View Full Version : Koiranpennuille nimet
Team Lypsikki
04.05.2010, 17:14
Kokeillaanpa täältä millaisia nimiehdotuksia tulisi 2.5. syntyneille huskyn uros- ja narttupennuille. Siis yksi kumpaakin. Todellisia nelivetoja kasvamassa, kulkee minne tahansa ilman vinssiä ja vetää maasturinkin tarvittaessa pinteestä :D
Paras ehdottelija saa kuvan pennuista yksityisviestinä :rolleyes:
narttu = vieno-helinä
uros = outo-kolina
:) :)
Urpo ja Turpo. Meil on 2 vetokoiraa ja oisin antanu noi nimet, jos ois tienny, että ne on niin turpoja!
pastirolli
04.05.2010, 18:26
Possu ja apina. :D
Nartulle Helmi ja poitsulle Pave :)
Heikki ja Kaija tai Paavo ja Raili
naapurissa muinoin oli uros ja narttu koirat joitten nimet oli muttu ja vilkku. mutten muista kumpi oli kumman.. mut se olikin aika velmu se naapuri... niin ja yksi koira oli etku..
Per ja Kele, helpottaa kutsumista:D
(ihme kyllä, mutta toimii myös meillä vaikka koirien nimet on Futura ja Carlos):D
Sä kun rakastat tojotia niin narttu on Bertta mutta urokselle nyt ei oikeen hyvää irtoo kun Hojo ja Läjä ei välttämättä oo hyvii:D
Tuisku = uros :)
Taiska = naaras :)
tai kumminpäin vaan :D :D
Team Lypsikki
04.05.2010, 19:45
Näyttää pennut kiinnostavan immeisiä enemmän kuin GR ja mua HUOMATTAVASTI enemmän kuin HJ. Hyviä ehdotuksia on tullut, lisää saa laittaa.
Vieno-Helinä ja Outo-Kolina on tällä hetkellä ihan ehdottomasti listan ykkösinä. Inha-Napina on jo varattu emännälle :D
Kohtapuoleen olisi tulossa lisää vetopentuja, joille jo etsitään kotia. Pennut syntyvät Enontekiöllä, ei siis mun luona, mut voin infota poikasista, jos ketään kiinnostaa. Vahinkopentue kyseessä.
Kokemuksesta voin sanoa että mitä tahansa muuta mutta EI Matti ja Mervi ! :D
Uros= Börje tai Göran
Narttu= Helga
Saisipa ainakin hävetä silmät päästään koiria huudellessa pitkin kyliä, jos tai siis kun ne karkaavat:D
Omat huskyt jouduttiin lopettamaan kolme viikkoa sitten.
Hienojen koirien muistolle; Ronja ja Igor
Kaikista helpoin on antaa nimiä almanakan nimipäivien mukaan syntymäpäivän perusteella, 2.5 oli Vuokon ja Viivin päivä, siispä nartusta Viivi, uroksesta vaikka Ville?
Vilkku ja Välkky, eiku hetkinen nehän olikin työkavereiden nimet...
Solmurauta
05.05.2010, 17:59
Pistä nimet mersun maasturin mukaan eli: Uni ja Mokki :D
Poika vois olla Uni ja tyttö vaikka Mokki
pahapaimen
05.05.2010, 18:14
Juha Vuorista mukaellen, Pilvi ja Veikko;)
Defeliina ja Rane!
TEMÄHIK
R-Lempiäinen
05.05.2010, 19:47
huli ja vili tai ärinä ja murina
Solmurauta
05.05.2010, 19:52
Sopisi nämä?: Olga ja Akseli
Olka-akselin mukaan tietty.
Omat huskyt jouduttiin lopettamaan kolme viikkoa sitten.
Hienojen koirien muistolle; Ronja ja Igor
Osanottoni!Voin arvata fiiliksesi.Mulla 2 Upeaa Itäsiperianlaika narttua ja ne mulle oikeasti Rakkaita ja tärkeitä.
Annapa lypsikki nimiks Kossu ja Vissy!!!
Eipä tarvi pal kuivinsuin koiria huudella.Napakymppi Salmelaisella oli tollaset nimet koirilla ja kehu jotta vaikea olla selvinpäin..
pastirolli
06.05.2010, 16:14
Pasti & Rolli ;)
Team Lypsikki
06.05.2010, 17:51
Peppi ja Piippu-nimet on jo menny. Kävin tänään työasioilla ja kotimatkalle lähti kaks huskya :D
Hyviä ehdotuksia on kaikki. Vielä saa ehdotella.
Team Lypsikki
10.05.2010, 15:05
Mopo!
Kiitos kaikille ehdotuksista. Lieron ehdotus Vieno-Helinä ja Outo-Kolina vei selkeästi voiton. Lierolle tulee kuva pennuista yv:nä, kunhan pennut kasvaa vähän kuvauksellisemmiksi.
Monta hyvää nimeä jäi käyttämättä. Niistä pitää valita seuraaville pennuille nimet.
Seuraavaksi pitää kai aloittaa ehdottelu treenikärryn suunnittelussa. Mielessä on pyöriny erillisjousitus, neliveto, paino 300-400kg, huippunopeus ilman koiria +100km/h ja kaks paikkaa. Jotain Rhinon (projekteissa) tyylistä, mutta leveämpää. :)
Lumettomalle kelille.
http://www.iisalo.com/IBySpy/PortalCSVS/data/pimu/pyorarekiweb.wmv
pastirolli
10.05.2010, 16:30
Lumettomalle kelille.
http://www.iisalo.com/IBySpy/PortalCSVS/data/pimu/pyorarekiweb.wmv
Siisti laite! Tahtoo tuollaisen. :p Emäntä voisi kiskoa meikäläistä. :D
Team Lypsikki
10.05.2010, 17:22
Tuollaisia fillarisysteemejä oon nähny kisoissa ym. On vähän turhan köykäinen isomman sakin treenaukseen. Oon joskus käyttäny pientä henkilöautoa kärrynä ja silläkin nopeudet on olleet yli 40km/h ja ainoastaan seitsemällä koiralla :D
Nyt on kuitenkin tarkoitus tehdä peli, jolla voi huvitella treenikauden ulkopuolellakin.
:) :) juuh laita toki kuveja kun riiviöt kasvaa...
Team Lypsikki
11.05.2010, 13:33
Nyt on Subaru Domingon voimansiirto hankittu :D