PDA

View Full Version : mikä vikana hj;ssä kun etuvalot ei toimi?


VonLeka
09.07.2010, 16:21
yx kax herkes toimimasta etuvalot hj61:stä, vaihdoin uudet polttimot ja tarkistin sulakkeet, mutta ei vaikutusta. mikä vikana?
joku fucking rele? parkit ja kaikki muut valot toimii

edit. kyseessä pyöreälamppunen hj61

mjoona
09.07.2010, 17:49
yx kax herkes toimimasta etuvalot hj61:stä, vaihdoin uudet polttimot ja tarkistin sulakkeet, mutta ei vaikutusta. mikä vikana?
joku fucking rele? parkit ja kaikki muut valot toimii

edit. kyseessä pyöreälamppunen hj61

Tuleeko sinne virtaa? Kandee johtoja tsekkailla, omastani oli takavalon johto ns. hapessa ja ei toiminut.

Tojo4wd
09.07.2010, 18:11
Muistaakseni kuskin jalkotilassa oven puolen sivussa on läjä releitä joista yksi on ajovaloille ja samanlainen parkeille niitä kuuntelemalla kuulee toimiiko ja vaihtamalla keskenään saa koitettua onko muualla vika.

Mixu1
09.07.2010, 20:35
Eiks siinä akulta lähde ne sulakejohdot,kaks niitä on muistaakseni.Kannattaa tarkistaa.

VonLeka
09.07.2010, 21:58
joo pittää huomenna tsiigailla. mistä mä saan noita releitä jos ne on paskana?

PERSKUTTA
10.07.2010, 11:36
Muistaakseni kuskin jalkotilassa oven puolen sivussa on läjä releitä joista yksi on ajovaloille ja samanlainen parkeille niitä kuuntelemalla kuulee toimiiko ja vaihtamalla keskenään saa koitettua onko muualla vika.

Mulla on muistikuva, että nuo kyseiset valojen releet olisivat kuskin jalkotilassa, kojetaulun alla, rattiakselin vasemmalla puolella.

VonLeka
10.07.2010, 18:10
viika korjattu, akulle menevät johot oli märäntynyt poikki

mikkoimp
10.07.2010, 18:54
Muistaakseni kuskin jalkotilassa oven puolen sivussa on läjä releitä joista yksi on ajovaloille ja samanlainen parkeille niitä kuuntelemalla kuulee toimiiko ja vaihtamalla keskenään saa koitettua onko muualla vika.

Mulla on muistikuva, että nuo kyseiset valojen releet olisivat kuskin jalkotilassa, kojetaulun alla, rattiakselin vasemmalla puolella.

eikös tuossa nyt ole molemmissa selostettu ihan sama paikka :)