Kirjaudu sisään

View Full Version : Ostettu LJ vanne 15" tai 16" tai koko vararengas

Krisse
17.05.2010, 20:11
ostettu

Haluisin ostaa 1kpl vanteen toho Läjää, mieluiten ihan 16" orkkis peltivanne mutta kelpuutetaan joku muukin joka taatusti siihen sitten passaa. Ite en tiedä käykö auton XYZ vanne tohon joten kiinnostaa vaan sellain takuuvarmasti sopiva. Mitään kolmekolmosta kymppituumasella en halua, sellanen löytyisi jo ihan tosta kaverilta, vaan mahollisimman pieni/alkuperäisen kaltanen on se mitä haetaan. Ja oon tietonen mitä mieltä kitkaperä on erikokosista renkaista :-)

Pelkän vanteen voin ottaa vaikka matkahuollolla mutta jos rengas päällä niin sitte ei kiitos, renkaita saa näiltäki nurkilta joten en viiti rahteja siitä maksaa. Toki jos järkevällä hakuetäisyydellä Kotkasta niin sitten.

Huomenna (TI 18.5) ajan aamulla Kotka-Hyvinkää-Tampere ja iltapäivällä takaisin, jos sille reitille sattuu niin heti tekstaria (no soittakin toki voi mutta en vältsist kykene vastaamaan) 0500 885 641 nii kävis helpoiten. Niin joo ja ajan mä vaikka lahti-kouvola kauttakin jos tavaraa sieltä löytyy.

Muissa tapauksissa yhteyttä mailitse krisse@76s.net

FunJam
19.05.2010, 21:24
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=65748

Noi ei ole tuosta liikahtaneet, Kotkaan saan kulkeutumaan kyllä.

Laakiaasi
19.05.2010, 22:26
tuu hakeen Haminasta .Maksaa ihan niin paljo ku haluat itse siitä maksaa tai ehkäpä antaa kentis jotain janojuomaa näiin helteisillä keleillä vink vink
p. 0407600305