View Full Version : Ostetaan Grand Cherokeen vanteet+renkaat
IironSika
28.05.2010, 14:28
Vanne+rengaspaketti tai erikseen vanteet ja renkaat. Koko max 31". Kuvio AT tai MT-tyyppinen. Pulttijako siis 5x4,5. Hinta satasia, mieluusti vain muutama. Jos on pakottavaa halua 33x12,5/15 BFG Mud Terraineille kuuspulttivanteilla ja runsaalla pinnalla, sellaiset voisi olla vaihtoon.
040-5891684
mt.seppanen(at)gmail.com
priva
Tulee kohta rengaspaketti tarpeettomaksi! Eli olisi Kumhon road venture AT 235*75*15, viime elokuussa ostetut ja alkuperäiset 15*7 5*4.5 jaolla olevat cherokeen aluvanteet.
Paketista täytyis kyl saada 320+pk
-No Compromise-
Vanne+rengaspaketti tai erikseen vanteet ja renkaat. Koko max 31". Kuvio AT tai MT-tyyppinen. Pulttijako siis 5x4,5. Hinta satasia, mieluusti vain muutama. Jos on pakottavaa halua 33x12,5/15 BFG Mud Terraineille kuuspulttivanteilla ja runsaalla pinnalla, sellaiset voisi olla vaihtoon.
040-5891684
mt.seppanen(at)gmail.com
priva
Myisitkö nuo mutterit erikseen?
Millä vanteilla, leveys, et, keskireikä?
Hintaa?
IironSika
30.05.2010, 11:15
Tulee kohta rengaspaketti tarpeettomaksi! Eli olisi Kumhon road venture AT 235*75*15, viime elokuussa ostetut ja alkuperäiset 15*7 5*4.5 jaolla olevat cherokeen aluvanteet.
Paketista täytyis kyl saada 320+pk
-No Compromise-
Pidetään mielessä jos ei lähempää löydy.
IironSika
02.06.2010, 22:56
Tarjotkaas nyt lisää! Nyt riittäisi ihan vakio katukuviollinenkin sarja, kunhan on edullinen. Noita Mudeja en ainakaan vielä myy erikseen.
Mulla olisi 15" "hunajakenno" vanteet ja niihin uutta vastaavat nastarenkaat ylimääräisenä.
IironSika
07.06.2010, 16:48
Ei oo vieläkään just niitä oikeita tullut vastaan. Tosiaan siis mielellään ihan valmis setti renkaineen ja vanteineen. Eikä tämän hintaluokan sarjoja oikein kannattais lähetellä matkahuollollakaan, eli järkevän hakumatkan päästä.
Kiinnostasko nuo mun Polarasta jääneet vanteet?
Ehtona on ettei niitä saa myydä kerhon ulkopuoliselle, kun ovat olleet jo kerhon jäsenillä toista kymmentä vuotta.
Renkaat saat ostaa iha ite.
Kiinnostasko nuo mun Polarasta jääneet vanteet?
Ehtona on ettei niitä saa myydä kerhon ulkopuoliselle, kun ovat olleet jo kerhon jäsenillä toista kymmentä vuotta.
Renkaat saat ostaa iha ite.
eli näitä vanteita BJV-8 meinaa, muistaakseni 8x15 ET +12
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeeper-IMAGE0001.JPG.JPG
IironSika
07.06.2010, 20:36
Yksi sarja on nyt sitten tulossa, mutta riippuen siitä että jääkö Grandi mulle vai ei, saatan ostaa toisenkin. Jos jää mulle, Pasin vanteet kiinnostaa kyllä. Ehto ei ongelma. ;) Palataan asiaan.
eli näitä vanteita BJV-8 meinaa, muistaakseni 8x15 ET +12
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Jeeper-IMAGE0001.JPG.JPG
Kuva on varmaa jostain ajalta, jolloin sodat käytiin kiviä heittelemällä :)