View Full Version : camskills rahdista
Tietäsisiköhän kukaan mikä firma hoitaa tuon camskilssin renkaiden jakelun tällä etelä- suomessa/ hyvinkäällä, kun web seurannasta näkyisi että kotona on käyty jo koeilemassa renkaiden tuontia ja jätetty lappuakin, mutta ihan oikeesti ei ole ainakaan oikeeseen osoitteeseen noita renkaita kokeiltu toimittaa... että jos sais kuljetusfirmasta jonkun kiinni niin saisi renkaat auton allekkin.
itse olen muutaman kerran tilannut renkaita ulkomailta ja joka kerta on kuski soittanu reilusti ennen tuloa kohteeseen..
Daddy's Toy
24.08.2010, 17:55
Mulle kävi vuos sitten niin että tilausseuranta toimi Ruotsiin asti,sit hävis pariksi viikoksi koko lähetys.
Oli Kiitolinjalla mun nimi vaihtunut jostain syystä.
Onneksi oli puhelin numero mukana ja tajusivat soittaa.
Mulla ei ollut mitään käsitystä kanssa mistä vois alkaa etsiä.
Tänä vuonna renkaat tuli kotiovelle ilman soittoa kun oli jostain syystä numerosta hävinnyt loppu-osa.
Onneksi oli vaimo kotona.
Ei mitään hajua mikä firma toimitti ovelle.
Ei tarvinnut edes kuitata.
Mitenhän kauan ois pitänyt toimitusta odotella jos ketään eis ois ollu himassa.
Rekisteröimätön
24.08.2010, 21:38
Tietäsisiköhän kukaan mikä firma hoitaa tuon camskilssin renkaiden jakelun tällä etelä- suomessa/ hyvinkäällä, kun web seurannasta näkyisi että kotona on käyty jo koeilemassa renkaiden tuontia ja jätetty lappuakin, mutta ihan oikeesti ei ole ainakaan oikeeseen osoitteeseen noita renkaita kokeiltu toimittaa... että jos sais kuljetusfirmasta jonkun kiinni niin saisi renkaat auton allekkin.
Kysy camskilliltä suoraan!!
Mulla ei seuranta toiminut enää ollenkaan ja he antoivatkin sitten DHL:n seurantakoodin, jolla tavaroiden liikkeen näki suomessa...
Rekisteröimätön
28.08.2010, 09:27
Moi. Mun renkaat tuli keväällä camskilliltä,kuski oli jättäny lapun postilaatikkoon et olisin voinu sopia uuden toimituspäivän. Kävin kuitenkin ite hakemassa ku tos lentokentän kyljessä asun. DHL oli ainakin mun tapauksessa. T:jeep mies