View Full Version : Kuinka pitkälle lentää kaukosäädin ?
Kuinka pitkälle olet heittänyt kiinanvinssin langattoman kaukosäätimen ? Eilen vinssasin trailerin päälle toista kärryä, kärry tuli nätisti kyytiin , irrotin vaijeri ja kelatessani "tyhjiä" sisään säädin lakkasi toimimasta veti vaijerin kelalle tiukkaan, jurrasi aikansa , onneksi vinssissä on ylikuormasuoja ja pysäs siihen. Osaan vain kuvitella mitä olisi tapahtunut jos se kärry olisi vielä ollut kiinni vaijerissa , varmistin ettei vastaavaa enään uudestaan tule tapahtumaan, otin säätimen anteenista kiinni ja viskasin ,lensi ainakin niin pitkälle ettei tarvi sitä enään käyttää. Kannattaa olla varovainen jos käyttää sitä säädintä , minä en enään käytä ikinä !!!!
IironSika
19.06.2010, 09:29
Itse en ottanut mokomaa edes pois pakkauksesta. Epäilyttävä laitos.
Jep omasta purin vielä releboksista vastaanottimenki pois, ku vinssi alko kerran ihan omia aikojaan kelaileen sisään ja ulos, elikkä täyttä paskaa koko kaukosäätimet:mad:
kerran vissatessa kadella autolla kolmatta meni taajudet päälekäin rupes pätkimään vuoron perään molempia vinssejä
Ninnukka
21.06.2010, 01:29
kerran vissatessa kadella autolla kolmatta meni taajudet päälekäin rupes pätkimään vuoron perään molempia vinssejä
Villi arvaus, mutta mahtoko tapahtua Raajärvellä LT:ssa meijjän HZJ:n vinssin kanssa? :D
Villi arvaus, mutta mahtoko tapahtua Raajärvellä LT:ssa meijjän HZJ:n vinssin kanssa? :D
jep jep
hiluvitkutin
22.06.2010, 13:33
yx kapula lensi syskyjärven suunnilla suohon
Rekisteröimätön
23.06.2010, 16:49
Mun säädin lens kiveen kun kaveri meinas jäädä auton alle.
Kannattaa niillä säätimillä heittää vesilintua ennen kuin vinnissin asentaa. Hengenvaarallisia kapineita...
mulla veti vastaanottimen oikoseen ja poltti vinssinreleboksin purossa uidessa
Minkänäköinen kaukosäädin on kyseessä että tietää varoo, ittellä on samanlainen kuin esim. T-Max vinsseis.
ton näkönen ollut käytössä ei tuolta ostettu mutta samanlainen
en voi suositella kenellekkään
http://www.nettiosa.com/images/kauko-ohjain-s_0812_d5a.jpg