hpniemi
15.04.2010, 16:43
Jeep Grand Cherokee 1997 4.0 Ltd.
Ongelma: ohjaustehostimen pumppu hajosi (laakerit palasina, vuotaa)
Ajatus: Tilaan USAsta halvalla vastaavan mutta ILMAN nopeussäätöventtiiliä
Kysymys: Mitä tapahtunee, jos laitan alkuperäisen nopeussäätöisen pumpun tilalle vastaavan mutta ilman nopeussäätöä? Itse oletan vajavaisella ymmärrykselläni, että se toimii muuten normaalisti, mutta ei säädä tehostusta nopeuden mukaan (looginen päätelmä :))
Se EVO-venttiilihän on vain venttiili. jota säädetään sähköllä ja auto muuten ei varmasti huomaa (vai huomaako ECU?), että siellä ei ole mitään säädettävää...
Eli mitäpä luulette, mikä olisi tulos ilman nopeussäätöä? Onko se koko ajan sitten 100% tehostus vai mitä? Sellanen on varmaan ärsyttävä ajaa motarilla...
Kiitos
Ongelma: ohjaustehostimen pumppu hajosi (laakerit palasina, vuotaa)
Ajatus: Tilaan USAsta halvalla vastaavan mutta ILMAN nopeussäätöventtiiliä
Kysymys: Mitä tapahtunee, jos laitan alkuperäisen nopeussäätöisen pumpun tilalle vastaavan mutta ilman nopeussäätöä? Itse oletan vajavaisella ymmärrykselläni, että se toimii muuten normaalisti, mutta ei säädä tehostusta nopeuden mukaan (looginen päätelmä :))
Se EVO-venttiilihän on vain venttiili. jota säädetään sähköllä ja auto muuten ei varmasti huomaa (vai huomaako ECU?), että siellä ei ole mitään säädettävää...
Eli mitäpä luulette, mikä olisi tulos ilman nopeussäätöä? Onko se koko ajan sitten 100% tehostus vai mitä? Sellanen on varmaan ärsyttävä ajaa motarilla...
Kiitos