Kirjaudu sisään

View Full Version : LC hjd80 Jarru ongelmat?

JD-power
20.07.2010, 23:41
Katsastuksen aika ja tarveisi jarruja ehostaa,levyjä olen kyselly fixsus korjaamolta/motoneteistä ja vastaus on ettei saada tilattu? mistä offipalstan jäsenet olette hommaneet levyjä??

Käsi jarru ei pidä samaisella puolella,ja miten käsijarru toimii? onko siellä erillinen rumpu levyssä? vai joku pala painaa auton käyttöjarrulevyä?
Ja mistä saisi käsijarrun osia??

kertokaa asiasta tietävät?

bj45lava
21.07.2010, 06:33
Etulevyt ja kaikki palat saa tarvikkeena, takalevyjä ainakin pari vuotta sitten sai vain alkuperäisenä, mutta hinta ei ollut paha.

Joo ja takalevyissä rummut sisällä ja saa säädettyä siitä reiästä jossa kumitulppa levyn keskiössä.

Jeeper
21.07.2010, 08:15
Milneriltä saa ihan kohtuuhintaisia osia:

http://www.milneroffroad.com/categories.asp?cID=11196&p=1

Täytys joskus tuolta tilata uudet spindlet hodarin akseleihin, tuppaa löystymään pyörän laakerit kokoajan kun uloimman laakerin kohta on kulunut väljäksi.

Rekisteröimätön
21.07.2010, 12:53
TAMGEARS

bj45lava
21.07.2010, 13:43
Joo tilaa vaan tuolta rosvokaupasta, esim 300mm kytkinpaketin hinta 3 kertaa koivuselta tilatun aisin/asco setin hintainen.

Tamgears osaa ottaa hinnan osista...

Ja jos et mistään löydä, niin kerro mulle rekkari, niin katotaa löytyykö sulle osia.

Kratz
21.07.2010, 15:27
mä tilasin ite saksasta etu ja takalevyt. etu levyille tuli hintaa 85€ pari ja takalevyille 125 € pari. postiin toimitettuna. käsijarru kenkiä en oo löytäny muualta ku cros4wd:ltä ja toyotalta. 4wd:ltä meinasin tilata omaani ja palat saa hyvään hintaan motonetistä.

fj40
21.07.2010, 16:22
Joo tilaa vaan tuolta rosvokaupasta, esim 300mm kytkinpaketin hinta 3 kertaa koivuselta tilatun aisin/asco setin hintainen.

Tamgears osaa ottaa hinnan osista...

Ja jos et mistään löydä, niin kerro mulle rekkari, niin katotaa löytyykö sulle osia.

Kerroppa mullekki millä ihmeen alennuksella saa koivusen kautta 3 kertaa halvemmalla vieläpä koko kytkinpaketin.:eek:

JD-power
22.07.2010, 10:40
Tänään saan jarrupalat taakse,jos saisi niillä pitämään käyttöjarrun,on kyllä levyt aika ohkaset mutta kai katsastus mies ne kelpuuttaa.
Kiitos tiedoista.