VMika
09.05.2010, 19:00
Tulipa ostettua projekti cj ja jossain vaiheessa ottaa työn alle, kunhan pari muuta projektia saan alta pois..
Tuo cj olikin myytävänä täällä offipalstalla joskus aiemmin kuten myös nettiautossa.
Tästä tarkoituksena rakentaa tieliikenteessäkin toimeentuleva lelu jolla voi hieman yrittää mätästä ylittää.
Jeepissä tekniikkana 304+th400+quadtrak akseleina kait dana 30 , (vielä nuo eri tekniikat opiskelun alla) , renkaina 33" ja kuulemma 4" korotus, korissakin hieman laittoa pohjapeltien ruosteen muodossa ym. työmaata.
Tekniikaks tuohon olen hieman kaavaillut chevyn 350 ja askiksikin chevyn askia, nykyisen askin kuoria parsittu tigillä kasaan, kait ainakin startti joskus pudonnut, kuten myös joku takakannake näytti olevan hitsattu uusiks.
Etukardaani seuras vääntyneenä kontissa ja etuperästä ainakin boori hävinnyt vasemman vetarin sisäpäästä, noin nopeasti vilkaisten.. eli tuokin uusissa puissa, kuten myös ohjaus simpukka, välillä iskee nopean ohjauksen päälle-viidesosa ratin käännöllä renkaat ääriasennosta toiseen, onneks tuon tehnyt vain tyhjäkäyntikierroksilla paikallaan??
Millaista v8 tekniikkaa tuonne kannattas yrittää sovittaa ja onko nuo dana 30 perät kelvolliset, kun joku sano ettei ne kestä mitään?
Tässä vaiheessa teen semmoista ostoslistaa ja hankin pikkuhiljaa tuota osaa sekä tietotaitoa että voi sit joku kaunis päivä aloittaa projektin.
Tuo cj olikin myytävänä täällä offipalstalla joskus aiemmin kuten myös nettiautossa.
Tästä tarkoituksena rakentaa tieliikenteessäkin toimeentuleva lelu jolla voi hieman yrittää mätästä ylittää.
Jeepissä tekniikkana 304+th400+quadtrak akseleina kait dana 30 , (vielä nuo eri tekniikat opiskelun alla) , renkaina 33" ja kuulemma 4" korotus, korissakin hieman laittoa pohjapeltien ruosteen muodossa ym. työmaata.
Tekniikaks tuohon olen hieman kaavaillut chevyn 350 ja askiksikin chevyn askia, nykyisen askin kuoria parsittu tigillä kasaan, kait ainakin startti joskus pudonnut, kuten myös joku takakannake näytti olevan hitsattu uusiks.
Etukardaani seuras vääntyneenä kontissa ja etuperästä ainakin boori hävinnyt vasemman vetarin sisäpäästä, noin nopeasti vilkaisten.. eli tuokin uusissa puissa, kuten myös ohjaus simpukka, välillä iskee nopean ohjauksen päälle-viidesosa ratin käännöllä renkaat ääriasennosta toiseen, onneks tuon tehnyt vain tyhjäkäyntikierroksilla paikallaan??
Millaista v8 tekniikkaa tuonne kannattas yrittää sovittaa ja onko nuo dana 30 perät kelvolliset, kun joku sano ettei ne kestä mitään?
Tässä vaiheessa teen semmoista ostoslistaa ja hankin pikkuhiljaa tuota osaa sekä tietotaitoa että voi sit joku kaunis päivä aloittaa projektin.