View Full Version : renkaat vanteille?
velmeri83
13.05.2010, 09:18
tuli kumit hommattua ja kohtahan ne vanteelle pitäis saada. kuka ja missä ois edullinen laitattaa vantaa-tuusula alueella??
velmeri83
13.05.2010, 12:57
kumi on 33x12.5 ja vanne 10x15
Rotta-Racing
18.05.2010, 20:48
Väännät itse :)
Tarvitset vain saippuaa,parit rengas raudat, ja kompuran
Saippuat renkaan ja vanteen reunaan, raudoilla kampeet kumit vanteille ja kompuralla ilmat sisään.
muista ottaa venttiilien sielut irti ekan täytön ajaksi :)
Näin itse tein tossa viime viikonloppuna. meni about tunti taukoineen.
Ja edittiä: rengas ja vannekoko sama :)
Daddy's Toy
18.05.2010, 20:54
Malmilla on sellainen kuin Matin rengas.
Mulle laittoivat vanteelle ja tasapainottivat 45 eurolla.
Aikas monessa muussa liikkeessä tuppaa hinta pompsahtamaan kun kuuleevat tuon maagisen 33" koon.
Aikas monessa muussa liikkeessä tuppaa hinta pompsahtamaan kun kuuleevat tuon maagisen 33" koon.
33´maaginen koko ... meillä päin ei sovi isompi rengaskoneeseen ...eikä tasapainotuskoneeseen ...paitti kuorma-autopuolelle
Johtuu vissiinkin tuosta hinnan nousu ...
Malmilla on sellainen kuin Matin rengas.
Mulle laittoivat vanteelle ja tasapainottivat 45 eurolla.
jäätävä hinta rengastyöstä siellä suunalla vai kuvittelenko mä vain? 35" kuiteskin vanteelle puolet halvemmalla...
Daddy's Toy
19.05.2010, 20:58
jäätävä hinta rengastyöstä siellä suunalla vai kuvittelenko mä vain? 35" kuiteskin vanteelle puolet halvemmalla...
No monet liikkeet pyys 80-90eskoa,joten siinä mielessä halvalla pääsin.
Helsinki lisää tuntuu olevan kyllä hinnoissa.:mad:
velmeri83
20.05.2010, 17:16
kiitos vastauksista. sain renkaat vanteille ja tasapainoon ihan sopuhintaan. nyt ois vaan etsinnässä yks vanne. olin täältä foorumilta käytetyt ostanu ja ykshän niistä onvähän kiero. yks ehjä 10x15 et -44 ois nyt hakusessa ni sais sen kieron vararenkaalle.