Kirjaudu sisään

View Full Version : JENKIN JOUSTOT


03.01.2005, 00:49
kertokaas juuri auton ostaneelle miten paljon blazerin joustoihin vaikuttaa kallistuksenvakaajien poistaminen, tuleeko autosta liian letku katukäyttöön vai tuleeko maastoominaisuuksia lisää, vai onko jouset itsessään vaan niin perkeleen jäykät että pitää vaihtaa, kun paikat tippuu hampaista maastoajossa ja tuntuu että ulosjoustoa ei löydy nimeksikään.
itellä kierrejouset edessä ja takana viiden lehden pakka per puoli, vakaajat molemmissa päissä.

Note! This message was posted anonymously!

JanneBlomgren
03.01.2005, 07:35
Siis kierrejouset edessä? Onko kyseessä pikkublazer? Ei siihen risukeulaan kummosia joustoja saa mutta kyllähän sen vakaajan poisto auttaa ristijoustoon.

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

pikkujussi
03.01.2005, 09:49
Ne on rata-kuskien juttuja ne kallistuksenvakaajat. Kaikista maastureista olen ensimmäisenä heittänyt ne mäkeen, jos on semmosia sattunut löytymään.

...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä...

03.01.2005, 15:59
kyllä kyseessä on ihan k5 blazer

Note! This message was posted anonymously!

Jare
03.01.2005, 16:02
quote:
kyllä kyseessä on ihan k5 blazer

Note! This message was posted anonymously!


Siis onks toi jonkun tekemä muutos jo??? Kuvia laitteesta, niin voi vähän lisää arvailla miks olis jäykkä.

JanneBlomgren
03.01.2005, 20:36
Eli eteen on lisätty kierrejouset? Ja jäykkyyttää ihmetellään? No kallistuksenvakaajat tosiaan pitää heittää yli laidan paikassa missä on syvää ja koittaa miltä ajo sitten tuntuu. Onko ihan orkkis korkeudella vai onko korotettua mallia, kenen valmistetta? Yleensä ovat sitä jäykemmät mitä enemmän korottavat, kiikkujen kulmakin menee ihan takaperoiseksi korottavilla etujousilla.

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

tnyberg
04.02.2005, 10:57
Ihan vaan mielenkiinnosta. Meneekö katsastuksesta läpi ilman vakaajia? Itelläni myös k5 ja korotettu+35" pyörät :)

blazoffer
04.02.2005, 11:18
Siis kierrejouset etupäässä (=2wd)?
Vakaaja takana?

Etuvakaja "pakollinen" vakiovaruste V8-koneisessa, vanhemmissa 6-koneisissa tuo oli optio. Se kuinka paljon on konttorilla nouhauta onkin sitten eri juttu.

Saahan noita etutankoja pikakiinnitteisenäkin (esim. http://www.coloradok5.com/ )jos haluaa tukevuutta maantielle ja joustoa mettälle - tosin ei taida konttorilla lämmetä ko. lisävarusteesta, en tiedä olen kuullut vain näin.

http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/drowned/blazer-gray.gif

EePee
04.02.2005, 11:59
Omani olen leimannut ilman kallistuksenvakaajaa,kyllä se katuajossa ihan hyvä ilmankin on.Takapakasta vähän "ylimääräsiä" lehtiä pois,auttaa kyllä joustoihin.Onkos siinä vaihdettu kierrejouset eteen vai laitettu apujousiksi ?Blazerin etupakat kun ovat valmiiksi väsähtäneen oloiset.Jos siihen on vaihdettu kierrejouset niin eipä taida katsastus onnistua