kami
20.03.2010, 19:52
tämmönen kulkeutui mulle 1.8b king cap nissan/datsun aj.166tkm mattamustalla joku maalannut ja ei huippu pinta. ei toivottoman laho ja leimaa elokuun lopupuolelle.suorat pellit ja siisti sisältä+ konehuoneesta..uusittu etupuskuri!!!! kyllä kiiltää!!! ihan tehokkat valotkin(kai umpiot uusattu) bensamittari ei pelaa ja kuskin ovi aseteltava uudelleen. toimii yllättävän tömäkästi ja 5v loota. ja KATSASTUSTA voimassa muistaakseni syksyyn tms... eikä varmaan paha leimata sittenkään kun nytkin meni "heittämällä" läpi leimasta.. tarkotus oli kyllä hakea vikalista.. mutta.. löi leiman...
tältään autoa pariksi vuodeksi??? jos huoltaa niin miksei pitempäänkin.
550e hintaa ja pielavesi sijaintina... -5349998 ja 20:00 jälkeen vain tekstiviesti kun kakara nukkuu+ minä myös.. tosin yöt saatan ajaa lunta mutta.... no jos en vastaa niin tekstiviesti ja mitä asia koskee niin laitan viestin kun minut tavoittaa....
tästäpä oiva peli 2kkos tai 3mos autoksi.. ei tiiseliveroja ja erinomainen peli halkojen tai raksakamojen ajjoon!!! minusta parempi kuin peräkärry!!!
NYT LAITOIN POIS AJOSTA! ELI VIETÄVÄ KÄRRILLÄ/SIIRTOLAPUILLA TAI KÄYPI REKISTERÖIMÄSSÄ. tästä kovaan ajoon raksatatsuni!!!
voin ottaa vaihossa halvan 242/244/245 noin vm-75 volvon jos siinä olisi tarvitsemiani osia.. tai sitten en..
tai hj60 varaosiksi käy mös vaihossa jos siinä on tarvitsemiani osia
tai wanha toyota tai volvo tms saattaisi käydä välissä..
tältään autoa pariksi vuodeksi??? jos huoltaa niin miksei pitempäänkin.
550e hintaa ja pielavesi sijaintina... -5349998 ja 20:00 jälkeen vain tekstiviesti kun kakara nukkuu+ minä myös.. tosin yöt saatan ajaa lunta mutta.... no jos en vastaa niin tekstiviesti ja mitä asia koskee niin laitan viestin kun minut tavoittaa....
tästäpä oiva peli 2kkos tai 3mos autoksi.. ei tiiseliveroja ja erinomainen peli halkojen tai raksakamojen ajjoon!!! minusta parempi kuin peräkärry!!!
NYT LAITOIN POIS AJOSTA! ELI VIETÄVÄ KÄRRILLÄ/SIIRTOLAPUILLA TAI KÄYPI REKISTERÖIMÄSSÄ. tästä kovaan ajoon raksatatsuni!!!
voin ottaa vaihossa halvan 242/244/245 noin vm-75 volvon jos siinä olisi tarvitsemiani osia.. tai sitten en..
tai hj60 varaosiksi käy mös vaihossa jos siinä on tarvitsemiani osia
tai wanha toyota tai volvo tms saattaisi käydä välissä..