Gary Grand
02.07.2010, 12:55
Koko Jeep-kalusto vaihtoon.
Lommoinen Grand Limited -93, käyttöönotto 10/-92. Tekniikkana 4.0 HO+ AW4+ NP249 ja pikku-Danat. Koroteltu maltillisesti; edessä ~40mm palat ja takana samat +tuuma tai pari jousilla. Pro Compin iskarit. Mukaan saa eteen lisäpaloja, ellen ehdi laittaa alle. Kori jokseekin ruosteeton, ovien alareunassa kukkasta ja haperoa, muttei VIELÄ reikiä. Nyt vaihdetuissa ovissa ei ruostetta ole, eli ainoa "mätä"paikka on oikean takaoven alareunassa.
Autossa alkuperäiset alasuojat syylärin-, jakolaatikon- ja polttoainesäiliön alla. Näistä toimivia on etu ja takapään panssarit. Jakiksen suoja on mahtava jarru metsässä.
Sisustus on nahkaa sähkösäädöillä ja ajotietokone, sähköpeilit, ym. Limi-varusteet on.
Auto käy ja kukkuu, mittarissa 212tmiles ja lisää tulee jatkuvasti.
Etuakselilla vetonivelet napsuu käännöksissä ja takaluukun kaasujouset on aika vetelät! Pakosarja on jo vaihdettu uuteen ja pakoputkikin on nyt kunnossa. Koukku on rekattu 3500 kg kärrylle. Autoon löytyy kahdet alumiinivanteet, nyt alla nypityt talvikumit ZJ:n aluilla. Löytyy myös kesäkumit joissa pintaa 3-4mm.
Eli niinkuin kuvista voi havaita auto on kaadettu vuosi sitten vapun aikaan, mistä muistona lommoja katossa ja konepellissä. Eivät haittaa ajoa:D Eivätkä ota silmään. Ovet ja lokari on nyt vaihdettu suoriin. Tuulilasi siis vuoden vanha.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=591&pictureid=41574
Kuva otettu vuosi sitten. Pienkarjapuskuri on hävitetty. Katto on hiukan sisässä ja lasi säpäleinä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=591&pictureid=62831
Kuva nykyisessä kuosissa. Lievää customointia on aloiteltu valojen osalta. Nämä ovat muuten paljon paremmat kuin alkuperäiset kuutamot..
Vaihdettu vuoden sisällä: Etujarrulevyt,-palat ja -kumit, takajarrujen pikkuhilut, kaikki öljyt, pakosarja, tuulilasi, koneen kiinnikkeet, tiivistelty akseleita, ym. huoltoa.
Autolla hintaa netto 3200€ ja mukaan saa jotain huolto-osaa, ym., mitä on kertynyt hyllyihin. Mukaan tulee alkuperäinen 6-levyn CD-vaihtaja, joka ei tunnista levyjä(?!) Saattaisi alkaa pelaamaan puhdistuksella, mutten ole kaivannut moista lisäominaisuutta(enkä tunne olevani kykenevä rassaamaan pienelektroniikkaa menestyksellä). Mukaan lähtee myös toisesta autosta toimivana irroitettu täydellinen bensa-Webasto, radio-kauko-ohjaimella.
Mieluiten ottaisin vaihdokkina -92 tai uudemman Pajeron, gen 2, siis niistä -91 käy myös ja huoltoautotkin kelpaa nyt kun sain toisen Jeepin jo vaihdettua 7-hengen Pajeroon..
Auto Petäjävedellä ja numerosta xxxxxxx tavoittaa.
Näihin vaihtoihin siis syynä ainoastaan 7-hengen auton tarve perheen kasvun seurauksena, autona olisin muuten säilyttänyt vielä vuosia tämän Jeepin.
Lommoinen Grand Limited -93, käyttöönotto 10/-92. Tekniikkana 4.0 HO+ AW4+ NP249 ja pikku-Danat. Koroteltu maltillisesti; edessä ~40mm palat ja takana samat +tuuma tai pari jousilla. Pro Compin iskarit. Mukaan saa eteen lisäpaloja, ellen ehdi laittaa alle. Kori jokseekin ruosteeton, ovien alareunassa kukkasta ja haperoa, muttei VIELÄ reikiä. Nyt vaihdetuissa ovissa ei ruostetta ole, eli ainoa "mätä"paikka on oikean takaoven alareunassa.
Autossa alkuperäiset alasuojat syylärin-, jakolaatikon- ja polttoainesäiliön alla. Näistä toimivia on etu ja takapään panssarit. Jakiksen suoja on mahtava jarru metsässä.
Sisustus on nahkaa sähkösäädöillä ja ajotietokone, sähköpeilit, ym. Limi-varusteet on.
Auto käy ja kukkuu, mittarissa 212tmiles ja lisää tulee jatkuvasti.
Etuakselilla vetonivelet napsuu käännöksissä ja takaluukun kaasujouset on aika vetelät! Pakosarja on jo vaihdettu uuteen ja pakoputkikin on nyt kunnossa. Koukku on rekattu 3500 kg kärrylle. Autoon löytyy kahdet alumiinivanteet, nyt alla nypityt talvikumit ZJ:n aluilla. Löytyy myös kesäkumit joissa pintaa 3-4mm.
Eli niinkuin kuvista voi havaita auto on kaadettu vuosi sitten vapun aikaan, mistä muistona lommoja katossa ja konepellissä. Eivät haittaa ajoa:D Eivätkä ota silmään. Ovet ja lokari on nyt vaihdettu suoriin. Tuulilasi siis vuoden vanha.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=591&pictureid=41574
Kuva otettu vuosi sitten. Pienkarjapuskuri on hävitetty. Katto on hiukan sisässä ja lasi säpäleinä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=591&pictureid=62831
Kuva nykyisessä kuosissa. Lievää customointia on aloiteltu valojen osalta. Nämä ovat muuten paljon paremmat kuin alkuperäiset kuutamot..
Vaihdettu vuoden sisällä: Etujarrulevyt,-palat ja -kumit, takajarrujen pikkuhilut, kaikki öljyt, pakosarja, tuulilasi, koneen kiinnikkeet, tiivistelty akseleita, ym. huoltoa.
Autolla hintaa netto 3200€ ja mukaan saa jotain huolto-osaa, ym., mitä on kertynyt hyllyihin. Mukaan tulee alkuperäinen 6-levyn CD-vaihtaja, joka ei tunnista levyjä(?!) Saattaisi alkaa pelaamaan puhdistuksella, mutten ole kaivannut moista lisäominaisuutta(enkä tunne olevani kykenevä rassaamaan pienelektroniikkaa menestyksellä). Mukaan lähtee myös toisesta autosta toimivana irroitettu täydellinen bensa-Webasto, radio-kauko-ohjaimella.
Mieluiten ottaisin vaihdokkina -92 tai uudemman Pajeron, gen 2, siis niistä -91 käy myös ja huoltoautotkin kelpaa nyt kun sain toisen Jeepin jo vaihdettua 7-hengen Pajeroon..
Auto Petäjävedellä ja numerosta xxxxxxx tavoittaa.
Näihin vaihtoihin siis syynä ainoastaan 7-hengen auton tarve perheen kasvun seurauksena, autona olisin muuten säilyttänyt vielä vuosia tämän Jeepin.