Lätty-ode
27.04.2010, 12:28
Talvella tuli haettua tommonen -76 vm kutoskoneinen Wagoneeri.
Tuolta se löyty kuusen alta.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57954
Helmoissa ja lattiassa oli mätää. Kone kävi mutta vesipumppu oli aivan sökö ja Bensatankki seula. Jarrutkin oli jumissa.
Hallin pihassa noutopäivänä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57957
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57958
Mädät tul hitsattua ja laiteltua palkkia helmoihin ja takahelmoihin ja lokarinkaariakin suurennettua. SOA eteen ja takaa tuli riipun korvat käännettyä eli riiput nyt "oikein" päin. Taakse tuli vielä 50mm korotuspalikat riippujen jatkamisen jälkeen ,että auto tuli vaateriin. 4x4 parts toimitti Pitman-armin ettei ohjausvarsi ottanut jouseen kiinni ja samasta paikasta tuli myös U-pultit.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57956
Perintökattotelineet katolle :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57961
Sitten isompaa pyörää
35/13.5 -15 Mudzillat
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57962
Ja välityksethän tuommosessa on liian kovat jo vakiopyörilläkin ja ei neljälovista T-18 vaihteistoa löytyny niin ratkaisu oli laittaa kaksi kolmelovista peräkkäin:D.Itellä ei koneistusmahdollisuutta/taitoa niin koneistukset teetin kaverilla ja sorvarilla. Laatikoitten väliin adapteri tuli Danan 20 jakiksen kuoresta,ison putken pätkästä, 16mm levystä ja kasasta puikkoja.adapterin kylkeen tuli vielä"huoltoluukku". Kytkinlevy luovutti poorin ja laatikon pään rattaaseen hitsattiin ainesputkea johon kytkinlevyn keskiö keskitettiin. Kiinni se tuli 6kpl 12.9 8mm pultilla ja kahdella 6mm lieriösokalla.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57955
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57959
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57963
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57964
Koeajoa
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Videot/2010/wagoneer+2lla+3lovisella+lootalla+ja+35+kumeilla.m p4
4X4 partsilta tuli iskarit ja kartaanitkin tuli tehtyä
Tommonen se nyt on.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57953
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57952
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57951
Jotain jäi varmaan kertomatta. Lisäilen kun muistan.
Tuolta se löyty kuusen alta.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57954
Helmoissa ja lattiassa oli mätää. Kone kävi mutta vesipumppu oli aivan sökö ja Bensatankki seula. Jarrutkin oli jumissa.
Hallin pihassa noutopäivänä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57957
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57958
Mädät tul hitsattua ja laiteltua palkkia helmoihin ja takahelmoihin ja lokarinkaariakin suurennettua. SOA eteen ja takaa tuli riipun korvat käännettyä eli riiput nyt "oikein" päin. Taakse tuli vielä 50mm korotuspalikat riippujen jatkamisen jälkeen ,että auto tuli vaateriin. 4x4 parts toimitti Pitman-armin ettei ohjausvarsi ottanut jouseen kiinni ja samasta paikasta tuli myös U-pultit.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57956
Perintökattotelineet katolle :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57961
Sitten isompaa pyörää
35/13.5 -15 Mudzillat
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57962
Ja välityksethän tuommosessa on liian kovat jo vakiopyörilläkin ja ei neljälovista T-18 vaihteistoa löytyny niin ratkaisu oli laittaa kaksi kolmelovista peräkkäin:D.Itellä ei koneistusmahdollisuutta/taitoa niin koneistukset teetin kaverilla ja sorvarilla. Laatikoitten väliin adapteri tuli Danan 20 jakiksen kuoresta,ison putken pätkästä, 16mm levystä ja kasasta puikkoja.adapterin kylkeen tuli vielä"huoltoluukku". Kytkinlevy luovutti poorin ja laatikon pään rattaaseen hitsattiin ainesputkea johon kytkinlevyn keskiö keskitettiin. Kiinni se tuli 6kpl 12.9 8mm pultilla ja kahdella 6mm lieriösokalla.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57955
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57959
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57963
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57964
Koeajoa
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Videot/2010/wagoneer+2lla+3lovisella+lootalla+ja+35+kumeilla.m p4
4X4 partsilta tuli iskarit ja kartaanitkin tuli tehtyä
Tommonen se nyt on.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57953
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57952
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2988&pictureid=57951
Jotain jäi varmaan kertomatta. Lisäilen kun muistan.