-MAILS AND TELEPHONE CALLS FROM ANY
ORGANIZATION, SUCH MUST BE FORWARDED TO US IMMEDIATELY FOR VERIFICATION.IT MIGHT COME TO
YOU WITH DIFFERENT PROPOSALS WITH DIFFERENT NAMES INCLUDING MY NAME ASKING YOU TO COME
AND PUT CLAIM ON YOUR ESTATE OR EVEN FUNDS BELONGING TO YOU OR TO SOMEBODY YOU DO NOT
KNOW, I URGE YOU TO IGNORE SUCH E-MAILS OR CALLS, WHILE YOU FORWARD IT TO US. I WANT YOU
TO UNDERSTAND THAT THE MOST IMPORTANT THING FOR ME IS YOUR UNDERSTANDING AND
CO-OPERATION. WHILE RESPONDING TO THE ATM CARD PAYMENT OFFICER YOU MUST CONFIRM THIS CODE
(18062012) FOR IDENTIFICATION.
HOWEVER, BE INFORMED THAT THE PART PAYMENT, WHICH IS 3,000.000.00 MILLION U.S. DOLLARS
HAS BEEN LOADED IN YOUR ATM SMART CARD AND YOUR FUND WHICH IS IN TUNE OF 10,500.000.00
MILLION U.S. DOLLARS WILL COME IN BATCHES OF 3,000.000.00 MILLION U.S. DOLLARS AND THIS
IS THE FIRST BATCH OF YOUR PART PAYMENT.YOUR PAYMENT WOULD BE SENT TO YOU VIA DHL OR UPS,
BECAUSE WE HAVE SIGNED A CONTRACT WITH THEM WHICH SHOULD EXPIRED BY NOVEMBER 29/2013.
BELOW ARE FEW LIST OF TRACKING NUMBERS YOU CAN TRACK FROM (UPS) WEBSITE(WWW.UPS.COM) TO
CONFIRM PEOPLE LIKE YOU WHO HAVE RECEIVED THEIR PAYMENT SUCCESSFULLY.
JOHNNY ALMANTE ==============1Z2X59394198080570
GARY METZGER ==============1Z2X59394195952759
GLEN PAPANIKAS ==============1Z2X59394198690947
CAROL R BUCZYNSKI ==============1Z2X59394197862530
KARIMA EMELIA TAYLOR ==============1Z2X59394198591527
LISA LAIRD ==============1Z2X59394196641913
POLLY SHAYKIN ==============1Z2X59394198817702
MOREOVER, THIS IS ANOTHER PEOPLE THAT RECEIVED THEIR PAYMENT THROUGH UPS WEBSITE
(WWW.DHL.COM).
RICHARD AUTRY ============== 869713119185
GARY METZGER ============== 871363130860
MARK STUBBS ==============871363116168
HOWEVER,BE ADVISED BASED ON OUR RECOMMENDATION/ INSTRUCTIONS THAT YOUR COMPLETE
CONTRACT/INHERITANCE OVER-DUE FUNDS WILL BE RELEASED IMMEDIATELY UPON YOUR CONTACT TO THE
NEWLY APPOINTED PAYMENT OFFICER THAT WILL CARRY OUT THE DISPATCH OF YOUR ATM SMART CARD
TO UPS COURIER COMPANY WITH THE PAYMENT FOR DELIVERY OF YOUR PACKAGED. YOU ARE THEREFORE
ADVISED TO CONTACT MARK HILLS IMMEDIATELY AS STATED BELOW AS THE APPOINTED DIRECTOR OF
ATM SMART CARD/FOREIGN OPERATION DEPT AND ASK HIM ON HOW AND WHERE TO SEND THE PAYMENT OF
$255.00 ONLY TO DHL OR UPS COURIER COMPANY.
CONTACT PERSON: MARK HILLS.
DHL COURIER EXPRESS
EMAIL ADDRESS: drmarkhills@yahoo.cn
DIRECT TELL +2348039369706
YOU'RE ADVISED TO CONTACT HIM IMMEDIATELY SO AS TO ENABLE HIM FACILITATE A SPEEDY
PROCESSING AND RELEASE OF YOUR DELIVERY SINCE IS THE ONLY $255.00 USD THAT IS KEEPING
YOUR ATM SMART CARD. CONTACT HIM WITH THE FOLLOWING INFORMATION AS BELOW:
1.Full Name:......................
2.Delivery Address:......................
3.Phone:......................
4.Fax Number:......................
5.A Copy of Your Identity:......................
6.Age:......................
7.Marital Status:......................
8.Country:......................
9.City:......................
10.Occupation:......................
NOTE: YOU'RE ADVISED TO FURNISH YOUR INFORMATION TO INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT
DIRECTOR MARK HILLS WITH YOUR CORRECT AND VALID DETAILS TO ENABLE HIM EXPEDITE SPEEDY
ACTION ON THE PROCESSING OF YOUR PAYMENT. WE EXPECT YOUR SWIFT RESPONSE TO THIS EMAIL TO
ENABLE US MONITOR THIS PAYMENT AND THE DELIVERY OF YOUR ATM SMART CARD EFFECTIVELY
THEREBY MAKING CONTACT WITH THE INTERNATIONAL REMITTANCE DEPARTMENT AS DIRECTED TO AVOID
FURTHER DELAY.
YOU?RE ALSO EXPECTED TO FOLLOW HIS ADVICE AND DIRECTIVES TO AVOID DELAY IN RELEASING YOUR
PAYMENT BECAUSE YOUR PAYMENT FILE HAS ALREADY BEEN MOVED TO IMF OFFICE FOR PROCESSING AND
VERIFICATION.
BEST REGARDS
Robert S. Mueller III
Federal Bureau of Investigation
J. Edgar Hoover Building
935 Pennsylvania Avenue,
NW Washington, D.C.
20535-0001, USA
Note: Disregard any email you get from any impostors or offices claiming to be in
possession of your ATM card, you are hereby advice only to be in contact with Mark Hills
who is the rightful person to deal with in regards to your payment and forward any emails
you get from impostors to this office so we could act upon it immediately. Help stop
cyber crime.
MegaLOL ! Täähän on hyvä, tekstiäkin on mukavasti. Roopertti III on nähnyt paljon vaivaa.
Mitä jos vastaat: Dear sir, I will hand this matter over to my trusted friend Rompe the I, the Grand General Chief of Central Intelligence Superior Task Force of Mynämäki and Sawonmua, senior Off-Road Officer and the King of truck tyres for detailed invetigation. He will contact you.
:cool:
sinisalolla 7000e vasta ulosotossa.
Lord of flies
15.03.2013, 21:06
sinisalolla 7000e vasta ulosotossa.
Eikö muka enempää?
Nyt oon kyllä yllättynyt. Tuntuu että jokasella foorumilla missä kirjottelen niin sama tyyppi on huijannut vaikka ketä.
No toivottavasti saadaan edes joskus pois noi rahat
Eikö muka enempää?
Nyt oon kyllä yllättynyt. Tuntuu että jokasella foorumilla missä kirjottelen niin sama tyyppi on huijannut vaikka ketä.
No toivottavasti saadaan edes joskus pois noi rahat
näin sanoi ulosotto virastosta viime viikolla ku katto sen päivän saldon.
Niin siis, saattaahan olla että Sinisalolta ollaan jo saatu jotain ulosmitattua ja sitäkautta joku on jo saanu rahansa takasin. Loput ei tule saamaan todennäköisesti koskaan, tokkopa toi summa tulee laskemaan tosta 7000:sta eurosta enää kertaakaan.
mielipuoli
16.03.2013, 18:01
Niin siis, saattaahan olla että Sinisalolta ollaan jo saatu jotain ulosmitattua ja sitäkautta joku on jo saanu rahansa takasin. Loput ei tule saamaan todennäköisesti koskaan, tokkopa toi summa tulee laskemaan tosta 7000:sta eurosta enää kertaakaan.
tai sitten on todettu maksu kyvyttömäksi ja vaateet on lähteny bumerangina takas.
Niin siis vahvistettuja maksuja...!!! Vahvistattomat maksut saattaa olla satojatuhansia euroja. Siis nämä käräjien kautta tulevat maksut, joita 99,9% näistä Sinisalon jutuista on.:rolleyes:
Mitähän tuossa paketissa on? Voisihan sitä tietenkin eurotrial reissulla käydä katselemassa.
This is a reminder that Your packet is already on the transit point (Rome).It has been onhold awaiting pickup since febuary 9th,2013. You are expected to call or
email us with a confirmation of the exact recipient address.
Recipient Postal Details required are stated below;
FULL NAME:
ADDRESS :
TELEPHONE NUMBER :
From our database,it shows your package is coming in with a high priority delivery (highly classified package),so you should attend to this case promptly. You have to
Confirm if you wish to come to ROME for pickup of your package or if you want us to deliver to you in your location.
For more info, call us on: +39 328 879 6421, Note this is a highly valuable delivery and so, you must attend to all messages promptly.
Looking forward to a prompt response from you.
Daniele Turco
For: Andrea Morgan
(Delivery Sup. Agenzia)
toyovoima
09.05.2013, 12:36
En taida Cruiseria myydä Williams Kevinille...
Tällasta mailia tuli:
Hi
When was it last serviced, how long you owned it? and what is your lowest
price.
Vastasin asiallisesti millon, miten kauan ja että tarjouksia saa esittää...
Hi Thanks for mailing back,am ok with the price and the condition,am buying it for my vacation,because i'll be coming soon from our rig.I'm a petroleum project engineer on a rig offshore,i won't be able to come for the inspection due to the nature of my work,i would have love to call in person but we have call restriction due to bad weather condition our satellite server has been down.I will be paying you through PayPal the safe and easy way to pay online,Kindly get back to me with your PayPal details(name and email address) so i can proceed with the payment and contact the courier agent who will come to pick it up and deliver it in my place.
Cheers..
Kerroin Kevinille että ei käy Paypal, only cash ;) Ja siihen hää tuumas:
The shipping company does not involve with transaction between buyer/seller but only pick up and deliver.
Justjoo...
zille2.5
20.03.2014, 10:18
Ei taida auto mennä myöskään Richard Morelle, richardmore121@gmail.com
Samat viestit copy pastena kun monella muullakin, ei vastaa edes esitettyyn kysymykseen. Ei löydy nettiyhteyttä/verkkopankkia, ehdottaa kuriiria ja PayPal:ia.
Kaitsu67
22.08.2014, 15:27
Kyllläpäs lykästi kun ihan G8 maiden johtajat ovat huomanneet että mulle tulossa rahaa :p:D
Onkohan toi hyvännäköinenkin vosu joka väittää olevansa mun henkilökohtainen lakinainen :rolleyes: en kyllä oo koskaan mimmiä tavannut.
"Attn.Beneficiary I am writing to inform you sequel to the notification received from the g8 leaders to release your fund inheritance accredited to you. Meanwhile, a woman came to our office yesterday that she is your personal attorney by name Yastie Denis from new york, united state. You are required to notify this office if truly that miss Yastie Dennis is your personal attorney, as we did gave her the scan copy of your draft payment waiting for verification from your bank. If this said lady is your attorney, we shall be sending your draft to her by courier, but if she is not your representative, lets terminate every arrangement in place of delivering your draft to her address in new york. I await your immediate response.
Mr.philip Adams Director Internal /External Control Commonwealth Bank group"
En tiiä kuuluuko tähän ketjuun mutta laitoin nettikoneeseen ostoilmoituksen traktorin vanteista. Joku kaveri soitti ja kauppasi vanteita renkaineen. Epäluulot heräsi halvan hinnan(vanteet ja renkaat+rahti Ilomantsista ouluun 300€ sis alv) ja etukäteen pyydetyn maksun takia. Lisäksi numeroa ei löytynyt enirosta. Kaveri ei suostunut kertomaan y-tunnusta vaikka verollisena kauppasi tavaraa. Osoitteen minkä lopulta ilmoitti niin eri paikkakunnalta kuin mitä aluksi puhelimessa sanoi eikä siinä asu henkilö joksi esittäytyi.
Käytti numeroa +358404437189 mutta lienee vaihtanut sen jo moneen kertaan.
Että tämmösiä kavereita.
En tiiä kuuluuko tähän ketjuun mutta laitoin nettikoneeseen ostoilmoituksen traktorin vanteista. Joku kaveri soitti ja kauppasi vanteita renkaineen. Epäluulot heräsi halvan hinnan(vanteet ja renkaat+rahti Ilomantsista ouluun 300€ sis alv) ja etukäteen pyydetyn maksun takia. Lisäksi numeroa ei löytynyt enirosta. Kaveri ei suostunut kertomaan y-tunnusta vaikka verollisena kauppasi tavaraa. Osoitteen minkä lopulta ilmoitti niin eri paikkakunnalta kuin mitä aluksi puhelimessa sanoi eikä siinä asu henkilö joksi esittäytyi.
Että tämmösiä kavereita.
Ihan oikee osasto, ei oo haitakskaan
Hyvä vaan kun noi "kusettajat" kartoitetaan! :mad: - Kumpa olisi eri foorumeilla omat sivut noista koijareista niin googlettamalla löytyisi huijarit heti. ;)
Että tämmösiä kavereita.
Samasta numerosta kaupattiin mullekin tavaraa ostoilmoituksen perusteella. Empä osaa sanoa oliko huijari vai ei, mutta tyyli oli kyllä sama ja tavara halpaa joten ei kannattane rahoja ainakaa etukäteen lähetellä mihinkään.
Team Urbo
25.08.2014, 15:37
Kesällä laitoin tori.fi:n osto ilmoituksen Elacin subbarista ja että pitäs olla mielellään valkonen väriltään niin vartin päästä ilmon julkasusta Janne.jokinen1982@gmail.com kauppas sellasta tälläin.
Moi.
Mulla olisi myynnissä kyseinen subbari valkoinen. Olen ostanut subbarin
verkkokauppa.com nettikaupasta kuitti ja takuu todistus löytyy. Ostettu
4 kuukautta sitten. Pakko myydä pois koska muuten seurauksena on
luultavasti häätö. Hinta pyynti nopealla kaupalla 500¬ ovh vähän alle
900¬ Nouto paikanpäältä sodankylästä tai tilisiirto ja tuote postiin.
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Yllä oleva viesti lähetettiin Tori.fi:n verkkosivujen kautta, ilmoituskaavaketta käyttäen.
Tärkeää tietoa!
Voi olla, että saamasi viesti on lähetetty ulkomailta. Huomioithan alla olevat tiedot.
Viesti lähetetty: 17:35 - 26.07.2014
Lähettäjän IP osoite: 46.222.12.114
Lähettäjän nimipalvelin:
Lähettäjän maatieto: ES
Parasta tossa on että verkkokauppa.com myy em.subia vain mustana, guukkelista löytyy lisää tietoo samaisen kaverin edesottamuksista.
Samasta numerosta kaupattiin mullekin tavaraa ostoilmoituksen perusteella. Empä osaa sanoa oliko huijari vai ei, mutta tyyli oli kyllä sama ja tavara halpaa joten ei kannattane rahoja ainakaa etukäteen lähetellä mihinkään.
En suosittele, paitsi tietenkin jos on ongelmaa ylimääräsen rahan kans.
Tarjosin kaverille että voin maksaa pyytämänsä hinnan päälle rahdin jos maksu terminaaliin muttei kelvannut. Lisäksi "myyjällä" kävi huono tuuri kun satuin asumaan aikanaan muutaman vuojen joensuun seuvulla niin kaveri pysty käymään tarkistaan osotteen minkä myyjä ilmoitti. Oli väärä osoite.
Ex_inkkari
27.12.2014, 21:52
Vuoden paras.
Terveisiä,, Olen rouva Mariarin Johnston, naimisissa tohtori Johnston Akoma Norsunluurannikolta; edesmennyt miehensä oli osaksi, Kiinteistöt hallinta ja myös hallituksen rakennusurakoitsija ennen mieheni aikaisemmin 25 tammikuu 2007. Olimme naimisissa jo yksitoista vuotta ilman lasta johtuu minun fibroid ongelma. Hän kuoli lyhyen sairauden. Ennen kuolemaansa me talletettu summa $ 2,5 miljoonaa dollaria, olimme uudestisyntynyt kristitty. Koska hänen kuolemansa olen päättänyt olla naimisiin tai saada lapsi ulkopuolella minun avioliittoa kotiin. Kuten lääkärini kertoi minulle, että en kestä seuraavien neljän kuukauden johtuu syövästä ongelmaan. Kaikista merkinnöistä, tilani on todella huononee ja on ilmeistä, että en saa elää yli kaksi kuukautta, koska syöpä vaiheessa on mennyt hyvin vaarallinen vaihe. Tienneensä tilani päätin lahjoittaa tämän rahaston hyvä ihminen, joka hyödyntää tätä rahaa miten aion opettaa tässä. Päätin lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen / orpokodissa kotiin tai henkilö, joka sai rahat puolestani ja auttaa köyhiä kanssa. Jumala siunatkoon sinua, toivon lukea teiltä pikimmin. Pysy siunattu Herrassa, Rouva Mariarin Johnston.