PDA

View Full Version : Parhaat pi**un vonkaus repliikit

hutikka
01.04.2010, 18:06
Mitkä on parhaat piparin vonkaus repliikit joita olette käyttäneet/kuulleet?Siis ei välttämättä toimivammat mutta hauskimmat
esim.
-Anna pi**ua,mä tiedän että sulla on
-Panetko vastaan jos panen sua?
-Mulla on muuten mopo!
-Laitetaanko pissavehkeet sekasin?
-Mitä sinunlainen kaunotar tekee tällaisessa läävässä?(ei toimi avovaimolle kotona!):D:D:D:D

Eskimo
01.04.2010, 18:10
"Lähet mukkaan"

Ja kaverin suusta kuultua...

k.j
01.04.2010, 18:12
Noista vonkauksista en tiedä , olen sen verran vanha , mutta aina saatu , kun kaivaa esiin :) Yleensä ovat ( naiset ) ihmetteleet , että mikä toi on?
Kertonut vaan sivistyneesti , että tätä sais jos nyt lähtis mukaan...... :)

Ja mikä paras vinkki on kesää odotellessa , niin linja-auto , siellähän haisee *illu , sitten vaan kysymään hajun lähteeltä , että irtooko nyt vai mennänkö omalle paikalle..

AVRO
01.04.2010, 18:43
Lähetkö tanssimaan? Kiva, voin pitää sun paikkaas tässä silläaikaa...

Late
01.04.2010, 19:01
Aikana jolloin ravintolassa sai vielä polttaa, istuin aikamoisessa siiderissä lupaa kysymättä pöytään, jossa vietti iltaa kolme naista. En ollut miettinyt mitään sanomista valmiiksi, joten hetken jäätävän hiljaisuuden jälkeen keksin kaivaa tupakin huuleen ja aloitin:
"olisko tytöillä tulta?"
Nyrpein ilmein vastasivat, "ei me polteta, me ollaan urheilijoita.."
Kaivoin taskusta stendarin, sytytin tupakan ja totesin:
"onneks mulla on, muutenhan vois jäädä rööki vetämättä!"

Tytöt ei lämmenny yhtähyvin kuin tupakka, joten toisen jäätävän hiljaisuuden jäkeen päätin nousta ja kävellä pois....

Sillä kertaa ei siis päässyt ihan vonkaamiseen asti:D

Sen siitä saa, kun salmarit on tarjouksessa ja hetken olin maailman kovin panomies. (omasta mielestäni)

Rohmo
01.04.2010, 19:18
Tulipa joskus kysyttyä naiselta että oot jotenki tutun näkönen ja heti perään kysyin olitkos muuten provinssirokissa viimmevuonna jos vastaus oli en ollu niin sanoin takas mikä yhteensattuma määkään en ollu :D

ikivanha kysymys naiselle ootko mun koiraa nähäny :D

kännissä tullu joskus tokastua naiselle että tuolla olis peli (ja osotin sormella alaspäin) mutta älä riko ittees :D

Bänkster
01.04.2010, 19:34
Parhain kuultu ehkä ikinä:

"Mulla on ikävä mun vaimoa, saanks mä nukkuu sun vieressä?"

SuurSyömäri
01.04.2010, 19:50
Enny tiiä... kerran laivalla hais aivan saatanasti paska ja kaveri kysyi oiskohan toi viemäriputki rikki? Johon meitsi lennosta heitti.... "Eiku täällön kans Seta ryn pikkujouluristeily"...

Eiköhän sitä onnistuneimmat heitetä ns. aleksiskiven kadulla kun kysyy " paljolla lähtis varvi toosaa". onnistumisvarmuus on 99,9 % parempi kuin mikään kapakkarepliikki.

kivinen
01.04.2010, 20:22
Kuulin isoilta pojilta: Viimeisenä vonkausvetona, kun mikään ei ole tuottanut tulosta: Jos et nyt anna, niin käy samanlailla kuin Parkanossa. Nainen ihmeissään: Mitäs siellä sitten kävi? Pelimies: No jäin ilman sielläkin.

pee
01.04.2010, 20:24
Kuulin isoilta pojilta: Viimeisenä vonkausvetona, kun mikään ei ole tuottanut tulosta: Jos et nyt anna, niin käy samanlailla kuin Parkanossa. Nainen ihmeissään: Mitäs siellä sitten kävi? Pelimies: No jäin ilman sielläkin.

tää on kyllä hyvä ! pohjalta: kerran meinasin saada...

GENOBI
01.04.2010, 20:33
kerran meinasin saada...[/QUOTE]
kerran meinasin saada mut selvisin puhumalla:):)
Pelimiehen vonkaus: Haluaako tyttö olla mun tulevien lasten yksinhuoltaja äiti?

Repro
01.04.2010, 20:46
"Haluuks tytöt pillua??"

Mika.U
01.04.2010, 20:55
"Haisenko mä pahalle?" nainen "et". Minä "No sitten se oot varmaan sinä".

sami.k
01.04.2010, 20:59
haluatko saada hyvää seksiä tänään?? todennäköinen vastaus: EN!!... siihen takas: Lähde sit mun mukaan :)

tratok
01.04.2010, 21:01
Pihtaa tarpeeks niin ei tarvii emännälle sanoo kun että "Pannaanko" niin saa lähes 100% varmuudella!

LaaLaa
01.04.2010, 21:05
"tämän ei ole pakko olla raiskaus"

kaistapää
01.04.2010, 21:11
tässä olis vehkeet vaan varo ettet säre ittees....

edit. tuli luettuu kaikki ja vastaava olikin ylempänä.

BÄLÄ
01.04.2010, 21:19
Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Angelo
01.04.2010, 22:01
Mä tiedän etten ole kovin komee, mutta nuolen kuin Lassie!

Rompe1
01.04.2010, 22:02
"Olekkos koskaan heränny mun päältä? Et vai? Nyt olis mahollisuus... "

sisua45
01.04.2010, 22:10
Haluukko istua mun naamalla tänä yönä?

kaistapää
01.04.2010, 22:15
haluatko tietää mikä näyttäisi hyvältä sun päällä.MÄ!

tämä tarina ei ole palturia:
kaverin kans oltii joskus baarilla ja viereisessä pöydässä pari nättii pimua.kaveri sit meni "lämmittelemään" ja lopulta pilkun aikaan kyseltiin jatkoille.tytöt ilmeisesti piloillaan sit siihen et tykkäävät toisistaan,pojat ei kiinnosta.olin vähän että WTF mutta kaveri siihen että:ei se mitään,tykkään myös katsella.

ei sitten saatu silloin.

hakoteilla
01.04.2010, 23:10
Tässähän niitä:

rOSOZ4iBUkI

Jylppy4x4
02.04.2010, 08:30
"Miltäs tuntus nukkua meidän sukuhaudassa" ..... Toimi...

Ninnukka
03.04.2010, 19:24
Nyt kun näin nais immeisenä näitä lueskelin tässä, niin en voi kuin ihmetellä että onko näillä repliikeillä muka joskus joku saanutkin jotain? :D Muutakin kuin pahan mielen :D Hih ;)

Viipo
03.04.2010, 19:51
kaveri löysi itselleen emännän, kun meni baaritiskille sen viereen ja tokas " Jos mie seuraan sinua kotiin, niin pietkö sie miut?" Eukko tokas vaan "testaa!"
Mut, pitihän se...

Bänkster
03.04.2010, 22:17
tää on kyllä hyvä ! pohjalta: kerran meinasin saada...

Mä tiedän yhden Tuovisen, joka meinas saada kerran...

Luojan kiitos olin seuraavan kommentin kuullessani vain sivustakatsojan roolissa:
"Antaisit nyt mullekin kun oot antanu kuulemma Mikollekin..."

A-u-t-s-h.

Ei saanut ukkoraukka muuta kuin avokkaasta.

uokki
03.04.2010, 22:25
Nyt kun näin nais immeisenä näitä lueskelin tässä, niin en voi kuin ihmetellä että onko näillä repliikeillä muka joskus joku saanutkin jotain? :D Muutakin kuin pahan mielen :D Hih ;)

Persoonallisin,tosin ei kuulemma toiminut tapa kysyä yheltä mun exältä oli näin:Ihan hyvin voit antaa kun olet antanut Uolamollekin!!!Muinoin yks mimmi tuli juttusille,olin silloinkin Pokena ja se sano jotta äiti oli opettanu että jollet paarista löyvä käypästä miestä niin kysy pokea,jollei sekään lähde niin kokeile Taksikuskia.Mimmi jatko,eihän mun tarvis mennä taksilla kotiin,eihän??Ei sen tarvinu...
Ota minut,huonompaa et löydäkään on kyl toiminu.

vertti
04.04.2010, 14:01
toimii yleensä aina: hei rupihuora saanks mä soittaa sun kanteletta.

pattis
04.04.2010, 17:11
tuossa joskus pikkupoikana huusin vanhemmalle tytölle "pannaanko pakettiin vai pannaanko muuten vaan"... tyttö perhana lähti tuleen ja huusi takas että "pannaan vaan" ja minä poika pinkomaan karkuun:o no taisin olla vähän yli 10v

Late
04.04.2010, 17:23
"vittu sä oot niin hyvän näkönen, että sä voisit hyvin olla mun seuraava ex-tyttöystävä..."

Tämän naisen kanssa olen ollut nyt 3,5 vuotta:)

FinnDRZ
04.04.2010, 17:41
Olkaa nyt varovaisia.. En edes muista miten pelin avasin (loistosuoritus kuitenkin), mutta nyt 15v joutunut kitumaan... TEITÄ ON VAROITETTU!!!

santikko
04.04.2010, 18:45
haistaisitteko neiti onko nenäliinassani kloroformia

joskus kirkkareilla vaalittiin iskulausetta" tuherop paliaaks ja mulukut vittuu" eipä onnistanu.

legendaarisimmat onkin jo esitetty.

Offipiru
07.04.2010, 15:19
Lahti kylillä kuultua erään äänilevykauppiaan toimesta, ja toimi! "Haluuksh tytöt pillua"
Ismo Leikolan suusta kuultua ja todettu toimivaks, se tulee sillai puuntakaa kun naamioi sitä huutelua vähän. "Oolen pieni nalle vaan, PILLUA!".

iroc
07.04.2010, 16:21
Tästä on yli kymmenen vuotta aikaa, kun istuttiin duunikavereiden kanssa perjantai-iltaa kuppilassa.
Yksi pomminpurkaja oli hiukan liikuttuneessa tilassa, kun bongasi hemaisevan blondin baaritiskiltä.
Itseltäni meni kalja väärään kurkkuun, kun pomminpurkaja aloitti iskurepliikkinsä , sä oot ihan Linda Lampeniuksen näköinen, johon blondi naama iloisessa virneessä tokaisi että älä, pomminpurkaja jatkoi, joo.... sä oot vaan helvetin paljon lihavempi. Jäi muuten romanssi lyhyeksi. :)

Reikä_eero
07.04.2010, 17:13
Baaritiskillä: "Mulle yks iso tuoppi olutta, ja paali heinää tolle lehmälle" :D ei muute irtoo varmaankaan

KooPee
07.04.2010, 17:41
Ja tällä on tosielämässä todistetusti tuttu kaveri saanut:

"noinkin lihavaks ihmiseks sä hikoilet harvinaisen vähä"

kivinen
07.04.2010, 18:46
Ja tällä on tosielämässä todistetusti tuttu kaveri saanut:

"noinkin lihavaks ihmiseks sä hikoilet harvinaisen vähä"

Pakko olla todella hyvän näköinen nainen pokaamassa jotain läskiä äijää.

Rytari
07.04.2010, 19:11
naapurin kommentteja riittäis vaikka kuinka mutta laitetaan nyt yks..

hei neiti, hei neiti, mitä neiti on kotoisin, mitä neiti tekee illalla, lähtiskö neiti minun kanssani harrastamaan sukupuolielinten manuaalista tyydytystä.

MakeO
08.04.2010, 23:06
Aikanaan Hämeenlinnan Tiffanys ei tarvinnu sen kummenpia repliikkejä, riitti vaan ku ilmestyt paikalle ja pysyit omin jaloin pystys.. :)

Jare
09.04.2010, 09:30
" Mulla on muuten kulliki niinku hevosella......ei ehkä yhtä iso, mut yhtä paskanen":D:D:D

...ratikkakuski Tenkaselta opittua;)

hutikka
09.04.2010, 17:53
" Mulla on muuten kulliki niinku hevosella......ei ehkä yhtä iso, mut yhtä paskanen"

Hevosen vehkeet ja jäniksen tahti,vai toisinpäin? :D:D

MakeO
09.04.2010, 20:39
Kelpaisiko neidille hyvä seura?
daami : "EI"
No mun seura sitten kelpaa..... :)

Anteeks, olisko tulta tarjota?
daami : "Mä en polta"
No olisko mitään muuta tarjolla.. ?

SuurSyömäri
09.04.2010, 21:30
Voinko maksaa asuntolainasi?

vellihousu
10.04.2010, 04:37
No täähän on klassikko!
Jos joskus kävis tuuri et joku tyttö kysyis tanssimaan, vastais et en mä voi ku en oo mikään kevin costner.Tyttö siihen että ei sun tarvii ollakkaan. Joo mut mä en tanssi susien kanssa.

Juh@H
10.04.2010, 06:39
Jos käy vahingossa niin, että joku susiruma neitokainen tulee kyselemään seuraa niin voi vastata, että "Minähän en rotukullia hanttihommiin pistä."

J4nnu
10.04.2010, 15:56
Velipoika puhu että joku sen kaveri oli baarista bonganu hemasevan naisen joka olikin jo miehen kainalossa.. No sinne koittamaan ja avas pelin "Jätä toi apina palmupuuhun ja lähde miehen matkaan" :D Hetken aikaa veli arpo että saako kaveri turpaansa mutta olikin saanu kaljan :D

Repro
05.02.2011, 11:13
Tälle repliikille annan takuuni, jos ei lohkea, niin ei lohkea.
:D

Haluaisin naida sinua niin kovin että sinulta lähtee aivot pihalle, mutta minusta tuntuu että joku on jo niin tehnytkin.

VonLeka
05.02.2011, 14:48
anna biluam mä oon leka

Rompe1
05.02.2011, 16:14
"Päivän sana on jalat. Lähetäänkö meillä levittään sanaa???"

sjeeppi
05.02.2011, 20:01
Tässäpä sitten kolome juttua jokka on tepsiny;

Mie: ookko muuten ikinä käyny Kiinassa
Tyttö: No en
Mie: No en miekhän, lähethänkö meille

Pohjanmaalla sitten, radiosta kuultuna, tulipahan kokkeiltua, toimikin vielä?
Mie: Ooppa hyvän näkönen flikka, minkääs vcärisellä valametiila tulit ?
Tyttö; Mitä sää sanoit... Valametillako, eiku isällä on valakoine...
Mie: Ei kaise haittaa, jos mun isällä on keltainen?
Tyttö: No ei, kuhan se oon valametti.

Sitten oli kerran Vantaan hotellissa.
Kävin tanssittamassa muutamaan neitoa ja siinä samasessa pöyvässä sitten istu, semmoinen joka ei ollut vielä tanssinut
ollenkaan ja oli aikas tympeen näköisenä ja vittuuntunut koko touhuun.
Mie: sinun kans en taija lähtiäkhän tanssimhan, otetahanko oluet ja menhän meille?
Tyttö: en tiiä siitä teille tulosta, mutta juuaan oluet.
Mie: No tanssitaanko sen jäläkeen ?
Tyttö: En mie jaksa, eikä huvita, mennäänkö vaikka meille?

P.S
Ai niin vantaa hotskussa olin kerran, just tullu mootorisahaesittelystä kesällä... haisin kylläkin puhtaissa vaatteissa vähän pihkalle ja Off sääskiöljylle, oli kahden tyttelin kanssa jopa kinaa minne menisin, no en mennyt kummankaan kanssa mihinkään, ku tuli sellainen tumma naikkonen ja sanoi että mitä te minun tulevan ukon kanssa täällä vehtaatte perkele, oli pakko mennä.

sjeeppi
05.02.2011, 20:04
Olehan varovainen, Jones tai mie saatamma kysyäkki sulta joskus... ehkä jotaki ?