View Full Version : tee-se-itse Lamborghini!
http://www.iltalehti.fi/autot/2010062111906173_au.shtml
mitäs olette mieltä. itseäni lähinnä naurattaa. kuinkahan suuren suosion on kotimaassaan saanut tuo jannu :D
murkula_
27.06.2010, 20:59
erehdyttävasti näköinen.... jos vertaa pesukoneeseen :D
Ois leikkint vaa legoil...
Kaverilla varmaan kivi vasarana ja 2000€ budjetilla rakentaa noin kiiltävän keltaisen auton, niin täällä heti kannustetaan ja ylistetään ylpeää rekentelijaa.
Byrocrat
28.06.2010, 10:30
Kaverilla varmaan kivi vasarana ja 2000€ budjetilla rakentaa noin kiiltävän keltaisen auton, niin täällä heti kannustetaan ja ylistetään ylpeää rekentelijaa.
Niinpä niin. Luulenpa, että budjetti on ollut lähempänä 200€ ja siltikin saanut aikaiseksi ihan autoa muistuttavan kulkineen, vaikkei nyt täysin esikuvansa kaksoisolento olekaan. :) Vaikka tarvikkeet olis varmasti vaivattomampi (löytyy kun menee kauppaan) täällä hankkia niin kuinkahan moni näistä naureskelijoista olis saanut edes tuonkaltaisen rakennelman aikaiseksi. :rolleyes:
Ei ole minun silmään lambo yhtään paremman näköinen, kuin tuo sing hau pingin urheiluautokaan.
Mutta se on aina positiivista kun rakennetaan itse ja haetaan mahdollisimman vähän valmiina kaupasta :)
Tommonen kalja-laatikon näkönen :) huiput on aika hyvät.. Mutta mikäs siinä jos säästää ja haluu toteuttaa unelmansa :)
pastirolli
30.06.2010, 08:54
Tommonen kalja-laatikon näkönen :) huiput on aika hyvät.. Mutta mikäs siinä jos säästää ja haluu toteuttaa unelmansa :)
Puhutko nyt tuosta lambosta vai meikäläisen suzukista? :D:D