View Full Version : Yksityinen velanperijiä haussa
Yksityinen velanperijiä haussa
ottakaa yhteyttä privat
hyvä palkkio 20% perintäsummasta
p.savo
Lähetä kirjekyyhkyn mukana viesti Venäjälle :) sillä kun on niitä "polvilumpiomiehä" aikas paljon :D niin eikähän sieltä joku tulee jeesaan :D :D
Polvilumpiot kelpaa maksuvälineenä myös suomalaisille moottoripyöräkerhoille. Siitä ei vaan taida paljon hyötyä tuo "tilaaja"
Rekisteröimätön
17.08.2010, 16:50
nyt kyllä von leka vetäs uudet pohjat!
Kuulutella nyt jotain torpedoa netissä!!
Rekisteröimätön
17.08.2010, 17:02
Tämä mies gyl hoita vaikeampikin mies. Soitta tähän numero 071 875 6154 ja pyytä Esaa, sanoa Gunnarilta terveisiä.
Ei se noin mee. Sä saat koko rahamäärän mikä sulle kuuluu, ja asiainhoitaja ottaa sitten velalliselta oman makunsa mukaisen palkkion.
Mutamies
17.08.2010, 20:14
Tämä mies gyl hoita vaikeampikin mies. Soitta tähän numero 071 875 6154 ja pyytä Esaa, sanoa Gunnarilta terveisiä.
Tää on muuten ihan varteenotettava vaihtoehto, ja taitaa tarvittaessa löytyä apuvoimiakin...
Rekisteröimätön
17.08.2010, 21:18
toivottavasti huumorijuttu.. eikai noin tosissaan sentään!
Pielaveden poikia kuiteskin kun eivät maksa takasinkaan :-D
Voin sanoa jotta melko tehokas tapa on ilmoittaa velalliselle että on neuvotellut perintätoimista jonkun liiviporukan kanssa,mikäli rupee itkee viranomaisille niinvoit todeta tarkoittaneesi naisia...
Onko summa suurikin ja onko kyseessä ns yksityisoikeudellinen velka eli ei mikään yritysjuttu,anna pikkasen vinkkiä niin vois olla ajatus miten homma hoidetaan ilman isompi riesoja...
summa 4000e +korot. yksityisvelka. pikkuhiljaa tuo kertyi noin suureksi kuukausien ajan kun auttelin sitä erilaisissa hommissa. ei siis mitään ns.virallista pimeää työtä täyspäiväisesti summa sisältää myös rahoja mitä lainasin hänelle ajan myötä sekä tavaraa mitä möin.
mä oon 1,5v oottanu ja n.50kertaa kuullu putkeen että maksan ens tilistä. oon minä ihan kärsivällinen ollut
mies on ollut ollut ainakin puolivuotta töissä 17e/h palkalla (fakta kaverin isän virma).
viime perjantaina sen piti lyhentää taas mulle sitä mutta ei ottanu yhteyttä, olen soittanut sille perjantaina lähtien n.50kertaa ja lähettänyt viestejä ilman vastausta. tiedän että se vastailee muille, pari kertaa oli varattua,
Eqoistig
18.08.2010, 23:00
On olemassa kahdentyyppisiä velallisia; Maksukyvyttömiä ja maksuhaluttomia. Toiseen nuista on olemassa lääke.
Rekisteröimätön
20.08.2010, 00:08
Yleensä ottavat 50-70% velalliselta saaduista rahoista tai omaisuudesta.
Eikä ne perijätkään ole tyhmiä. Yleensä ottavat selvää kuinka paljon perittävällä on omaisuuta tai rahaa.
Turha niidenkään on lähteä 2€ hakeen jos perittävällä ei ole mitään. KAIKKI RIIPPUU KAIKESTA.
ps.
Tyhmähän sä oot ollut jos oot varattomalle mennyt lainaamaan ilman vakuuksia.
Yksityinen velanperijiä haussa
ottakaa yhteyttä privat
p.savo