Rekisteröimätön
14.05.2010, 22:38
Tekniikka toimii, radio piti vaihtaa ja kaipaa ilmastoinnin täyttöä, toimii sekin laiskasti.
Kiinnikkeet ehjät ja tallessa, auto kulkee, takajarrut katosi vuosi sitten, voi siirtää, jarrunestehukka ei ole kovin paha(1.5l/230km), renkaat hukassa(saa tarjota paria leimakelpoista)
Runko tosiaan on aito Nato-malli, tausta on tarkistettu, kiinnikkeet nelikolle ja lavetille löytyy ja on varmasti vahvempi kuin normi K3500 runko -C1200 koppa päällä.
Euroopasta ei neljättä 2WD löydy, tämä on Kanada-valmistetta ja ostettu Norjan Natojoukkojen poistohuutokaupasta.
Tekniikka on kesyin Sierra, 4300 V6 ja 5-v manuaali kymppipulttisella, kulkee aika pienellä, reippasti vähemmän vie kuin mun 3000 mitsu. Rakennushommiin aika ehdoton peli, eikä käyttiksenäkään maan surkein Auto!
Vaihdossa voisi miettiä Espanjalaista R-nisua (vara-autoksi omalle leimatulle pikkuprotolle) tai pikku-cheroa, itämalliset kiinnostaa kans, nivaan olis tekniikka valmiina, mutta sitten pitää saada rahaa tai yleisosaa mukaan. Joku Wanha voisi tulla kyseeseen, toimivana toki. Mieluiten silti leimattu katukelpoinen tai vaan rahaa, kun tallissa on jo -38 ford 4wd utin lapinraato, josta teen auton!
Hinta on aina neuvottelukysymys, älä kuitenkaan tuhlaa aikaani, kaikki menee tallilla muiden autoja laitellen.
Jos nopsempi "perhekuljetin" kiinnostaa enemmän, niin.. http://www.nettiauto.com/plymouth/fury/3238122 vaihtojutut samat, tämän hinta on tekniikan hinta, koppa, renkaat ja penkit tulee kaupan päälle.
Keskustelun Pickarista voisi aloittaa 3000e paikkeilta, näitä tuskin tulee lisää miltään pajalta.
Aika moni tuntee numerosta, mutta pyydän kunnioittamaan aamupäivän nukkumisaikaa yötyötä tekevänä!
Kärryt on Helsingissä, eikä liiku ostamatta.
Nalle 044-333 93 93
gs@netti.fi
Kiinnikkeet ehjät ja tallessa, auto kulkee, takajarrut katosi vuosi sitten, voi siirtää, jarrunestehukka ei ole kovin paha(1.5l/230km), renkaat hukassa(saa tarjota paria leimakelpoista)
Runko tosiaan on aito Nato-malli, tausta on tarkistettu, kiinnikkeet nelikolle ja lavetille löytyy ja on varmasti vahvempi kuin normi K3500 runko -C1200 koppa päällä.
Euroopasta ei neljättä 2WD löydy, tämä on Kanada-valmistetta ja ostettu Norjan Natojoukkojen poistohuutokaupasta.
Tekniikka on kesyin Sierra, 4300 V6 ja 5-v manuaali kymppipulttisella, kulkee aika pienellä, reippasti vähemmän vie kuin mun 3000 mitsu. Rakennushommiin aika ehdoton peli, eikä käyttiksenäkään maan surkein Auto!
Vaihdossa voisi miettiä Espanjalaista R-nisua (vara-autoksi omalle leimatulle pikkuprotolle) tai pikku-cheroa, itämalliset kiinnostaa kans, nivaan olis tekniikka valmiina, mutta sitten pitää saada rahaa tai yleisosaa mukaan. Joku Wanha voisi tulla kyseeseen, toimivana toki. Mieluiten silti leimattu katukelpoinen tai vaan rahaa, kun tallissa on jo -38 ford 4wd utin lapinraato, josta teen auton!
Hinta on aina neuvottelukysymys, älä kuitenkaan tuhlaa aikaani, kaikki menee tallilla muiden autoja laitellen.
Jos nopsempi "perhekuljetin" kiinnostaa enemmän, niin.. http://www.nettiauto.com/plymouth/fury/3238122 vaihtojutut samat, tämän hinta on tekniikan hinta, koppa, renkaat ja penkit tulee kaupan päälle.
Keskustelun Pickarista voisi aloittaa 3000e paikkeilta, näitä tuskin tulee lisää miltään pajalta.
Aika moni tuntee numerosta, mutta pyydän kunnioittamaan aamupäivän nukkumisaikaa yötyötä tekevänä!
Kärryt on Helsingissä, eikä liiku ostamatta.
Nalle 044-333 93 93
gs@netti.fi