PDA

View Full Version : Mistä löytyisi ehjät BJ75 etujouset????


Hessu888
22.06.2010, 21:13
Piti vaihtaa uusia puslia etujousiin, mutta toisen etujousen takapäästä näyttäisi olevan sisempi lenkki aivan poikki. Googlen mukaan mistään muusta mallista ei jouset kävisi 75:een eikä 75:n jousia muutenkaan tunnu saavan.

Tietäisikö joku kuitenkin mistä etujousia saa ostaa? Käytetytkin kelpaisi, jos ei oo ihan katki poikki....

Rekisteröimätön
23.06.2010, 17:45
Et korotusjousia oo katellu?

Ja jos vähänkään tekijämiehen vikaa on niin äkkiäkös sitä muokkaa joillekkin muille jousille kiinnikkeet.

turakki
23.06.2010, 18:06
Joskus olen norrien tilalle uusia hankkinut Vallilan takomosta. Tekevät mittojen mukaan, esim Bj:hin laitettiin pari tuumaa pidemmät norra + apunorra. Nykypäivän hinnoista ei hajuakaan. Jousityöt tein itse.

Killer-Wo
23.06.2010, 18:13
cros4wd

Hessu888
24.06.2010, 07:19
Kiitoksia vastauksista!

Ihan rahatilanteen vuoksi en ole halukas ostamaan nyt BJ:hin korotussarjaa, kun pitäisi lähipäiivinä ostaa HJ:hin semmoinen, jotta sen saa pyörilleen ja projektin etenemään. Kiinnityspisteiden vaihtamistakin mietin HJ:n jousia varten, mutta ehkä on turvallisempaa viedä jouset Vallilaan kun toi BJ on ajoautona eikä saisi muuttua projektiksi. Vallilassa lupasivat 300€ sis ALV vaihtaa katkenneen norran tilalle uuden, puristaa toiselta puolelta auenneen lenkin takasin kiinni, takoa kaikki lehdet ja haluttaessa laittaa vielä lehden tai kaks lisää. Ei ole kyllä mielestäni ollenkaan paha hinta. 150€ maksaisi enemmän jos veisi auton sinne ja he purkaisivat ja kasaisivat jouset. Toinen jousitakomo pyysi samasta hommasta ilman lisälehtiä ja jouset itse irroittaen vajaa 700€, joten kartellia noilla jousitakomoilla ei ainakaan ole...