View Full Version : muilla kolmosia..??
onkos muilla palstalaislla kolmosia..??
tuolla mikä ei vituta topicissa jo kerroin että 20.04.2010 klo: 03.00-03.13 meitin perheeseen syntyi kolmos tytöt..
No ei kyllä mulla ole, mutta ensin tahdon onnitella ja samaan hengenvetoon ottaa osaa!
Ei muuta, kuin jaksamista rankemmasti. Ja tietää sitten minne tili menee.
No ei kyllä mulla ole, mutta ensin tahdon onnitella ja samaan hengenvetoon ottaa osaa!
Ei muuta, kuin jaksamista rankemmasti. Ja tietää sitten minne tili menee.
Juu viel kun on kolme tyttöö... 15v eteenpäin ni on varmaa isällä helppoo :D
Voi sitä viruttelun määrää ja tököttien katkua... Muista kääntää sunttia pienemmälle, niin eivät viihdy liian kauan pesulla.
EI EI EI EI...!!!!
ÄLKÄÄS NY HETI..!! heh
juu kiitos paljon onnitteluista.. en pysty sanoin kuvaamaan tätä tunnetta..:cool::cool:
odotan huomista että näen lapseni ja rakkaan avo-vaimoni joka teki suurimman työn ja nämä meidän lapset kantoi tämän ajan..
mutta voin sanoa että on tämä vaimokkeen sairaalassa oloaika syönyt myös mua.. PRKL...
mutta MITÄ vaan rakkaideni eteen...:)
EIPÄ TAID TUL ISÄL HELPPOO..!!!!:mad:
mut ei se mitn....
tilaat/nikkaroit vaan sen kolmepiippusen haulikon! (aikaa noin 14-16 vuotta) :)
ONNITTELUT!!
Hyvä ystäväni, huomattavasti minua vanhempi, valisti minua noin 11 vuotta sitten kun ensimmäinen poikani syntyi että pojista saat varmasti harmaita hiuksia ja samaan hengen vetoon totesi myös että tyttöjen kanssa ne lähtevät kaikki.
Kaveri oli ihan oikeassa. Mulla hiukset harmaantuu muttei ne vielä ole lähteneet. Tosin ei ole tyttöjäkään.
Tsemppiä :D
tilaat/nikkaroit vaan sen kolmepiippusen haulikon! (aikaa noin 14-16 vuotta) :)
ONNITTELUT!!
KIITOS..!!!
ps...ei viitti kertoa mitä komerost löytyy,, "räkäteit varten"
Hyvä ystäväni, huomattavasti minua vanhempi, valisti minua noin 11 vuotta sitten kun ensimmäinen poikani syntyi että pojista saat varmasti harmaita hiuksia ja samaan hengen vetoon totesi myös että tyttöjen kanssa ne lähtevät kaikki.
Kaveri oli ihan oikeassa. Mulla hiukset harmaantuu muttei ne vielä ole lähteneet. Tosin ei ole tyttöjäkään.
Tsemppiä :D
kiitos H_nietu:lle kommentista/tsempistä..
Voe sitä lähtökahvin keiton määrää vävyn tekeleille :)
ONNEA!!!!
Pitää kyl sanoo, hienoa kun on saanut 3 tervettä tyttöä.
Itsellä on 3 muksua, mut ne on tullu eri vuosina. :)
Meillä tyttö on ollut kiltein, mutta nyt vanhempana vaatii ehkä enempi huomioimista.
Tytöt vaatii paljon rakkautta ja kärsivällisyyttä, mutta sitähän jokaiselta offarilta löytyy. ;)
Menestystä Naisväen kanssa!
piippu79
21.04.2010, 19:37
onneks olkoon. ei oo ainuttakaa
tänään näin pienet prinssani,, he ovat todella pieniä...:)
ihan ongelmitta ei edetä,, jokaisella on ollut vuorotellen keuhkoverenvuotoa mutta nyt vain yhdellä paha..:(
tänään myös suoritettiin pienten kastaminen ettei tarvitse pahimmassa tapauksessa hätäkasteeseen turvautua...
Ei ole kolmosia, mut neljä tyttöä. Kaksi vanhinta jo lentänyt pesästä. Nuorimmat (kaksoset) sai tänään mopokortit ja taas saa jonkun aikaa olla varpasillaan tuleeko tytöt ehjänä kotiin .
pahin pelko tapahtui,, esikois tyttömme nukkui tänään pois...:(
pahalta tuntuu mutta tsempattava on kahden muun prinsessan takia,, toivottavasti enkeli suojelee pienempiä siskojaan....
pahapaimen
22.04.2010, 20:29
Mitä syvin osanotto, itsellä ja kolme lasta enkä voi kuvitellakaan sitä surun määrää jos yhdenkin menettäs. Jaksamista myös puoliskolle!
Otan osaa. Nyt tuntuu kyllä täälläkin pahalta. Eilen polttelin teidän kunniaksi 3 sikariakin. On se sellainen saavutus.
pahalta tuntuu täälläkin,, sattuu aivan helvetisti... Nelli oli liian hyvä tähän pahaan maailmaan..:(
se hieman lohduttaa että Emmin ja Sannin tilanne on ainakin tällä hetkellä vakaa..
Syvä osanottoni, ei voi kuvitellakkaa miten pahalta teistä tuntuu. VOIMIA
Kele..
Syvä osanotto menetyksestä.. :(
Peukut ja varpaat pidetään pystyssä ettei enempää murhetta tule.
Täältä myös syvä osanotto :(
juu toivottavasti nämä menetykset oli tässä...
pahalta tuntuu eikä tää sairaalassa olo asiaa helpota,, tänää tarttis lähteä kotona käymään ja ehkä olla yö...
kauheesti ei asiat kiinnosta,, äitini laitoin soittaa pankkiin ja emäntä oli eilen soittanu mun töihin kun nukahdin......
täytyy Emmin ja Sannin olemassa olosta saada sen verran voimaa että jaksaa tästä eteenpäin...
Osanotto täältäkin...jokaisella elämällä on mittaamaton arvo, oli se miten lyhyt tai pitkä tahansa. Pikkuinen on poissa mutta silti aina läsnä, siskojen hymyissä ja unisissa tuhinoissa, tuulen pyörteisissä hiuskiehkuroissa. Voimia ja iloakin näihin suruisiin päiviin.
Osanotto täältäkin...jokaisella elämällä on mittaamaton arvo, oli se miten lyhyt tai pitkä tahansa. Pikkuinen on poissa mutta silti aina läsnä, siskojen hymyissä ja unisissa tuhinoissa, tuulen pyörteisissä hiuskiehkuroissa. Voimia ja iloakin näihin suruisiin päiviin.
kiitos osanotosta ja kauniista sanoista..
taas ois tarkotus viettää yö täällä turussa...
pienten tyttäriemme tilat ovat pysyneet tasaisina ja toivottavasti rupeaa tilat kohentumaan..
ja pieni toivonkipinä on että vaimoke pääsee ensiviikolla kotona käymään...
itse ois tarkoitus mennä maanantaina työtervelään pyytämään unilääkkeitä ja taidampa muutaman päivän pyytää sairaslomaa,, ei oikein ole työ fiilis...
Rekisteröimätön
26.04.2010, 15:08
Osanottoni :(
Tietoa ja apua saat täältä:
http://www.kapy.fi/
t:Itsekin esikoisen menettänyt
pastirolli
26.04.2010, 15:11
Syvät osanotot täältäkin. Veti kyllä hiljaiseksi kun luin koko jutun läpi... :(
kiitos kaikille..
aika paljon tässä koetellaan mutta uskon että nyt kaikki kääntyy hyvään suuntaan..
eilen meidän sanni leikattiin ja tukittiin se duktus suoni ja tänään meidän emmi oli samanlaisessa operaatiossa,, leikkaukset onnistui kummankin kohdalla nappiin...
huomenna menen turkuun ja siellä kokoontuu vissii joku sairaalan oma ryhmä ja kyllä tuonne vertaistukiryhmään vissii otetaan yhteyt..
tuolla MIKÄ VITUTTAA topicissa kerroin tämän päivän lekuri reissusta,, aikas erikoinen lääkäri.. (käykää lukemassa jos jaksatte..)
täälläkin oli syksyllä ihan samanlainen tapaus...paitsi että oli ainoa ja tyksin kolmelta lääkäriltä tuli kaikenlaisia erillaisia selityksiä...ja sehän selvisi että osittain oli heidänkin kämmi..oli miten oli se ei tuo poikaa takaisin jaksamisia sinneppäin tiedän että helppoa se ei ole mutta päivä kerrallaan.
huomenna sitten mul on virallisesti lapsia.. sossu tantta oli emännäl lähettäny s-postii et tarttis jonku tunnustaa isyys... :D
tarttee varmaa tää topicci "haudata" kun ei mullakaan enää kolmosia ole..:(
mutta kolmosten isä olen tai jtn..