View Full Version : Ostetaan Hakkapeliitta GPS
Racingrabbit
16.03.2010, 07:24
Ostetaan vanhemman mallinen (ei Photonav) Hakkapeliitta GPS
Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@elisanet.fi
Paljonko maksat?Saat nokialaisen autolaturin mukaan.
Racingrabbit
16.03.2010, 09:10
Paljonko maksat?Saat nokialaisen autolaturin mukaan.
50€ + rahdit minun piikkiin?
Hessu_Hopo
16.03.2010, 09:49
Moro!
Multa pitäisi löytyä purettuna yksi näyttöviallinen, jos jotain osia tarvitset.
Hessu
Racingrabbit
16.03.2010, 10:01
Moro!
Multa pitäisi löytyä purettuna yksi näyttöviallinen, jos jotain osia tarvitset.
Hessu
Näyttö rikki minullakin,irtosi imukuppi tuulilasista.
Nyt on jalka pikaliimalla kiinni kojelaudassa,pitäisi pysyä :)
Terve,
Minulla olisi ohjelmistopäivityksessä viallisen muistikortin takia täysin pimennyt vanhan mallin HakkapeliittaGPS. Enpä ehtinyt aikoinaan paljon käytellä, ennenkuin kämmäsin päivityksessä biossin tai jotakin semmosta sekaisin. Ei käynnisty ollenkaan. Näyttö ehjä ja naarmuton.
Voisin myydä omani varaosiksi tai ostaa näyttöviallisen, muuten ehjän vastaavan kamppeen.
Terv.
Pekka
050-3545282
uusitap(a)gmail.com
Racingrabbit
16.03.2010, 19:38
Terve,
Minulla olisi ohjelmistopäivityksessä viallisen muistikortin takia täysin pimennyt vanhan mallin HakkapeliittaGPS. Enpä ehtinyt aikoinaan paljon käytellä, ennenkuin kämmäsin päivityksessä biossin tai jotakin semmosta sekaisin. Ei käynnisty ollenkaan. Näyttö ehjä ja naarmuton.
Voisin myydä omani varaosiksi tai ostaa näyttöviallisen, muuten ehjän vastaavan kamppeen.
Terv.
Pekka
050-3545282
uusitap(a)gmail.com
Minun taidoilla ei varmaan näytön vaihto onnistu,joten jos löydän ehjän tilalle,saat tuon minun vanhan koneen 10€ + postikulut,ilman varusteita (autoteline,laturi,usb-johto).
Mukaan tulee alkuperäinen muistikortti.
Minun taidoilla ei varmaan näytön vaihto onnistu,joten jos löydän ehjän tilalle,saat tuon minun vanhan koneen 10€ + postikulut,ilman varusteita (autoteline,laturi,usb-johto).
Mukaan tulee alkuperäinen muistikortti.
Ok. Sovitaan kaupat, kun olet löytänyt itsellesi ehjän tilalle.
Racingrabbit
21.03.2010, 09:57
Nostetaas,vielä hakusessa