View Full Version : Verot?
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=360&DataNr=35&DisplayDetail=11111111118681548&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=8&FormModel=corvette&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=37&y=3
Note! This message was posted anonymously!
Tällaisen yksinkertaisen autoverolaskurin perusteella verot noin 7000~8000 euroa.
http://192.49.188.122/verolaskuri.html
Note! This message was posted anonymously!
Kiva, pikkusen pitkä URL :)
Näin paljon siitä on merkitsevää:
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=360&DataNr=35&DisplayDetail=11111111118681548
Ja jos sen heittäisi tänne: http://tinyurl.com/ niin siitä tulisi käyttäjäystävällisempi: http://tinyurl.com/8yui
Toni
Vette '91
Kupla '00
Land Rover '66
Edited by - ToniH on 07/04/2003 09:31:42
Aikas halpa ollakseen erikoismalli... Onko varmasti aito? Tosin kunto ei ole paras mahdollinen...
---------------------------
http://www.finnshark.com
Halvaksi tulis kuitenkin,näkyy olevan siinä 10000€ molennin puolin 88-90 vetet.
Note! This message was posted anonymously!
Kyllä tuossa aika varovainen saa olla. Tuntuu aika halvaksi jopa Saksan hinnoiksi. Tiedä sitten millainen polkuauto on kyseessä.
Note! This message was posted anonymously!
Semmonen vihje, etsiessäni Saksasta itselleni käyttöautoa olen huomannut sellaisen trendin, että noin hatusta vetäen 15-20%:ssa autoista on vaihtomoottori. Noin 100tkm näyttää olevan semmonen jonka jälkeen vaihtokoneet yleistyvät mutta on niitä vähemmänkin ajetuissa. Myös kansi- turbo jne. rempat ovat todella yleisiä. Ja miettikääs kuinka moni sporttinen auto johon noita isoja remppoja ei vielä ole tehty on kuitenkin niiden tarpeessa ja siksi myynnissä.
Ilmoja lukiessa kiinnittäkää huomiota seuraaviin: ATM tai Austauschmotor tai AT-motor joka siis on suomeksi vaihtomoottori.
Olen päätynyt sellaiseen päätelmään, että päivittäinen paukuttaminen autobahn-vauhteja (=korkeat kierrokset) ei tee hyvää koneille. Tuskin siellä sen enempää huolletaan autoja kuin täälläkään ja ihan samanlailla urheilu(lliset) autot ovat nuorison poljettava kuin täälläkin. Suomessa nykyään kuitenkin ennemminkin 200tkm alkaa olla semmonen ajomäärä jossa aletaan odottelemaan jotain isompaa remppaa.
Harkintaa siis Saksan autoa hankkiessa ja kannattanee varata pankkiin rempparahaa.
Toni
Niin, nyt vasta lukasin sen ilmon - huomasko kukaan tossa ilmossa, että siinä lukee 3. vaihteen olevan viallinen??? Jos lodjun saa rikki niin mitä muuta? No, lukeehan siinä, että "ajokuntoinen". ;)
Ei kannata sokeutua siitä, että Saksassa joku auto saattaa olla näennäisesti sikahalpa, ihan samoin kuin täälläkin - halvimmat ovat yleensä pommeja. Halvalle hinnalle on joku syy. Käyttökelpoisia alkaa sitten löytyä jostain mallisarjan keskihinnan tasolta tai sen yläpuolelta.
Toni
Edited by - ToniH on 07/04/2003 21:38:37