Kirjaudu sisään

View Full Version : M:-82 Chevy Suburban 6.2 4x4 pa


MHS
05.01.2005, 16:05
- renkaat 33x 12,5
- 3+3 pa
- pari kuvaa profiilissa
- ei rek, ei kats, verot ok. Toimiva peli myydään tarpeettomana.
- talvihinta 3000€ netto 0400-770527




Edited by - MHS on 03/11/2005 09:13:50

koiste
05.01.2005, 17:11
Sait sähköpostia...

Blaaseri
05.01.2005, 20:06
Missäs päin auto majailee?

MHS
05.01.2005, 20:15
Vihdissä

05.01.2005, 21:01
Millä tekniikalla auto on?

Note! This message was posted anonymously!

MHS
05.01.2005, 21:28
6.2 litranen diesel ja joku automaagi. Toi on veljmiehen kiesi, soittamalla selvii parhaiten..

MHS
03.11.2005, 09:17
Tämä olis taas myynnissä...

Teukka
07.11.2005, 13:52
Onko hinta edelleen sama?

Teukka

07.11.2005, 15:51
Vaihdossa kaapelikenkiä sopivasti -> http://www.treshotdogs.com/kaapelit.html

ja siihen päälle Hilti 350 DX, 21 laatikkoa nauloja ja 10 laatikkoa 4&6-patruunoita. :)

Note! This message was posted anonymously!

Jare
07.11.2005, 16:28
quote:
Onko hinta edelleen sama?

Teukka


Sama ksymys ku edellä ja sitten:

-Onks vetokoukkua? Ja jos on, niin paljonko saa vetää??

-Onks nyt katsastettu? Ja jos ei, niin miks ei?

-Millä renkailla nykyään? Ja jos on jotkuu isommat, niin onks ne otteessa, vai pitääks mennä heti ostaa pienempiä gummeja?


Näihi jos eka sais vastaukset.








<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

MHS
07.11.2005, 18:22
-hintahan on just päivitetty tohon naurettavan halpaan 3000 euroon
-koukku löytyy - selvittelen tota vetohommaa huomenna
-2001 katsastettu viimeks, sillon jäi tarpeettomaksi
-33x12,5x15 alla ja otteessa eli muutoksellahan pitäs saada 35" jos muuten mahtuu?
-voihan noita vaihtojakin ehdotella mutta käteiseen vaihtus parhaiten(kaapelikengille ei taida olla käyttöä...)

08.11.2005, 16:38
Moro. En löytäny vetopainoista dokumenttia. Testattu kolmen hevosen trailerilla jossa kaksi konia ja hyvin kulki.. Oma paino 2600 kg. Onko kellään ideaa mistä vois kysyä noista vetopainoista?

T Make (myyjä)

Note! This message was posted anonymously!

23.11.2005, 11:30
Nostetaas ylöspäin ja kysellään, että joko on vetokoukku painot selvinny???? Osaaks joku jeesaa??

Ja minkä hintaiset vakuutukset tuollaisessa on vuodessa??????

Minkä mallin 33" renkaat all terrain vai mud vai mikä?

Onks toi tällähetkellä pois kilvistä?? Eli uudet kilvet pitäs kans hankkia?

Paljo diesel vero?


.....eikäkö kuhan lasken mitä toi tulis maksaan ton ylläpito.





Note! This message was posted anonymously!

Jare
23.11.2005, 22:03
Eiks kukaan tosiaan tiedä, että paljonko tuollaisen suburbanin häntään saa laillisesti laittaa kärryä?



<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Pauli
23.11.2005, 22:06
Paria subia oon kattellu "sillä silmällä" ja niissä oli toisessa 3,2t ja toisessa "vain" 2,8t vetopainot.

SUPPORT www.alanmiehet.com

Jare
23.11.2005, 22:20
quote:
Paria subia oon kattellu "sillä silmällä" ja niissä oli toisessa 3,2t ja toisessa "vain" 2,8t vetopainot.

SUPPORT www.alanmiehet.com



Oliks pakuja vai kuorma-autoja????





<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

JanneBlomgren
23.11.2005, 22:32
Jos tollasesta esitteestä mitään apua on:

http://brochures.slosh.com/frame.shtml?1982/gmcburb

niin tehtaan mielestä K1500 malli dieselillä 3,73 välityksellä suurin yhdistelmämassa (siis auto kaikkine rensseleineen + kärryn paino) olisi 11000 lbs eli 4994kg.

Siitä siis vähennetään auton kokonaispaino niin saadaan tehtaan mielipide jos ymmärsin oikein.

Päteekö edelleen että kuorma-autojen kohdalla ei kysytä valmistajalta mitään vaan sillä saa periaatteessa vetää 1,5 kertaa auton kokonaispainon?



Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

Jare
23.11.2005, 22:47
quote:
Jos tollasesta esitteestä mitään apua on:

http://brochures.slosh.com/frame.shtml?1982/gmcburb

niin tehtaan mielestä K1500 malli dieselillä 3,73 välityksellä suurin yhdistelmämassa (siis auto kaikkine rensseleineen + kärryn paino) olisi 11000 lbs eli 4994kg.

Siitä siis vähennetään auton kokonaispaino niin saadaan tehtaan mielipide jos ymmärsin oikein.


Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja



Jos noin menetellään, niin jää aika "ruippana" traiileri enää häntään. Jos auton omapaino on jo 2600kg sit kantavuussihen päälle.......hmmmmm


Olisko tälle myytävälle subbarille olemassa rek numeroa, niin vois kilauttaa kaverille ja kysyä, että näkeeks se jostain AKEn tiedoista, että mitä sillä saa vetää.




<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

23.11.2005, 23:00
Se on joku ihme tyypitys homma, mulla saa vetää blazerillä 3500kg, mikä siis on maksimi suomessa. Kun taas kaverin lähes identtisellä Blazerillä saa vetää joku hiukan päälle 2000kg. Samalla konttorilla katsastettu ja yritetty saada suuremmaksi, katsastusäijät vaan sanoo ettei tyypitys anna periksi. Niin että aika vaikee lähtee veikkaileen mitä ko. Subbarilla sais vedellä. Mutta multa saa ostaa tuon Blazerin jos on hinku ajaa laillisesti isoja kuormia ;)

Note! This message was posted anonymously!

Racingrabbit
24.11.2005, 07:43
Olen nähnyt Blazerissa 4500kg vetopainon jarrullisena ja taas jarruttomana 0 kg!

Marcus78
24.11.2005, 09:21
Tere!
Jollet saanu vielä tohon koukku asiaan vastausta,ni soitteleppa vaikka "paikallis"poliisille ja kerrot rekkarin mikä autossa on viimeks ollu.Mä kerran selvittelin noita painoasioita aika lailla ja poliisi ainaki kerto jotain yksityiskohtia...(ei silti tarkota et ne jotain tietäis).

Toivottavast jotain apua!

Terv.M

MAXA
24.11.2005, 10:45
Moro. Nyt pari juttua: Ajoneuvovero oli viimeksi 2004 n. 200€. Perusvero 0,26€/ päivä ja käyttövoima 0,306€/päivä.
Renkaat"all terrain" merkki Sidewinder. Lisähintaan myös muita rengasvaihtoehtoja..
Vakuutus perusvuosimaksu (Lähivakuutus, 0% bonuksilla) 780 €.
Koukusta sen verran et koska sitä ei oo merkattu otteeseen PAKETTIAUTOLLA sais vetää KOKONAISPAINONSA eli 3310kg tai koukun maksimipainon jos vähemmän kun kok.paino.
Kilvet paikallaan mut poistettu rekisteristä aken toimesta. Verot ja velvotteet kuitenkin OK.
Näillä alkuun......
MAXA

Bladerunner
24.11.2005, 11:52
Minkäslaisilla varusteilla tämä on? Onko kone ja automaatti kunnossa ja minkäverran mahtaa olla ajeltu? Itse olen juuri tällaista pakettiversio subbaria kattellut.

Vastauksista kiittäen!

Kiitos ja kumarrus.

MAXA
24.11.2005, 12:41
Paikallispoliisi tarkisti lakikirjasta ja sano et on harvinaista kun vetopainot ei ole otteessa mut sillon jarruton 750 kg ja jarrullinen 3500 kg.
Silverado malli, ilmastointi pahvilaatikossa takapenkillä. Mittarissa 89000 mailia, mut mitä ajettu ni paha sanoa. Kone käy ja kukkuu laatikko vaihtaa nelivetokin toimii. Hyvin ryhdissä suorat kyljet mut mig liimaa ja peltiä pitäs pikkusen näyttää. Rek. no. NNG-13.

Tumi
24.11.2005, 14:02
Mitkä akselit siinä on alla? Pisti vaan silmään noi 5 pulttiset vanteet.

MAXA
24.11.2005, 15:11
Akselit on Letukan alkuperäiset. Vanteet oli broidin Jeepistä ( ja myyty)

Jare
24.11.2005, 16:44
Voisko huomenna ehtoolla tulla kattoo???? Mä oon joskus ostanu noi jeepin vanteet, mutta en mä kyllä enään muista, että kuinka sinne navetalle ajettiin. Eli ajo-ohjeet voi laittaa mulle vaikka priva viestillä tai s-postilla: jare.salonen "miuku" veho.fi





<center>---------------------------------------
--Nro 1 in, FORMULA OFF ROAD STANDARD 2005--

www.formula-offroad.fi

</center>