View Full Version : grrrr
grrrrr zuk zuk grrrr , grrrr zuk zuk grrrrr...
Olen kurajumala aaahhh...
:confused:
:eek:
:cool:
Arska-tehtaalta
02.06.2010, 19:25
Nyt äkkiä kaveri katkasuhoitoon :D:D:D
Juma. Mä haluun ja samoja sieniä :D
Rekisteröimätön
02.06.2010, 19:32
pipipää mee hoitoon
khonkonen
02.06.2010, 19:47
Kunnon meno päällä! Mä voin tulla kaveriksi.
Tainnut mennä päivä rattoisasti juostessa karkuun pieniä vihreitä miehiä:D
.. ja minulle juustonaksuja, kiitos...
:o
Lienee viemärikaasuilla osuutta asiaan...
ettei vaan olis täl hiivan jumalalla jotain osaa asiaan
Ymmärrän tunteet. mullakin on molemmat maasturit rikkipoikkisärki.... ja ajamaan tekisi mieli.
Suzukissa on aivan tajuttomasti vielä ruostehommia vaan onneksi voiton puolella jo ehkä...
metsienmies
03.06.2010, 06:14
ekas ajattelin että virhe tullu jossain, kun vaikutti aluks niin von vasaran topiikilta... :D
Jaahas,juhannuksen vietto jo aloteltu kerrankin ajoissa.. :D:D
Lienee viemärikaasuilla osuutta asiaan...
Emmää ny ihan tätä tarkottanu sillä tietsikan lainaamisella... PERKELE... :D Heti kun selkänsä kääntää, niin insinöörit hyppii silmille.... :D Jani perkele sit tuot rähmäpullaa tänään työmaalle.
Rekisteröimätön
03.06.2010, 07:53
Tämän äljän voi kans siirtää samalle osastolle.
Arska-tehtaalta
03.06.2010, 19:05
Tämän äljän voi kans siirtää samalle osastolle.
Joo ja kaikki anonyymit samalle penkalle ja kompostiin
Rompe on selvästi käynyt suzukilla offaamassa, ja päässyt nirvanaan:D:cool::D
-Jarkko-
03.06.2010, 20:16
Eihän se mitään haittaa jos hihna vähän luistaa välillä...kunhan ei vaan katkea...:D
elhapero
03.06.2010, 20:29
Mulla olis sulle Saku terapiaa,tuu vaikka naputteleen peltejä siihen berttaan:D
Nyt on setit kohillaan! Kurajumala...olis ihan päällikkö Nicci :D
Yks palstalainen, joka sattuu olemaan vielä insinööri kävi eilen näpyttelemässä mun konetta, sattu olemaan toi automaattinen sisäänkirjaus päällä... :D :D :D On vissiin muillakin ollu hauskaa paitti Janilla.... :D
Täytynee tunnustaa, että minulla oli lievästi osuutta asiaan...
Oli pikkasen tylsää, kun oli virtausmittarista akut paskana ja joutu latailemaan vähän väliä. Oli kyllä hetken aikaa ihan hauskaa. ;)
:) Kyl mää aamulla olin pikkusen pihalla kun luin kyseistä artikkelia... :D Sit repesin kun tajusin, oli muuten koko päivä hauskaa... :D :D :D
Toin sulle pulliakin, mutta etpä ollut paikalla.
Ja mainittakoon vielä selvyyden vuoksi, että en ole kiinnostunut siitä, mitä osaa sinussa se olisi kasvattanut ;)
Toin sulle pulliakin, mutta etpä ollut paikalla.
Ja mainittakoon vielä selvyyden vuoksi, että en ole kiinnostunut siitä, mitä osaa sinussa se olisi kasvattanut ;)
Aijaa, no tua maanantaina sit uusix... :D
pastirolli
05.06.2010, 09:52
Hei... vats koing on hier? :D
Hei... vats koing on hier? :D
Kyse oli ilmeisen onnistuneesta käytännön pilasta, josta hyvitteeksi lupasin Sakulle pullaa.
Kyllä siellä varmaan on maanantaina jotain jäljellä, kun Paul toi synttärikakun ja mä toin kolmea lajia kuivakakkua/pullaa..
Kyse oli ilmeisen onnistuneesta käytännön pilasta, josta hyvitteeksi lupasin Sakulle pullaa.
Kyllä siellä varmaan on maanantaina jotain jäljellä, kun Paul toi synttärikakun ja mä toin kolmea lajia kuivakakkua/pullaa..
Joo, tosi onnistunu käytännön pila, TÄÄ MUISTETAAN, JA KOSTETAAN VASTAAVASTI, MUTTA PALJON RANKEMMIN... ;) :D
Homeessa ne nyt sit kumminkin jo on, sitäpaitti ihan varmasti ovat syöty, kun tietää mitä porukkaa siä on töissä... :D