View Full Version : Hj kysymys
Osaako kukaa sanoo et paljon HJ61 on vakiost vääntöö numeroina..? Kun eikös siinä jottai 136 pollee ole vakiost kun ajattelin että uskaltaako alle pistää 35" kumit pyöriin jos koneest ei oo mitenkää otettu tehoo irti vakiost enempää vai joutuuko kuinka pykältään ylämäkiin..?:)
ei varmaan tarvinne paljon pykällellä, riippuu miten iso ja painava kärry on perässä.
Alle vaan! Muistaa vaan tolkun vitosen käytön kanssa... niiku tietyst pikkupyörilläki...
Korpikumpu
01.05.2010, 18:58
Osaako kukaa sanoo et paljon HJ61 on vakiost vääntöö numeroina..? Kun eikös siinä jottai 136 pollee ole vakiost kun ajattelin että uskaltaako alle pistää 35" kumit pyöriin jos koneest ei oo mitenkää otettu tehoo irti vakiost enempää vai joutuuko kuinka pykältään ylämäkiin..?:)
Vääntö tais vakiona olla 385 tai jtn. Itellä oli jonkun aikaa 35" alla ja kyllä se niillä liikku. Tosin mielekkäämpi on ajaa 33" alla. Niin ja vakiovälityksillä ei 35" kanssa voi vitosta käyttää jos noudattaa kokeneempien vinkkiä, eli ei aja vitosella alta 80 km/h. Omassahan tuo vitonen ei pysy ilman kaasua päällä, kun on kuluteltu ajan kanssa se joskus. En siis itse :D
Sanokaa viisaammat, jos ei paikkaansa pidä :) Niin ja siis itse tulee reilua 80 ajeltua, kun 80-lätkää tule noudatettua yleensä.
Kiitoksia vastanneille.. Nyt on taas hiukan viisaampi alottelija..:D
Rekisteröimätön
02.05.2010, 04:37
Moro
tehdas lupaa 136 HP ja 315Nm
Ipa
mehtämörö
02.05.2010, 14:00
136hv ja 310 tai 315nm. Mut pikkusen ku nostaa ahtoja ja syöttöjä niin kulkee 37" ihan riittävän hyvin,.
Reikä_eero
02.05.2010, 16:00
Ja kannattaa muistaa et alkaa sitten nopeusmittari kusettaan sen 15 km/h! tarkkana kameroiden kanssa :D
Mulla hj61;n mittari näytti 35" 10km/h liian vähän.
vitosvaihdetta en tarvinnut ikinä jos ajoin max.90km/h
kohtalaiseen ylämäkeen puuroutuu nelosella, missä vakio 215/75/16 kumeilla voi heittää vielä vitosta silmään.
mielestäni 33x10.5x15" on max koko hj61;n alle jos haluaa ajaa vielä kohtuu mukavasti
Urbancityboy
02.05.2010, 16:48
kohtalaiseen ylämäkeen puuroutuu nelosella, missä vakio 215/75/16 kumeilla voi heittää vielä vitosta silmään.
mielestäni 33x10.5x15" on max koko hj61;n alle jos haluaa ajaa vielä kohtuu mukavasti
HJ:si on todennäköisesti loppuunajettu jos kerran puuroutuu nelosella kolmeviitosilla "kohtalaiseen mäkeen" that's it.
HJ:si on todennäköisesti loppuunajettu jos kerran puuroutuu nelosella kolmeviitosilla "kohtalaiseen mäkeen" that's it.
voi olla, perkeleen vanhat puol miljoonaa ajetut ruosteläjät
hermot menee näihin, kohta katkee varmaan runko ja perät paskana
edit. se kohtalainen mäki on semmonen millä pitää 2.4d hiacella heittää vitoselta kolmoselle vakio renkailla
en usko että mulla on ihan löysä sulla on vaan ruuvattu sitä en pysy mitenkään sun perässä, tai sit sä nauvutat sillä 5000rpm ennen ku pykällät?