Koivunoksa
06.04.2010, 22:42
Eli myynnissä olisi Arctic Cat ZR580. Hinta olisi jossain 1300€ hujakoilla. Vaihtoa voi ehdotella Toyota, HJ-60 tai HJ-61. Voin maksaa väliä. Myös rekisteröimättömät huomioidaan.
Kelkka ei kuitenkaan ole ihan alkuperäisessa kunnnossa. Kuvia Löytyy tällä hetkellä nettimoton puolelta id-915783
Eli kelkka on ollut alunperin 307cm alustalla oleva sportti
Suksiksi vaihdettu 225mm "vuotsalaiset" joihin on tehty runko (eli ei kiinni omassa suksessa)
Kaasuttimen neuloja laskettu lämpimämpien kelien takia... ja taas vetää!!!
-matto on 403x38x3,8
- liukurunkoja on jatkettu, ja ne on taivutettu takaosasta 6 astetta ylöspäin kääntymisen helpottamiseksi
- telastoon on lisätty 4 rullaa
- telatunneliin on tehty 85cm pitkä jatko 3mm alumiini turkkilevystä
- vesiputket on jatkettu jotta takasyyläri on saatu tunnelin takaosaan
- telatunnelin katosta on otettu muoviset pohjaanlyöntikiskot pois jotta on saatu 38 harjalla oleva matto mahtumaan
- telaston korvakot on tehty uudet joilla on nostettu kelkan peräpäätä 9cm ylöspäin
- olkavarsien alapäähän on myös tehty korokepalt jottei kelkka kule ns. nokallaan
- penkki on tehty huomattavasti vakiota korkeammaksi, jotta seisomaan nousu kelkan päällä olisi helpompaa.
- penkin alla on näin ollen kohtuullisen iso, lukolla varustettu säilytystila kaikenlaiselle tavaralle
- sarviin on tehty 8" tuuman korokepalat, sekä niihin on laitettu ajoviiman takia ns. käsisuojat
- tuulilasia on madallettu noin 10cm jotta sarvien käsisuojat ei ota siihen kiin, ja samalla on saatu ns. pappaluukki pois
- kelkkaan on tehty lisärunko 18mm huonekaluputkesta. Tela tunnelin päältä sarvien ns. saranakohtaan, kelkan jäykistämiseksi (toimii samalla uuden penkin runkona)
- asennettu vetokoukku (saa rekisteröityä työkelkaksi)
- telaston kaikki alumiiniset akselit on korvattu rautaisilla (koska vakiot alumiiniset ei kestä)
- moottorikuomu hiottu ja maalattu uudestaan ja asennettu asiaan kuuluvat tarrat, sekä kuomun sisäpuolelle tehty uusi lämpöeriste pakoputken kohdalle
Tehtyjä huoltoja:
- kaikki iskarit on käytetty huollossa
- samoin molemmat variaattorit on käytetty huollossa
- kaikki tukivarret on käytetty irti ja hiekkapuhallettu jotta on nähty onko murtumia, jonka jälkeen maalattu uusiksi.
Kelkka ei kuitenkaan ole ihan alkuperäisessa kunnnossa. Kuvia Löytyy tällä hetkellä nettimoton puolelta id-915783
Eli kelkka on ollut alunperin 307cm alustalla oleva sportti
Suksiksi vaihdettu 225mm "vuotsalaiset" joihin on tehty runko (eli ei kiinni omassa suksessa)
Kaasuttimen neuloja laskettu lämpimämpien kelien takia... ja taas vetää!!!
-matto on 403x38x3,8
- liukurunkoja on jatkettu, ja ne on taivutettu takaosasta 6 astetta ylöspäin kääntymisen helpottamiseksi
- telastoon on lisätty 4 rullaa
- telatunneliin on tehty 85cm pitkä jatko 3mm alumiini turkkilevystä
- vesiputket on jatkettu jotta takasyyläri on saatu tunnelin takaosaan
- telatunnelin katosta on otettu muoviset pohjaanlyöntikiskot pois jotta on saatu 38 harjalla oleva matto mahtumaan
- telaston korvakot on tehty uudet joilla on nostettu kelkan peräpäätä 9cm ylöspäin
- olkavarsien alapäähän on myös tehty korokepalt jottei kelkka kule ns. nokallaan
- penkki on tehty huomattavasti vakiota korkeammaksi, jotta seisomaan nousu kelkan päällä olisi helpompaa.
- penkin alla on näin ollen kohtuullisen iso, lukolla varustettu säilytystila kaikenlaiselle tavaralle
- sarviin on tehty 8" tuuman korokepalat, sekä niihin on laitettu ajoviiman takia ns. käsisuojat
- tuulilasia on madallettu noin 10cm jotta sarvien käsisuojat ei ota siihen kiin, ja samalla on saatu ns. pappaluukki pois
- kelkkaan on tehty lisärunko 18mm huonekaluputkesta. Tela tunnelin päältä sarvien ns. saranakohtaan, kelkan jäykistämiseksi (toimii samalla uuden penkin runkona)
- asennettu vetokoukku (saa rekisteröityä työkelkaksi)
- telaston kaikki alumiiniset akselit on korvattu rautaisilla (koska vakiot alumiiniset ei kestä)
- moottorikuomu hiottu ja maalattu uudestaan ja asennettu asiaan kuuluvat tarrat, sekä kuomun sisäpuolelle tehty uusi lämpöeriste pakoputken kohdalle
Tehtyjä huoltoja:
- kaikki iskarit on käytetty huollossa
- samoin molemmat variaattorit on käytetty huollossa
- kaikki tukivarret on käytetty irti ja hiekkapuhallettu jotta on nähty onko murtumia, jonka jälkeen maalattu uusiksi.