View Full Version : Myyty Pajero
Pajero kiertoon. 2.3TD -88 leimattu huoltoautoksi. Ei katsastettu. Etuperä hajonnut ja irroitettu, toimiva perä mukaan. Lommoilla kaikkialta, ei kaunis.
Huudellaan alkuviikkoon. Kyselyt puhelimitse 050 3634904
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2649690.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2649691.jpg
Kuuluuko kuvan renkaat kauppaan? Ne on 235/75-15 Insat, vai näinkö oikein...?
2.5 litrainen tuli jo 1986, joten tässä on vuosimalli tai koneen koko väärin?
Mutta tarjoan jotain pohjalle, satanen. :)
Mikäli kuvan renkaat tullee mukkaan ja auton voi siirtokilvillä viedä, niin nokkitetaan 5€:lla... Siis 105€:a tarjotaan....
2.5 litrainen tuli jo 1986, joten tässä on vuosimalli tai koneen koko väärin?
Josko on pata vaihtunut matkan varrella...
Huudellaan alkuviikkoon.
Alkuviikkoon...eli milloin huutoaika loppuu?
Mikäli renkaat ja vanteet kuuluu kauppaan ja auton pystyy ajamaan traileriin, niin 160€
Auto on ihan päivittäisessä ajossa. Ja kuvan kumeksilla. Ollut tosiaan 2.5 padalla mutta se räjähti. Ja isolla laatikolla.
Jos tosiaan ajokuntoinen niin 250e.
Voittaja voipi soitella 050-3634904.
Ei kuulunut soittoa joten renkaat vanteineen lähti paketista.
Jäljellä vielä siis
-iso laatikko
-uusi laturi
-uudehko kytkin
Osia mahollisesti purettunakin mutta mieluiten koko auto.
En nyt milläskään tahdo soppaa sotkea mutta, huutokaupassa yleensä ilmoitetaan selkeästi milloin huuto loppuu. Tässä se loppuu "alkuviikosta", mikä oli siis ilmeisesti maanantai ja klo 7:45.
Jos sinulle on epäselvää milloin viikko alkaa tai loppuu niin tarkista tuolta viikko (http://fi.wikipedia.org/wiki/Viikko)
Itsellä ainakin tapana valvoa tarkkaan ostokohteita jos jotain tarjoan.
saat 100e. siitä pajesta ilman renkaita!
Harmin paikka jos kaupat meni tällälailla. Tapana on ollut huutoni lunastaa joka kerta ja jos tosiaan aloitusviestissä lukee että huuto loppuu "alkuviikosta" niin minulle maanantai klo.23.00 on myös alkuviikkoa. Jos viestissä olisi lukenut huuto loppuu maanataina 7.00 niin hommahan olisi ollut eri ja olisin tarkistanut huudon aamulla ennen mökille lähtöä.Yleensä seuraan tarkkaan huutoilmoitukset mutta mölkillä meni koko päivä ja koneelle tulin vasta nyt illasta. Renkaat olet näyttävästi hävittänyt joten tarjous sillon mitätöityy. Muuten olsin lunastanut auton normaalisti.
Rekisteröimätön
21.06.2010, 22:27
Tää huutokauppa meni kyllä ihan vituiks... ei suinkaan huutajan takia vaan myyjän.
Harvemmin myyn miellyttääkseni ketään vaan raha ratkaisee. Nyt yksi kaveri tarjosi pelkistä renkaista hinnan joka oli minulle kohillaan ja se siitä. Jos jollakin on tapana myydä vähiten tarjoavalle niin sopii se minulle, itse en näin toimi oli sitten huuto tahi ei.
Lopustakaan en voi satasella luopua kun paalattuna saan 150/tonni.
no mitä se loppu maksais?
Harvemmin myyn miellyttääkseni ketään vaan raha ratkaisee. Nyt yksi kaveri tarjosi pelkistä renkaista hinnan joka oli minulle kohillaan ja se siitä. Jos jollakin on tapana myydä vähiten tarjoavalle niin sopii se minulle, itse en näin toimi oli sitten huuto tahi ei.
Juu toki raha ratkaisee! Kannattaa vaaan ens kerralla tarkkaan miettiä mitä antaa ja mitä ei kun järjestää tälläisia kauppoja. Koska täällä käsittääkseni porukka ottaa aika tosissaan tämän kaupankäynnin. Nuo enpäs juupas myynnit voi suosiolla viedä tuonne huuto.net:in palveluun jossa niitä on pilvin pimein.
Rekisteröimätön
22.06.2010, 08:28
Omituinen käsitys sulla on huutokaupasta kyllä. Ihan niinkuin Tractor tossa sanokin mene ens kerralla huuto nettiin. Tää on oikein malliesimerkki miten voi huutokaupan ryssiä.
Rekisteröimätön
22.06.2010, 09:11
Kaikennäkösiä jonninjoutavia kaupittelijoita... Yleensä pitäs hommat tehä niinkun on sovittu.
No mikä ihme tässä nyt mättää, huutajalla oli 8 tuntia aikaa soittaa tai viestittää, eikö riitä? Toisekseen yleensä myyjällä on oikeus joko hyväksyä tai hylätä tarjous. Yleensä olen huutokaupoissa nuijan lyötyä kavunnut lavalle ja latonut taalat tiskiin, nyt voittaja sattui olemaan mökillä eikä huomannut asiaa. Kummasti asia tuntuu kaivelevan sivullisia, varsinkin nimimerkittömiä...
Hoitelen loppuosien myynnin muualla niin ei tule kellekään tippa linssiin.
No mikä ihme tässä nyt mättää, huutajalla oli 8 tuntia aikaa soittaa tai viestittää, eikö riitä? Toisekseen yleensä myyjällä on oikeus joko hyväksyä tai hylätä tarjous. Yleensä olen huutokaupoissa nuijan lyötyä kavunnut lavalle ja latonut taalat tiskiin, nyt voittaja sattui olemaan mökillä eikä huomannut asiaa. Kummasti asia tuntuu kaivelevan sivullisia, varsinkin nimimerkittömiä...
Hoitelen loppuosien myynnin muualla niin ei tule kellekään tippa linssiin.
Oho. Miten jaksoitkin odotella jopa 8 tuntia.
No jatkossa tietää että järjestämäsi huutikset saattaa päättyä ihan miten sattuu joten ei juurikaan kannata huutaa vaikka tarvitsiskin.
8:45 ilmoitit että voittaja voi soitella, 10:02 oli jo renkaat pois kaupasta? Ei kauppoja noin hoidella. Kaikille parempi jos myyt loppuosat muualla.
-Huutojen päättymisaika epäselvä.
-osia pois kaupasta hyväksymisesi jälkeen.
-ilmoitusta editoitu jälkeenpäin.
EI näin!
Nyt kun jo tarpeeks muutenkin vitutusta pääkopassa, ni voipi suoraan sanoa, että tämä huutokauppa hoidettu suorastaan päin persettä!
Nyt kun jo tarpeeks muutenkin vitutusta pääkopassa, ni voipi suoraan sanoa, että tämä huutokauppa hoidettu suorastaan päin persettä!
Juu, ja ku moni sit päivät töissä ja eikä aamulla ees jouda koneella käymään... Ja ku työt loppuu miten kloppuu, tai on menoja sitten... Ja eikä joka päivä ees jouda selaileen kaikkea ja hoitaan, ja armaan "voittajna" tietoja ois saanut tietää ja kysellä itsekkin, mikäli ei kuulu mitään... Ja tälläset huutokaupat mitä tääl on, niin mitkä ite on katsonut ni päättymisajat on kyllä selkeesti mainittu... Eikä epämääräsesti... Onneksi en ees ollu kilvoitteleen enään.
Ja mitä tohon paalaukseen tullee, niin täytyy onnitella et saa hyvin tonnille... Taitaa olla joku bulvaani, joka tollasia maksaa tai sit vaan nostaa kyytiin ja purkaa itte... EN oo kyllä kuullu ees tän päivän taksoja romulle, mutta tuskin 50€:a tonnille enempää saa.... iime syksynä sai sen 40€:a tonnille, kun aikasemminkin tehnyt kauppaa ja akkuja meni melkeen kuution laatikollenen erikseen sit... Kuusakoski EI ainakaan täällä maksa mitään, Stena ei kyllä toimi ihan mut sille saan itse ja jotain kuitnekin korvausta saan ku kerään omista raadotuksista romuraudat. Lajitellen sais varmaan hyvin, mutta työmäärää liian kova puolestaan...
Kuka vittu tein muroihin on kussu? En tiedä ees muksuja jotka noin jaksas porata kun maailma murjoo.
Ja jos viimonen herra haluaa myydä mulle rautaa 50€ tonni niin ostan pois jos täysperäkuorma tulee painon puolesta. Puhdas leikkuujäte (laser), oli 200 tonni ja sekatavara 150. Autoissa saa olla öljyt,akut,renkaat, kuhan runkonumero löytyy. 2 kuukautta sitten myin viimeksi. Hinnan lupailtiin tippuvan, en tiedä miten on käynyt.
Kuka vittu tein muroihin on kussu? En tiedä ees muksuja jotka noin jaksas porata kun maailma murjoo.
Ja jos viimonen herra haluaa myydä mulle rautaa 50€ tonni niin ostan pois jos täysperäkuorma tulee painon puolesta. Puhdas leikkuujäte (laser), oli 200 tonni ja sekatavara 150. Autoissa saa olla öljyt,akut,renkaat, kuhan runkonumero löytyy. 2 kuukautta sitten myin viimeksi. Hinnan lupailtiin tippuvan, en tiedä miten on käynyt.
Kyse ei ole maailman murjomisesta, vaan siitä että pelataan reilua peliä. Sulle suomennos = reilua kauppaa.
Mun puolesta voit painua rautaromujesi kanssa samaan kuormaan...
Eiköhän tämä huutokauppa ollut sitten tässä.