PDA

View Full Version : suitsa menee aina nyypölleen hanttimiehen puolelle:((


korbimotors
28.06.2010, 23:23
Onko muilla suitsa miehillä ollut samoja ongelmia että on alkanut ajansaatossa aina kenottamaan hanttarin puoli enempi kallellaan. Soat laitettu ja tuntuu että vaikka uusii latin tuolle hanttarin puolelle niin aina se jonkin ajan kuluttua on nyypöllään apukuljettajan puolelle :( Peräkärryn lateja olen vaihtanut sinne muutaman kerran mutta aina se on nyrjähtäny siltä puolelta.
Voisko olla että nuo peräkärryn latit ei kuitenkaan ole niin vahvoja kuin nuo omat latit?? 2-3 latia on vain ollut keulassa ettei olisi niin hel... jäykkä tuo auto ajella. Jos jollain olis jokin hyvä kikka millä tuon sais pysymään ryhdissään niin kertokoon sen tänne. Niin ja muita keinoja kuin laittaa kierrejousialusta :D sehän se hyvä olis mutta kallis vaan tuollaiseen kotteroon :)

Hartzaq
29.06.2010, 13:40
Sama vika allekirjoittaneen suitsassa. Olen sekoitellut auton alle peräkärryn lateja, takatuuppari japsien lateja sekä useamman suitsan lateja, mutta silti se tuntuu että vänkärin puoli on alempana aina. Aloin tässä miettimään että mitähän jos vaihtais nuo vasemman ja oikean puolen jouset keskenään, oliskohan edelleen oikealle kallellaan? :) Mikä ihme siellä oikealla painaa enemmän muu kuin vaimokkeen perse hanttarin penkissä? :)

Tuoppo
29.06.2010, 17:56
Mulla apparinpuolen etukulma on alempana mutta se johtuu siitä että, joku tehny uuden jousen etu korvan uusiks ja hitsannu sen 3cm taaemmas ku alkuperäsen

sumpe
29.06.2010, 20:04
Eikös noi peltilevyjousiviritelmät kaikki kenota ojaan päin vai olettekos nähneet esim hojoa joka ei kenota ojaan ???

SuurSyömäri
29.06.2010, 21:32
Eikös noi peltilevyjousiviritelmät kaikki kenota ojaan päin vai olettekos nähneet esim hojoa joka ei kenota ojaan ???

Onnex suomessa ei ole vasemmanpuoleinen liikenne.. :D

Punanenä
29.06.2010, 23:03
Eikös lehtijousivehkeet jää aina kallelleen riippuen mihin suuntaan on viimeksi käännytty? Näin ainakin muistelisin mutta voin olla väärässäkin....