peraaa
16.03.2010, 00:00
Pitää siivota pihaa, katotaan mitä lähtee.
Yhteystiedot alla.
Myynnissä siis:
4.0l diesel (HJ-60:stä). 2+4 paikkainen paku. Unimogin porttaali-akseleilla, Toyotan pulttijaolla, HJ-61:n levyjarruilla.
Vasta alle menossa, homma vähän kesken. HUOM! Hinta keskeneräisenä projektina. Valmiina hinta on ihan toinen. Tässä tarinaa:
Akselit on siis Unimogin perät vuosien takaa. niihin on tehty pulttijako ja levyjarru -muutos. Mukaan tulee mogin vaihteisto/jakovaihteisto, kardaanit joilla homma on helppo saattaa loppuun. Hevosenkenkä vahvistukset pitää porttaalikoteloihin hitsata.
Kone on HJ-60:n vapaastihengittävä kone. Ei huohota. Hyvä.
Manuaali ja jakis hyvässä kunnossa. Hyvä. HJ-60
Vesipumppu pitää vaihtaa. Laturi on uusi.
Runko täydellinen, ruosteeton.
Korissa jotain, ei leimalle mitään.
Kytkin hyvä.
Pakoputki rosterista.
Recaron helkatin hyvä penkki.
34x10.5x16 superswamper TSL:t. Hyväkuntoiset.
Valmiiksi käyttöön saattaminen vaatii siis:
1. Päätöksen, tekeekö unimogin vai toyotan jakiksella / vaihteistolla. Variaatioita monia. (osat siis mukaan)
2. Jakiksen asennuksen / sovituksen.
3. Akselien asennuksen / sovituksen.
4. Uuden vesipumpun. (50-70 eur???)
5. Hevosenkenkien hitsauksen porttaalikoteloihin.
6. Aikaa, jota mulla ei nyt vaan yksinkertasesti tahdo riittää.
Kaikennäköstä sälää tulee mukaan, mm:
Varalehtijouset.
2kpl pylpyröitä.
Avo-ovet. Rosterista.
Turbomallin pakosarja.
Pakokaasun ohjaus-systeemi pakosarjaan jaettu pakopesäiselle turbolle, jos haluaa käyttää.
Mogin ja Toyotan ohjausvarret kaikki.
Mogin akselien tukivarret.
Mogin ja Toyotan kardaanit.
Mogin alkuperäiset ehjät valuporttaalikotelot 4kpl.
Sisätilan lämmitin.
Lohkolämmittimen piuhoja vissiin 3kpl :)
Ja varmaan jotain mitä nyt ei satu mieleen.
Kuvista poiketen astinlautoja ei enää ole. Koria laskettu mogin akseleita varten. Ja snorkkeli oli suunnitelmissa tehdä siistimmin.
Soittamalla saa parhaiten kiinni. 040-4871061
Yhteystiedot alla.
Myynnissä siis:
4.0l diesel (HJ-60:stä). 2+4 paikkainen paku. Unimogin porttaali-akseleilla, Toyotan pulttijaolla, HJ-61:n levyjarruilla.
Vasta alle menossa, homma vähän kesken. HUOM! Hinta keskeneräisenä projektina. Valmiina hinta on ihan toinen. Tässä tarinaa:
Akselit on siis Unimogin perät vuosien takaa. niihin on tehty pulttijako ja levyjarru -muutos. Mukaan tulee mogin vaihteisto/jakovaihteisto, kardaanit joilla homma on helppo saattaa loppuun. Hevosenkenkä vahvistukset pitää porttaalikoteloihin hitsata.
Kone on HJ-60:n vapaastihengittävä kone. Ei huohota. Hyvä.
Manuaali ja jakis hyvässä kunnossa. Hyvä. HJ-60
Vesipumppu pitää vaihtaa. Laturi on uusi.
Runko täydellinen, ruosteeton.
Korissa jotain, ei leimalle mitään.
Kytkin hyvä.
Pakoputki rosterista.
Recaron helkatin hyvä penkki.
34x10.5x16 superswamper TSL:t. Hyväkuntoiset.
Valmiiksi käyttöön saattaminen vaatii siis:
1. Päätöksen, tekeekö unimogin vai toyotan jakiksella / vaihteistolla. Variaatioita monia. (osat siis mukaan)
2. Jakiksen asennuksen / sovituksen.
3. Akselien asennuksen / sovituksen.
4. Uuden vesipumpun. (50-70 eur???)
5. Hevosenkenkien hitsauksen porttaalikoteloihin.
6. Aikaa, jota mulla ei nyt vaan yksinkertasesti tahdo riittää.
Kaikennäköstä sälää tulee mukaan, mm:
Varalehtijouset.
2kpl pylpyröitä.
Avo-ovet. Rosterista.
Turbomallin pakosarja.
Pakokaasun ohjaus-systeemi pakosarjaan jaettu pakopesäiselle turbolle, jos haluaa käyttää.
Mogin ja Toyotan ohjausvarret kaikki.
Mogin akselien tukivarret.
Mogin ja Toyotan kardaanit.
Mogin alkuperäiset ehjät valuporttaalikotelot 4kpl.
Sisätilan lämmitin.
Lohkolämmittimen piuhoja vissiin 3kpl :)
Ja varmaan jotain mitä nyt ei satu mieleen.
Kuvista poiketen astinlautoja ei enää ole. Koria laskettu mogin akseleita varten. Ja snorkkeli oli suunnitelmissa tehdä siistimmin.
Soittamalla saa parhaiten kiinni. 040-4871061