Kirjaudu sisään

View Full Version : Mistä AT tai sileempikuvioista 33X10.5x15" renkaita?

knucklebone
16.06.2010, 21:01
Rupesin nettiä selailemaan, eikä mistään täällä Euroopassa tunnu enää löytyvän renkuloita koossa 33x10.5X15"?
BFG:llä oli ainakin tarjota AT:tä kyseisessä koossa vielä jonkun aikaa sitten.
Kyllä Amerikassa niitä myydään, tottakai.
Kellään tietoa, mistä tuossa koossa sais renkaita, juurikin AT -kuviolla tai jopa vähän sileempänä?

Kiittäen kumartaa hän.

-MaTTi-
30.06.2010, 22:11
Rupesin nettiä selailemaan, eikä mistään täällä Euroopassa tunnu enää löytyvän renkuloita koossa 33x10.5X15"?
BFG:llä oli ainakin tarjota AT:tä kyseisessä koossa vielä jonkun aikaa sitten.
Kyllä Amerikassa niitä myydään, tottakai.
Kellään tietoa, mistä tuossa koossa sais renkaita, juurikin AT -kuviolla tai jopa vähän sileempänä?

Kiittäen kumartaa hän.

Ei taida Euroopasta löytyä. Dunlopilla on myös muistaakseni joku tuon kokoinen AT, mutta ei euromarkkinoilla. Aikoinaan sai täältäkin BFG AT:ta 33x10.50, parilla satsilla ajelin 4Runnerin alla.

Arpe
01.07.2010, 19:12

Sama vika. Oon koittanu etsiskellä talvirenkaiks 33x10,5x15 renkaita eikä tunnu löytyvän mistään.
Tollaset BFG A/T renkaatkin kelpais, vielä kun laittais noihin nastat..

knucklebone
01.07.2010, 19:56
Ei taida Euroopasta löytyä. Dunlopilla on myös muistaakseni joku tuon kokoinen AT, mutta ei euromarkkinoilla. Aikoinaan sai täältäkin BFG AT:ta 33x10.50, parilla satsilla ajelin 4Runnerin alla.

Osaatko verrata vetelikö urissa paljonkin vähemmän kuin 12.5" -leveillä renkuloilla?

knucklebone
01.07.2010, 20:05
Sama vika. Oon koittanu etsiskellä talvirenkaiks 33x10,5x15 renkaita eikä tunnu löytyvän mistään.
Tollaset BFG A/T renkaatkin kelpais, vielä kun laittais noihin nastat..

Noita BFG:n mutiaisiahan saa vaikka mistä noilla mitoilla, jos sulle kelpaa?
Esim. http://www.offroadreifen.com/ (http://www.offroadreifen.com/index.php)
Rengasonlinessäkin mutiaisia näkyis olevan tuossa koossa.
Vaan haluisitko niitä talvirenkaiksi?

-MaTTi-
01.07.2010, 21:30
Osaatko verrata vetelikö urissa paljonkin vähemmän kuin 12.5" -leveillä renkuloilla?

En osaa sanoo kun en muun levyisillä 4Runnerilla ajellut. Sittemmin ollut 12.50" leveet LC90:ssä eikä ne mun mielestä minnekkään vetele urissakaan.