View Full Version : Ostettu LJ-70 EHJÄ takavälitys
Elikäs EHJÄÄ takavälitystä oltais vailla.
Tarjokkaa pikaisesti...
vieläkö hakusessa? onkohan sama kuin bj42? semmonen löytys?
Rekisteröimätön
10.04.2010, 20:33
Elikäs EHJÄÄ takavälitystä oltais vailla.
Tarjokkaa pikaisesti...
kylläpäpä sellanen löytyy 045-1277699 t:hermanni nyybinä
Taas tarvittais ehjää takavälitystä läjään, samoin kiinnostas sinne oikeen lukkokin, ja kytkettävä sellainen... Pankaas tarjoten pikaisesti...
Onkos kaikista takavälityksistä tehty jo uusia moottoreita Itämaanvehkeisiin???
Onkos kaikista takavälityksistä tehty jo uusia moottoreita Itämaanvehkeisiin???
On. Itekkin oon tässä vasta pari kuukautta metästelly LJ:n takavälitystä. Hammaspeikko syöny jo vissiin kaikki.
On. Itekkin oon tässä vasta pari kuukautta metästelly LJ:n takavälitystä. Hammaspeikko syöny jo vissiin kaikki.
Mulla ei ollu hammaspeikkoo kylässä, vaan pinionin laakeri sano sopimuksen irti, ja pystyakseli söi ittensä perään kii... :(
Onnekas paskiainen. Mulla haukksas sekaan päässy vesi ja savi jo toisen uhrinsa pari viikoa sitten... Tarjotkaa mulleekkin lisää välityksiä. Kelpaa jo 4.625 välityksetkin... Edullisesti....
lepoantti
08.08.2010, 07:25
Onnekas paskiainen. Mulla haukksas sekaan päässy vesi ja savi jo toisen uhrinsa pari viikoa sitten... Tarjotkaa mulleekkin lisää välityksiä. Kelpaa jo 4.625 välityksetkin... Edullisesti....
mikäs toi 4,625, haiskahtaa enemmän nissnilta! on niitä ehjiäkin, mulla on useampi 4,88 toyotalainen varalla hyllyssä. eikö muka lipposelta tai koopeelta saa näitä ja jenkeistä puhumattakaan, eikä ainakaan jenkeisstä piätisi olla edes järjettömän hintaisia.
mikäs toi 4,625, haiskahtaa enemmän nissnilta! on niitä ehjiäkin, mulla on useampi 4,88 toyotalainen varalla hyllyssä. eikö muka lipposelta tai koopeelta saa näitä ja jenkeistä puhumattakaan, eikä ainakaan jenkeisstä piätisi olla edes järjettömän hintaisia.
Suahan niit vissiin tualt paljon kohutusta nuapurimaa-Ruåttistakin, vaan mää en oo koskaan tilannu sielt mittään. Ainoostaan Viroon on tehny kauppaa, ja siellä ei oo oikein tarjontaa...
Jos joku ystävällinen haluaa auttaa tässä ongelmassa, niin kiitos siitä, jeesaan kyl sit takaspäin... :)