View Full Version : Ostettu Patrollin moottori
eli hakusessa SD33 tai SD33T moottori ja uudemman mallinen eli -84 tai uudempi.
tunnistaa vaikka öljyn putsarista. vanhassa on panos malli ja tässä uudemmassa on patruuna putsari.
imu ja pakosarjoja, syöttöpumppua, vautipyörää tai turboa en tarvii.
35A laturi ja ehjä startti olis plussaa mut ei pakollista.
kone saisi olla ehjä et ei tarviis ku pulttailla romut moottorin kylkeen ja nostaa paikoilleen.
tarjoilkaa tänne tai puhelimella. yyveetäkin saa laittaa :)
-OSTETTU-
edelleen moottoria vailla. vanhan lohkon heitin jo romulavalle
tarjotkaa rohkeesti. voisin ehke tulevana viikoloppuna käydä hakemassa jos alle 300km Lahdesta löytyypi. edullisesti konkonainen ja ehjä sd33 tarvitaan.
mulla on se yks mist otin turbohilppeet siihen oranssiin, laita se sun kans siihe ja kovaa ajoa? on siinä nytteki kansi kyllä mut voin jättää sen itelle.
mulla on se yks mist otin turbohilppeet siihen oranssiin, laita se sun kans siihe ja kovaa ajoa? on siinä nytteki kansi kyllä mut voin jättää sen itelle.
millos viimeks se on pyöriny? ja oliko havaintoo et oliko rullattu 300,400,500 vai 900tkm?
olikos siin jotain et siitä oli palanu tiiviste tai jotai?
ja mitä sie siitä hingut?
millos viimeks se on pyöriny? en tiiä
ja oliko havaintoo et oliko rullattu 300,400,500 vai 900tkm: en tiiä, saattaa olla sen auton mittaristoki ehkä.
olikos siin jotain et siitä oli palanu tiiviste tai jotai? jotai painetta se teeskenteli syylärii kuulemma.
ja mitä sie siitä hingut? laitetaa vaikka toiminta takuulla ilman kantta 100e ei tarvi maksaa jos on ihan paska....
hermanni
09.06.2010, 20:38
eli hakusessa SD33 tai SD33T moottori ja uudemman mallinen eli -84 tai uudempi.
tunnistaa vaikka öljyn putsarista. vanhassa on panos malli ja tässä uudemmassa on patruuna putsari.
imu ja pakosarjoja, syöttöpumppua, vautipyörää tai turboa en tarvii.
35A laturi ja ehjä startti olis plussaa mut ei pakollista.
kone saisi olla ehjä et ei tarviis ku pulttailla romut moottorin kylkeen ja nostaa paikoilleen.
tarjoilkaa tänne tai puhelimella. yyveetäkin saa laittaa :)
050-5422275
laita siihen TOYOTAN voima kone siihen niin saat samalla kunnon äänet siihen lehti puhaltimen äänien tilalle ja WOIMAA
hah. semmosiiin tojotan koneisiin mistä oikeesti irtoo sitä paljon puhuttua WOIMAA, ei mulla ole vara. ja kait tos tatsunissakin jotain kopukoita on kuhan on oikeella ahtimella. tolla garretilla mikä mul oli viimeks (ja hajos:D) ei ollu lähellekkään sitä mitä holsetilla oli.
ps. tänään vein holsetin turbosepälle laittoon ;) ja tatsuniin tatsunin kone. jos jokin muu niin veikkaisen et chervolet.
toyota4x4
10.06.2010, 17:54
hah. semmosiiin tojotan koneisiin mistä oikeesti irtoo sitä paljon puhuttua WOIMAA, ei mulla ole vara. ja kait tos tatsunissakin jotain kopukoita on kuhan on oikeella ahtimella. tolla garretilla mikä mul oli viimeks (ja hajos:D) ei ollu lähellekkään sitä mitä holsetilla oli.
ps. tänään vein holsetin turbosepälle laittoon ;) ja tatsuniin tatsunin kone. jos jokin muu niin veikkaisen et chervolet.
viron patrol miehet suosittelee 4.2 litrasta diiseliä mielellään vaparina.. 3.0 did rellun kone on kuulemma paska 2.8-6 kone on vähän parempi mut ei vääntöä 3.3 on hieman parempi mut alakerta huono. katottiin jotta 4.2 konees on 7-tuki laakerilla alakerta kun 3.3diiselissä on 30 luvun tyyliin 4 kpl. 4.2 on militäry kone joka kestää 40km ilman vesiä tai öljyä 2x öljyn putsaria.
mut eipä ole tuas tarjolla niitä 4,2 motteja liiaksi eikä se muutenkaan kävis suoraan mun nykyiseen laatikkoon.
joten ettei mene täysin paskan jauhamiseksi niin sd33 hakusessa kunnes toisin ilmoitetaan:D